Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik wil graag een pup, hoe ga ik dit aanpakken!!

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

qyan schreef:
Angel-eyes schreef:
qyan schreef:
starfleet schreef: Weet jij misschien of ik die beter in de nek of op de keel kan plaatsen?

Anne
Aan rob moet je die dingen niet vragen, het natwoord dat je dan krijgt :eek: :sst:

Ligt eraan......ik weet dat ze ook ieni mini TT-tjes hebben? :mrgreen:
Ja, van die ieniemini dingen heb jij wel verstand he :smile:

En jij ook :pffff: ...jij kwam met die ongein aan hoor :boos: :boos:
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Ascha schreef:YEAH RIGHT!!!!! Daarom willen ze ook allemaal je aandacht..
Een wolf is zelfstandig ja.. Onze (en jouw dogjes net zo goed) gefokte honden zijn op ons gefokt.. die willen onze aandacht.. zo hebben wij mensen het nou eenmaal gemaakt.. JIJ NET ZO GOED.. hahahaha.. hou toch op met je domme roedel gedoe.. oke.. je bent een roedel leider.. zekers.. en je moet honden in hn hondentaal aanspreken.. maar ga nu ff niet doen alsof we het hier over wilde dieren hebben.. DOMMMMMMMMM.... :smile: :smile: DUHHHHH... :smile2: :smile2:
Je hebt je er goed in verdiept, lees ik al. Je weet in elk geval veel van hondengedrag af...?!? :roll:
Je gelooft zeker ook in de will to please? Laat me raden! :smile:

Een hond is een hond. Een hond spreekt geen mensentaal. Dat kunnen wij ook niet van hem verwachten. Wij, als mensen zijn tien keer intelligenter dan een hond en dan kunnen wij niet eens de moeite nemen om de hondentaal te snappen? Nee, wij willen zo nodig dat die hond (met een IQ van een kind van 4 jaar) zich helemaal aanpast aan onze normen en waarden en we geloven ook nog dat de hond dat helemaal snapt! :ok:
Of je je hond in de hondentaal aan wilt spreken of niet, moet je helemaal zelf weten. Dat draagt niemand je op in deze discussie, volgens mij. Niemand heeft het hier ook over wilde dieren.
Maar zo lang jij je zo overduidelijk niet in hondengedrag hebt verdiept, maar mij dan alsjeblieft niet voor dom uit.
qyan

Ongelezen bericht door qyan »

Angel-eyes schreef:
qyan schreef:
Angel-eyes schreef:
qyan schreef: Aan rob moet je die dingen niet vragen, het natwoord dat je dan krijgt :eek: :sst:

:pffff:
Ik ben niet met DINGen begonnen :neenee: :smile:
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Ascha schreef:
Als je nou een Tjsech had.. maar doggen zijn zo ongeveer het meest zielige doorgefokte ras dat maar een jaar of 8 word.. hou op zeg!!
Waar is dat nou voor nodig, moet je zo je gelijk halen?

Anne
Rob*
Zeer actief

qyan schreef:
Angel-eyes schreef:
qyan schreef:
Angel-eyes schreef:

Nee das lekker zeg, breng die nachtmerrie effe nog omhoog :N: :boos: :boos: :boos: :mrgreen:
Ascha
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ascha »

Mwah.....heeft de discussie weer ff een ander onderwerp dat ter discussie staat :mrgreen:
Discussieren is toch nooit slecht?
Ok, gemoederen lopen soms hoog op, maar dat is bekend in het africhtingsgedeelte.
Ik hou wel van een pittige discussie
Daar mag ik ook graag aan deelnemen..
maar af en toe valt me het woord "nutteloos" in..
Sorry.. een vraag of discussie is nooit nutteloos ik weet het..
Dat zeggen ze inderdaad bij kleuters..
Ik zal me inhouden dan.. :gjump:
Laatst gewijzigd door Ascha op 21 aug 2005 01:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Delete MIJ van dit FORUM aub..
qyan

