Een kennis van me heeft een hond met ernstige HD en artrose. Sinds kort geeft ze haar hond Locomotion en ze is hier erg over te spreken. De hond krijgt geen andere pijnstillers meer en beweegt soepeler dan ooit.
Dit heb ik gevonden op internet erover:
De pijn en botwoekering zijn succesvol te bestrijden met een Chinese kruidenformule Locomotion, waardoor uw huisdier grotendeels weer normaal kan functioneren.
Locomotion is een zeer goed alternatief voor de corticosteroiden, Prednison en pijnstillers, zoals Rimadyl, Metacam, Cortafen, Brufen, Ketafen. Het kent geen bijwerkingen. Hierdoor kan het desnoods langdurig worden gegeven.
Ongeveer 70% van de huisdieren reageert positief op Locomotion.
Indicaties: artrose (botwoekering), moeite met opstaan, pijnlijk lopen.
Locomotion, 250 mg tabletten 90 tabl. € 20,42
Locomotion, 1000 mg tabletten 90 tabl. € 33,63
Locomotion, 1000 mg tabletten 180 tabl. € 61,72
Dosering: klik hier.
Resultaat: is binnen 5 - 7 dagen te verwachten.
site:http://www.huisdierendokter.nl/inheup_dysplasie.html
Misschien dat iemand hier er wel interesse in heeft, vandaar dat ik het plaats.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond met slechte gewrichten en homeopathie
Moderator: moderatorteam
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
-
Charlotte*
- Zeer actief
-
Wooki
- Actief
Hoi,
ik ben een hele grote voorstander van homeopathie, mijn dierenarts is zelf homeopathe en ze heeft mijn dieren (katten en vogels) er al heel erg goed mee geholpen.
Ik weet niet of hier iemand al eens bij een dierenhomeopathe geweest is? Het is iig heel erg interessant en speciaal.
Ik zeg nog altijd, de dieren in de natuur worden ook soms ziek en die hebben geen antibiotica en medicijnen zomaar voorhanden, voor iedere kwaal bestaat er een kruid of wat dan ook dat zo los in de natuur te vinden is, je moet alleen weten wat.
groetjes
ik ben een hele grote voorstander van homeopathie, mijn dierenarts is zelf homeopathe en ze heeft mijn dieren (katten en vogels) er al heel erg goed mee geholpen.
Ik weet niet of hier iemand al eens bij een dierenhomeopathe geweest is? Het is iig heel erg interessant en speciaal.
Ik zeg nog altijd, de dieren in de natuur worden ook soms ziek en die hebben geen antibiotica en medicijnen zomaar voorhanden, voor iedere kwaal bestaat er een kruid of wat dan ook dat zo los in de natuur te vinden is, je moet alleen weten wat.
groetjes