Reini schreef:monky555 schreef:hij kan aan het ontgiften zijn

maar staff's hebben over het algemeen een hele gevoelige huid

wordt er nu onderhand wel een beetje gek van

mensen maken zich druk om de oren van de AST maar ik hoor me nu ff te vaak over huidproblemen en dat vindt ik toch belangrijker om te proberen eruit te fokken dan verkeerd oren

Ontgiften? Wat bedoel je daarmee
Vegas zijn flappies maken mij niks uit hoor, ik vind dit erg vervelend. Ik weet dat huidproblemen veel voorkomen dus dat heb ik al in mijn achterhoofd..
als je van brok overstapt of van merk kan een hond gaan ongiften dan gooien ze de stoffen die ze opgehoopt hebben eruit zeg maar

carnibest is een goed versvleesvoer en bevat veel minder graan als elke willekeurige brok dan ook

ik geloof ook dat het het minste graan van de versvlees merken bevat (ik voer het niet dus weet het niet helemaal zeker) dus eigenlijk zit je met carnibest gewoon heel goed

ik zou het dus zeker nog een maand aankijken met dit voer
toen monky ging ontgiften was echt verschikkelijk overal kwam pus uit kreeg wondjes was ziek, diaree en dan moet je juist doorzetten en het is echt helemaal goed gekomen
en over die oren doelde ik niet op vegas zijn oren hoor

maar over dat fokkers dat 9 van de 10 keer belangrijker vinden ik hoor de laatste tijd namelijk veel te vaak dat AST & de SBT een gevoelige huid hebben en het valt me op dat ik daar 3,5 jaar geleden bijna niks over hoorde toen begonnen bij monky de ellende en nu hoor ik het bijna dagelijks