Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
chrico schreef:Dat heet ......... (je moet er wel je bek over houden )
Vertel maar niet. Ik had er al een heel stuk achteraan getikt. Toen honderd keer gekeken in wat voor hoekje het kwam, toen toch maar voor de zekerheid weggehaald, en volgens mij was het echt alleen quoten wat ik wilde doen.
Ik heb het toch maar niet gedaan. Voor de zekerheid
crutz schreef:hoe jij hier praat over kennels ed (net als Scooby) is totaal NIET hoe ik er over denk
Ik ga het nu toch zeggen:
Willen jullie de namen: Scooby en scooby doo niet te pas en te onpas door elkaar gebruiken? Het maakt het er niet overzichtelijker op en daarbij wil ik niet graag over dezelfde kam geschoren worden als scooby doo.
Dank u.
crutz schreef:
maarja, das dus ook een van de redenen dat ze bij ons de eerste tijd (onze jongste teef nu nog als we weg zijn en snachts en die is nu 15 mnd) binnen zitten, om daar "normaal" gedrag aan te leren, te leren stil te zijn en om zindelijk te worden
Als ze eenmaal in de kennel gaan weet ik dus dat ze ook in huis kunnen zijn (willen ze overigens meestal liever niet, als ze loslopen en de schuifpui staat op staan ze met een 15 a 20 minuten al weer uit zichzelf in de kennels)
Allright!!
Heel goed gezegd..
Je bent zo vol instemming. Vind je dit toch een betere manier om het aan te pakken of heb je maar half zitten lezen dat deze honden tot ruim boven het jaar binnen zitten 's nachts en als de mensen weg zijn om ze normaal gedrag aan te leren? En dacht je dat deze poster de honden het grootste gedeelte van de nacht in een kennel op een plek zette?
Anne
Ik ben zeker van mening dat je een pup veel bij je moet houden wil je hem fatsoenlijk iets aanleren..
Heb ik ook al wel eerder gezegd niet?
Ik kan me hierin wel vinden ja.. al kreeg hij bij mij wel de ren als slaapplaats.. Maar goed.. kan dat niet precies omschrijven hoe ik dat zou aanpakken.. dat moet je per hond zien hoe het gaat..
chrico schreef:Dat heet ......... (je moet er wel je bek over houden )
Vertel maar niet. Ik had er al een heel stuk achteraan getikt. Toen honderd keer gekeken in wat voor hoekje het kwam, toen toch maar voor de zekerheid weggehaald, en volgens mij was het echt alleen quoten wat ik wilde doen.
Ik heb het toch maar niet gedaan. Voor de zekerheid
crutz schreef:hoe jij hier praat over kennels ed (net als Scooby) is totaal NIET hoe ik er over denk
Ik ga het nu toch zeggen:
Willen jullie de namen: Scooby en scooby doo niet te pas en te onpas door elkaar gebruiken? Het maakt het er niet overzichtelijker op en daarbij wil ik niet graag over dezelfde kam geschoren worden als scooby doo.
Dank u.
Ik wilde je het van de week al PB-en. Dat je inlognaam erg verwarrend was. Maar als ik het heb over Scoob of over Scooby Doo, dan heb ik het over dat puberventje.
Als ik zeg Karen, dan heb ik het tegen jou
Ascha schreef:Ik ben zeker van mening dat je een pup veel bij je moet houden wil je hem fatsoenlijk iets aanleren..
Euhhhh... nee, volgens mij niet.
Laatst gewijzigd door Scooby op 21 aug 2005 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Marion. schreef:Ik wilde je het van de week al PB-en. Dat je inlognaam erg verwarrend was. Maar als ik het heb over Scoob of over Scooby Doo, dan heb ik het over dat puberventje.
Marion. schreef:Ik wilde je het van de week al PB-en. Dat je inlognaam erg verwarrend was. Maar als ik het heb over Scoob of over Scooby Doo, dan heb ik het over dat puberventje.
Ascha schreef:
Ik ben zeker van mening dat je een pup veel bij je moet houden wil je hem fatsoenlijk iets aanleren..
Nee dat ben je vergeten. Hij moest in de ren in de puberteit dat was beter voor de sport dan kon die niks verkeerds doen in huis en hoefde je niet de hele tijd "laat dat" te roepen en je had al bankhangers.
Scooby schreef:En zo lang je het over Scoob of scooby doo hebt, is er niets mis mee, maar Scooby ben ik.
Weet ik
Maar gisteren was ik echt even in verwarring omdat ik dacht dat Scoob al terug was van zijn training. Was jij het gewoon die als laatste in de topic had gemaild :N:
Scooby schreef:En zo lang je het over Scoob of scooby doo hebt, is er niets mis mee, maar Scooby ben ik.
Weet ik
Maar gisteren was ik echt even in verwarring omdat ik dacht dat Scoob al terug was van zijn training. Was jij het gewoon die als laatste in de topic had gemaild :N:
Hoi Marion,
Hmmm..., ik vind het toch wel enigszins een zware belediging dat je mij en dat scoob-je met elkaar verward, hoor.
Weet ik
Hoi Marion,
Hmmm..., ik vind het toch wel enigszins een zware belediging dat je mij en dat scoob-je met elkaar verward, hoor.
Toch hebben jullie wel iets
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Angel-eyes schreef:Ech wel , ik merk het aan de hele sfeer tussen jullie, de namen zo goed als hetzelfde, en hoe jullie naar elkaar antwoorden....het druipt er gewoon af