Hallo! Ik heb geen dingen ge-qoute uit andere topics om dingen te bewijzen, hoor! Dat was IK niet in deze discussie.starfleet schreef:Nee dat waren haatsmurf en grote smurfScooby schreef: Hohohohoho! Dat was IK niet, hoor! Je moet wel een beetje op blijven letten, graag!![]()
Anne
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik wil graag een pup, hoe ga ik dit aanpakken!!
Moderator: moderatorteam
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- starfleet
- Erelid
-
- Zeer actief
Dan vergist Scooby doo zich regelmatig door duidelijk en normaal leesbaar nederlands te schrijven.Marion. schreef:Asha kan Nederlands. Scoob niet. Ik geloof niet dat het één en dezelfde persoon ischrico schreef:Beide reageren zo goed als hetzelfde en ik kan me gewoon niet aan die gedachtengang onttrekken.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Misschien waakt hij nu ook wel beter? Tenslotte hangen zijn flaporen nu niet meer voor de gehoorgang!Angel-eyes schreef:starfleet schreef:Je hebt je hond illegaal laten couperen omdat je hem anders niet stoer genoeg vond.scooby doo schreef:
ik ben een onmens een dierenmishandelaar enzo ...
Anne
Maar ze pesten hem nu niet meer op straat dus is het wel waard geweest!

Groetjes, Karen
zeker en vast nu kan ik veilig over straat wandelenAngel-eyes schreef:starfleet schreef:Je hebt je hond illegaal laten couperen omdat je hem anders niet stoer genoeg vond.scooby doo schreef:
Anne

zonder aangeklampt te worden door 1van mijn fans
- starfleet
- Erelid
whahahahaScooby schreef:Misschien waakt hij nu ook wel beter? Tenslotte hangen zijn flaporen nu niet meer voor de gehoorgang!Angel-eyes schreef:starfleet schreef:Je hebt je hond illegaal laten couperen omdat je hem anders niet stoer genoeg vond.scooby doo schreef:
Anne
-
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
En nou wordt hij boos op mij!starfleet schreef:Marion en ik waren dat..Scooby schreef: Hallo! Ik heb geen dingen ge-qoute uit andere topics om dingen te bewijzen, hoor! Dat was IK niet in deze discussie.
Anne

Groetjes, Karen
-
- Zeer actief
scooby doo schreef:zeker en vast nu kan ik veilig over straat wandelenAngel-eyes schreef:starfleet schreef:Je hebt je hond illegaal laten couperen omdat je hem anders niet stoer genoeg vond.scooby doo schreef:
Anne
Maar ze pesten hem nu niet meer op straat dus is het wel waard geweest!![]()
Heb jij weleens met een psycholoog gesproken, want dit is niet goed hoor wat jij hebt.
- starfleet
- Erelid
-
- Actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
jij weet niet wat iemand met borderline doormaakt dus hou je bekAngel-eyes schreef:scooby doo schreef:zeker en vast nu kan ik veilig over straat wandelenAngel-eyes schreef:starfleet schreef: Je hebt je hond illegaal laten couperen omdat je hem anders niet stoer genoeg vond.
Anne
Maar ze pesten hem nu niet meer op straat dus is het wel waard geweest!![]()
Heb jij weleens met een psycholoog gesproken, want dit is niet goed hoor wat jij hebt.

-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Zo had ik me je wel voorgesteld jascooby doo schreef:ik ben helemaal niet boos hoor meidScooby schreef:En nou wordt hij boos op mij!starfleet schreef:Marion en ik waren dat..Scooby schreef: Hallo! Ik heb geen dingen ge-qoute uit andere topics om dingen te bewijzen, hoor! Dat was IK niet in deze discussie.
Anne
groetjes scooby doo
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
- Actief
- Contacteer:
Dat heb je toch echt helemaal mis.. hahahaha..chrico schreef:Okee dan ga ik hier even mijn denkwijze neerzetten.
Wat mij opvalt is dat als scooby doo aanwezig is, ascha dat niet is.
Of ze kennen elkaar en steunen elkaar door dik en dun (zoiets als zwaan kleef aan) of het is 1 en dezelfde persoon.
Beide reageren zo goed als hetzelfde en ik kan me gewoon niet aan die gedachtengang onttrekken.
Maar oke.. geeft nix.. pfff.. als ik een dubbelleven moest leiden dan kregen mijn honden totaal geen tijd meer zeg..
Ben er vandaag de HELE dag uitgeweest met ze..
Van vanmorgen vroeg half 8 tot nu net een uurtje geleden half 7..
Dus nee..
Ik ben Scooby Doo niet..
Ik heb gewoon nog weleens wat anders te doen dan jullie toe te spreken..
Delete MIJ van dit FORUM aub..
-
- Zeer actief
het enige wat wij gemeen hebben is denk ik dat we beide hetzelfde merk saffies rokenAscha schreef:Dat heb je toch echt helemaal mis.. hahahaha..chrico schreef:Okee dan ga ik hier even mijn denkwijze neerzetten.
Wat mij opvalt is dat als scooby doo aanwezig is, ascha dat niet is.
Of ze kennen elkaar en steunen elkaar door dik en dun (zoiets als zwaan kleef aan) of het is 1 en dezelfde persoon.
Beide reageren zo goed als hetzelfde en ik kan me gewoon niet aan die gedachtengang onttrekken.
Maar oke.. geeft nix.. pfff.. als ik een dubbelleven moest leiden dan kregen mijn honden totaal geen tijd meer zeg..
Dus nee..
Ik ben Scooby Doo niet..
Ik heb gewoon nog weleens wat anders te doen dan jullie toe te spreken..

