Ik heb May vandaag opgehaald uit het dierenpension waar ze vaker komt als we een paar daagjes weg gaan. Vandaag echter lijkt ze te trillen en te beven als ze half slaapt of al ligt te doezelen.
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar toen ik de dierenpension lopend naderde zag ik haar rondjes draaien in haar hok, haar staart achterna rennend, gedrag wat ze ook niet eerder had vertoont, maar dat zal wel voortkomen uit haar speelsheid en gebrek aan speeltjes of een hokgenoot die ochtend. Toen ze me zag was dat gedrag plots verdwenen en wilde ze meteen zo dicht mogelijk bij me zijn. Dus waarschijnlijk was dat gedrag normaal.
Maar ja dat trillen doet me denken aan koorts of onderkoeling ofzo, ze hijgt verder niet en vertoont verder heel normaal gedrag, alleen als ze een tijdje ligt en half slaapt met haar oogjes nog half open begint ze te trillen...
Waarschijnlijk is het niets. Het is een goed pension, want ze is er al meerdere keren geweest en nooit is er iets vreemds gebeurt. Ze heeft ook een goede band met de eigenares volgens mij, want ze is altijd heel vrolijk als ze die ziet.
Ik vroeg me af wat het kon zijn en of het iets ernstigs kon zijn.
Iemand die me hierover iets kan vertellen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Beven/trillen als ze half slaapt
Moderator: moderatorteam
- Alan
- Vaste gebruiker
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Alan
- Vaste gebruiker
-
zwijntje
- Actief
droomt ze niet gewoon??
Onze hond heeft ook vaak wel stuiptrekkingen in zijn slaap. En plots begint hij te janken en te grommen. Zijn oogjes zijn ook half open, soms helemaal open, maar je kan zien dat het derde ooglid toe is en de oogjes zijn weggedraaid. Meneer heeft dan gewoon een nachtmerrie (hoop ik toch)
Kan dat bij jou ook niet het geval zijn??
Onze hond heeft ook vaak wel stuiptrekkingen in zijn slaap. En plots begint hij te janken en te grommen. Zijn oogjes zijn ook half open, soms helemaal open, maar je kan zien dat het derde ooglid toe is en de oogjes zijn weggedraaid. Meneer heeft dan gewoon een nachtmerrie (hoop ik toch)

- Alan
- Vaste gebruiker
Misschien, nu is er in ieder geval niets meer aan de hand.zwijntje schreef:droomt ze niet gewoon??
Thx