Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo allemaal, effe voorstellen
Moderator: moderatorteam
- Dreminee
- geregistreerd lid
Hallo allemaal, effe voorstellen
Als echte hondenliefhebber moet ik dus hier zijn, dat heb ik allang gezien. Het lijkt me erg gezellig om hier nog meer over mijn favoriete beesies te weten te komen. Ik ben 36 en woon met mijn man en mijn twee honden in Noord-Brabant. Mijn man heeft een Groenendaeler en ik heb een Franse Bulldog. Allebei reutjes. Een nogal apart setje, maar wel heel lief en gezellig. Hiervoor heb ik ook Jack Russels en verschillende asielhonden gehad. Helaas leven die niet meer.
Jullie moeten me toch es uitleggen (als je wilt..) hoe jullie die mooie foto's onder je tekst zetten, dan kan ik mijn honden hier ook es aan jullie laten zien.
Op dit moment denken we er over om er een derde hond bij te nemen. Eigenlijk omdat ik van zoveel leuks nooit genoeg kan krijgen, en omdat ik een wat grotere hond zoek om mee te trainen. Gehoorzaamheid e.d. Mijn bull vind namelijk alles prima, maar dat ziet hij niet zo zitten.
En ook al weet ik dat ie niet tot het favoriete ras behoort, ik denk er sterk over om een Koningspoedel in huis te halen. De harlekijn-kleur vind ik prachtig, maar ik heb begrepen dat de aanschap van zo'n pup erg kostbaar is. Zwart, bruin of grijs vind ik ook prachtig. Het lijkt me een lieve en intelligente hond, dus vandaar. Of het dan een reu of een teefje moet worden weet ik eigenlijk nog niet. Dus...wie met mij hierover van gedachte wil wisselen...ik hoor het graag. Groetjes!!!
Jullie moeten me toch es uitleggen (als je wilt..) hoe jullie die mooie foto's onder je tekst zetten, dan kan ik mijn honden hier ook es aan jullie laten zien.
Op dit moment denken we er over om er een derde hond bij te nemen. Eigenlijk omdat ik van zoveel leuks nooit genoeg kan krijgen, en omdat ik een wat grotere hond zoek om mee te trainen. Gehoorzaamheid e.d. Mijn bull vind namelijk alles prima, maar dat ziet hij niet zo zitten.
En ook al weet ik dat ie niet tot het favoriete ras behoort, ik denk er sterk over om een Koningspoedel in huis te halen. De harlekijn-kleur vind ik prachtig, maar ik heb begrepen dat de aanschap van zo'n pup erg kostbaar is. Zwart, bruin of grijs vind ik ook prachtig. Het lijkt me een lieve en intelligente hond, dus vandaar. Of het dan een reu of een teefje moet worden weet ik eigenlijk nog niet. Dus...wie met mij hierover van gedachte wil wisselen...ik hoor het graag. Groetjes!!!
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2
- bdevocht
- Zeer actief
- Contacteer:
Nogmaal, welkom
Zie nu dit berichtje van je.. dus ja..
Foto's post je best in het fotohoekje denk ik. Daarvoor dient het ook
Veel plezier,
Groetjes, Babs
Zie nu dit berichtje van je.. dus ja..
Foto's post je best in het fotohoekje denk ik. Daarvoor dient het ook
Veel plezier,
Groetjes, Babs
http://spaces.msn.com/members/bdevocht/
http://spaces.msn.com/members/bdevochtII/
My Australian Shepherd Dog is smarter than your honor student!
http://spaces.msn.com/members/bdevochtII/
My Australian Shepherd Dog is smarter than your honor student!
- jaduuh
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Dreminee
- geregistreerd lid
Bedankt allemaal! En je hebt gelijk Babs, maar ik was even heel enthousiast dat ik een foto in een bericht kon toveren. Zal dat de volgende keer in de fotohoek doen.
Valt me op dat jullie onder de tekst in jullie berichten allemaal van die prachtige foto's van jullie honden hebben.
Is er op het forum iets te vinden hoe ik dat moet doen? Of wil iemand het me uitleggen?
Groetjes.
Valt me op dat jullie onder de tekst in jullie berichten allemaal van die prachtige foto's van jullie honden hebben.
Is er op het forum iets te vinden hoe ik dat moet doen? Of wil iemand het me uitleggen?
Groetjes.
- LievelinG
- Vaste gebruiker
-
kanche
- Zeer actief
- Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
- Contacteer:
-
bianca83
- Zeer actief
Hoe je een foto als onderschrift kunt plaatsen kun je hier vinden:
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=18814
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=18814

- Rocky1
- Zeer actief
- Contacteer: