Ik wil ooit een teefje met een rood strikje en lang haar

Mijn moeder heeft er twee en die vind ik ook geweldig, vooral de jongste want dat is echt een kleintje.
Moderator: moderatorteam
Nou kijk dan maar naar de foto in mijn onderschrift,is 2 weken geleden genomen.Hij is niet vet,heefd geen rottend gebit,en stinkt ook niet.Presa Pais bajos schreef:Over het algemeen genomen zijn het moddervette, stink verwende, bijterige, ruftende pluizebollen met rotte tanden en tandsteen van hier tot Tokio.tijger2 schreef:Ik lees hier in diverse topics steeds dat men z'n antipatie heefd tegen York-shire TerriersWat mankeerd toch aan die beestjes.
![]()
Ik heb hier anders een schat van een Yorkie zitten.
De eerste "leuke" YT moet ik nog tegen komen.
Het is, wat idd. al eerder gezegt werd, nou eenmaal de verkeerde opvoeding en omgang die teveel Yorkie baasjes hanterentijger2 schreef:Ik lees hier in diverse topics steeds dat men z'n antipatie heefd tegen York-shire TerriersWat mankeerd toch aan die beestjes.
![]()
Ik heb hier anders een schat van een Yorkie zitten.
En trouwens, die vooroordelen blijf je houden, die heeft elk ras nou eenmaal. Wat dacht je van mijn franse bullJut&Jul schreef:Het is, wat idd. al eerder gezegt werd, nou eenmaal de verkeerde opvoeding en omgang die teveel Yorkie baasjes hanterentijger2 schreef:Ik lees hier in diverse topics steeds dat men z'n antipatie heefd tegen York-shire TerriersWat mankeerd toch aan die beestjes.
![]()
Ik heb hier anders een schat van een Yorkie zitten.Daardoor krijgen ze het imago tuttig, broos, verwend en kefferig en dies meer. Maar ik geloof je oprecht als je zegt dat dat niet altijd zo is, alleen ik heb daar helaas nog geen voorbeeld van gezien