en euh ja ook nog de hondensport
- starfleet
- Erelid
Ascha schreef: Leg uit meisje..
Wat bedoel je..
Je bent zo vol instemming. Vind je dit toch een betere manier om het aan te pakken of heb je maar half zitten lezen dat deze honden tot ruim boven het jaar binnen zitten 's nachts en als de mensen weg zijn om ze normaal gedrag aan te leren? En dacht je dat deze poster de honden het grootste gedeelte van de nacht in een kennel op een plek zette?Ascha schreef:Allright!!crutz schreef: maarja, das dus ook een van de redenen dat ze bij ons de eerste tijd (onze jongste teef nu nog als we weg zijn en snachts en die is nu 15 mnd) binnen zitten, om daar "normaal" gedrag aan te leren, te leren stil te zijn en om zindelijk te worden
Als ze eenmaal in de kennel gaan weet ik dus dat ze ook in huis kunnen zijn (willen ze overigens meestal liever niet, als ze loslopen en de schuifpui staat op staan ze met een 15 a 20 minuten al weer uit zichzelf in de kennels)![]()
Heel goed gezegd..
Anne
-
- Zeer actief
Dat heet ......... (je moet er wel je bek over houdenMarion. schreef:Nou, Whera, jij had gelijk dusscooby doo schreef:jij weet niet wat iemand met borderline doormaakt dus hou je bek![]()
Maar hoe kan iemand nou in zijn ene gedaante goed Nederlands, en in zijn andere gedaantje kleutertaal praten???
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
- Actief
- Contacteer:
Ik zie altijd wel het goede in mensen.. al zijn het nog zo'n etters..starfleet schreef:Nee hoor. Alleen kwam Asha er iets te laat achter dat Scooby Doo een paljas is.Marion. schreef:Asha kan Nederlands. Scoob niet. Ik geloof niet dat het één en dezelfde persoon ischrico schreef:Beide reageren zo goed als hetzelfde en ik kan me gewoon niet aan die gedachtengang onttrekken.
Anne
Zelfs jij met je commentaar vind ik leuk...
Kinderlijk heeft altijd wel wat he.. mag dat wel..
en af en toe (niet vaak maar toch) zit er ook nog een echt leuke afkraker bij van je..
Ik ben wel voor die Hans Teeuwen aanpak..
Al is hij nog altijd beter..

Delete MIJ van dit FORUM aub..
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
scooby doo schreef:ik ben helemaal niet boos hoor meidScooby schreef:En nou wordt hij boos op mij!starfleet schreef:Marion en ik waren dat..Scooby schreef: Hallo! Ik heb geen dingen ge-qoute uit andere topics om dingen te bewijzen, hoor! Dat was IK niet in deze discussie.
Anne
groetjes scooby doo

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
bedoelde hier dus mee dat als je de ruimte en de tijd niet hebt en je hond bij een ander weg moet stoppen je geen extra hond moet nemen,starfleet schreef:Jij laat ook lekker je schuifpui naar je niet bestaande tuin open?Ascha schreef:
Allright!!![]()
Heel goed gezegd..
Anne
weet waar ik over praat,
heb door omstandigheden (ons huis werd gesloopt) ook een hond tijdelijk (10 mnd) bij iemand anders onder moeten brengen omdat we op ons tijdelijke adres geen plek voor 4 honden hadden, maar had dat liever niet gedaan, hoe goed ze daar ook zat (bij iemand die hele dagen thuis was en er lekker mee trainde)
en dan heb jij het over je hond op een bedrijven terrein plaatsen,
hoe jij hier praat over kennels ed (net als Scooby) is totaal NIET hoe ik er over denk
- starfleet
- Erelid
Was je een dagje uit met Scooby Doo?Ascha schreef:
Dat heb je toch echt helemaal mis.. hahahaha..
.

Want die is er ook de hele dag niet geweest.
Anne
ik ben extra vroeg opgestaan en heb wat nuttigs gedaanstarfleet schreef:Was je een dagje uit met Scooby Doo?Ascha schreef:
Dat heb je toch echt helemaal mis.. hahahaha..
.![]()
![]()
Want die is er ook de hele dag niet geweest.
Anne
eerst heb ik enkele vogels uit de lucht geschoten en daarna heb ik mijn hond wat gemarteld

nee ben wat met hem gaan fietsen