ik ben ook een keer bij mol geweest.Jinx schreef:Vind het wel een beetje eng hoor, bij mol op de koffie :N:
![]()
![]()
nooit verwacht omdat ik nog wel es met hem overhoop lag

maar hij valt best mee hoor. hij bijt iig niet.

Moderator: moderatorteam
Ik hoop dat jij niet 1 bent die het verhaal dat een teckel te eigenwijs zou zijn om ermee te trainen gelooft.Scooby schreef:Hoi Toos,teckeltoos schreef:Een standaard ruwhaar teckel.
Dit lijkt me nu ook niet bepaald een hond die 'gemakkelijk te trainen' is en dat is wat Merit graag wil.
starfleet schreef:Flatcoated retriever.Jinx schreef: Heb een brede smaak dus, van chihuahua tot dog.
Ben benieuwd!
(voor als we in de toekomst nog een hond willen)
Anne
Hoi Toos,teckeltoos schreef:Ik hoop dat jij niet 1 bent die het verhaal dat een teckel te eigenwijs zou zijn om ermee te trainen gelooft.Scooby schreef:Hoi Toos,teckeltoos schreef:Een standaard ruwhaar teckel.
Dit lijkt me nu ook niet bepaald een hond die 'gemakkelijk te trainen' is en dat is wat Merit graag wil.
Scooby schreef:Hoi Toos,teckeltoos schreef:Ik hoop dat jij niet 1 bent die het verhaal dat een teckel te eigenwijs zou zijn om ermee te trainen gelooft.Scooby schreef:Hoi Toos,teckeltoos schreef:Een standaard ruwhaar teckel.
Dat hoor je mij ook helemaal niet zeggen! Ik schreef dat een Teckel niet 'gemakkelijk te trainen' is. Dat is heel wat anders dan te eigenwijs om mee te trainen.