Omdat haar plaatsingskans vrij gering is zit de mogelijkheid erin dat ze dus hier zal blijven en ik wil haar zo goed mogelijk verzorgen.
Iemand misschien adviezen ? overigens vind ze bos en water vreselijk

Addy
Moderator: moderatorteam
dan zou het het mooiste zijn dat ze bij jullie kan blijven denk ik...Addy schreef:Begrijp ik het goed dat ze dus ook niet zo oud worden ? dat elf al een hele hoge leeftijd voor een golden is ?
Overigens heeft ze het hier nu prima naar haar zinnetje hoor, ze speelt zelfs al met mijn andere honden, alleen buiten is doodeng en ja dat is logisch. Op deze leeftijd wil ik ook geen druk op haar leggen, ze moet gewoon een leuke oude dag hebben en we twijfelen zelfs over plaatsing, moet je dat een hond nu nog aandoen. De overgang was al heel groot voor haar en als er al iemand voor haar komt, weet niet of dit dan nog in haar belang is nu ze zich net lekker begint te voelen. In de roedel is ze prima geaccepteerd dus dat is ook geen probleem
Heerlijk AddyAddy schreef:Ja, het is officieël mijn opvanghond maar officieus heb ik besloten haar toch maar te houden dan. Ik vind het triest als ze op haar oude dag straks weer een overgang moet maken, als zich al iemand voor haar meld. Goed, ze krijgt dan maar hier een leuke oude dag, moet zeggen dat ze in vergelijking met toen ze pas hier was echt erg grappig begint te worden, levendiger en vrolijk
Dat had je nou niet moeten zeggenMarion. schreef:Heerlijk AddyAddy schreef:Ja, het is officieël mijn opvanghond maar officieus heb ik besloten haar toch maar te houden dan. Ik vind het triest als ze op haar oude dag straks weer een overgang moet maken, als zich al iemand voor haar meld. Goed, ze krijgt dan maar hier een leuke oude dag, moet zeggen dat ze in vergelijking met toen ze pas hier was echt erg grappig begint te worden, levendiger en vrolijk![]()
Ik hoop dat de dame nog een paar mooie laatste jaren bij je mag hebben. Ik ga zelf overigens uit van minstens 15 jaar voor mijn honden. Dat heb ik met ze afgesproken toen we ze kochtten
Addy schreef:Ja, het is officieël mijn opvanghond maar officieus heb ik besloten haar toch maar te houden dan. Ik vind het triest als ze op haar oude dag straks weer een overgang moet maken, als zich al iemand voor haar meld. Goed, ze krijgt dan maar hier een leuke oude dag, moet zeggen dat ze in vergelijking met toen ze pas hier was echt erg grappig begint te worden, levendiger en vrolijk
Heerlijk Addy![]()
Ik hoop dat de dame nog een paar mooie laatste jaren bij je mag hebben. Ik ga zelf overigens uit van minstens 15 jaar voor mijn honden. Dat heb ik met ze afgesproken toen we ze kochtten