rond een uur of 7 komt lola een kus halen en zie ik ineens allemaal bulten op haar hoofd en een hele dikke lip...
pascal natuurlijk niet thuis, dus in paniek de da gebeld (ja ik ben zo'n stressdoos als het om de monsters gaat...) we moesten 15 min koelen en als het dan niet minder was terugbellen...
15 minuten lola een koude washand op haar koppie gelegd (ze vond het wel fijn want ze bleef zitten) maar geen verschil.. dus weer gebeld.. toen zijn we naar de praktijk gegaan en heeft ze een prik gehad tegen de allergische reactie, de DA dacht dat het mieren waren geweest..
terug naar huis, maar ipv minder werd het meer...
dus weer gebeld en we moesten afwachten zolang ze niet benauwd werd.
om 22.30 werd het echt te gek en hebben we weer gebeld, we konden komen... toen heeft ze direct in de halsslagader weer een dosis van dat allergiedinges gehad en een vochtafdrijver...
we waren om 23.30 weer thuis en sinds dat moment ging het steeds wat beter, de oogjes gingen weer los en ze kreeg weer een beetje leven..
vannacht goed in de gaten gehouden en nu is alleen haar lip nog een beetje dik, dus gelukkig heeft het geholpen!
voordat we voor het eerst naar de da gingen:

net voordat we voor de tweede keer gingen

ik heb geen foto van nu. die komt straks wel