Ascha schreef:[qoute]
Mwah.....heeft de discussie weer ff een ander onderwerp dat ter discussie staat :mrgreen:
Ok, gemoederen lopen soms hoog op, maar dat is bekend in het africhtingsgedeelte.
Ik zal me inhouden dan.. :gjump:[/quote]

Ja, niet alles hoeft nut te hebben toch :idea: :mrgreen:
qyan

Angel-eyes schreef:
qyan schreef:
Angel-eyes schreef:
qyan schreef: Ja, van die ieniemini dingen heb jij wel verstand he :smile:

Nee das lekker zeg, breng die nachtmerrie effe nog omhoog :N: :boos: :boos: :boos: :mrgreen:
:smile2: :smile2: :smile2: :smile2: :smile2: :smile2:
:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Kan je lekker slapen straks :slaap: :mrgreen:
Ascha
Actief
Contacteer:

Scooby schreef:
Ascha schreef:En ik denk best dat veel mensen uit het jaar 0 zoals het hier genoemd word zich aanpassen aan het heden..
Ik denk dat dit heel erg tegenvalt. Helemaal, als ik sommige reacties in deze hoek lees...
ik wil niet veel zeggen.. maar je klinkt zelf als een OUD wijf..
je neemt alleen je eigen hondenkennis voor goed aan..
Herders zijn wat anders dan doggen..
I know that..
Ik hou van doggen.. minder van die greanpeace lovende alles moet geweldig zijn liefde voor honden bovenalles figuren..

Sorry.. ik meende het niet zo.. ik liet me ff meeslepen door hoe iedereen hier doet..

Je hebt je eigen mening.. prima.. je kunt niet tegen de africhting.. wat doe je hier dan?

Ik mijd het hoekje (eeehmmm hoe heetttet ook alweer.. hondenleed..??)
Hondenleed ja..
Ik kom daar niet..
Blijf je toch gewoon weg?
Is maar een voorstel hoor.. kan verlichtend werken..
Ascha
Actief
Contacteer:

starfleet schreef:
Ascha schreef: DOMMMMMMMMM.... :smile: :smile: DUHHHHH... :smile2: :smile2:
Ben jij ook gestopt met roken?

Anne
Nee heb het geprobeerd en ben er te zwak voor..
Viel me erg tegen van mezelf!!
Rob*
Zeer actief

qyan schreef:
Angel-eyes schreef:
qyan schreef:
Angel-eyes schreef:

:smile2: :smile2: :smile2: :smile2: :smile2: :smile2:
:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Kan je lekker slapen straks :slaap: :mrgreen:

ik heb gelukkig nu afleiding :mrgreen:
scooby doo

Ongelezen bericht door scooby doo »

Ascha schreef:
Scooby schreef:
Ascha schreef:En ik denk best dat veel mensen uit het jaar 0 zoals het hier genoemd word zich aanpassen aan het heden..
Ik denk dat dit heel erg tegenvalt. Helemaal, als ik sommige reacties in deze hoek lees...
ik wil niet veel zeggen.. maar je klinkt zelf als een OUD wijf..
je neemt alleen je eigen hondenkennis voor goed aan..
Herders zijn wat anders dan doggen..
I know that..
Ik hou van doggen.. minder van die greanpeace lovende alles moet geweldig zijn liefde voor honden bovenalles figuren..

Sorry.. ik meende het niet zo.. ik liet me ff meeslepen door hoe iedereen hier doet..

Je hebt je eigen mening.. prima.. je kunt niet tegen de africhting.. wat doe je hier dan?

Ik mijd het hoekje (eeehmmm hoe heetttet ook alweer.. hondenleed..??)
Hondenleed ja..
Ik kom daar niet..
Blijf je toch gewoon weg?
Is maar een voorstel hoor.. kan verlichtend werken..
eindelijk in dit hele topic een goede reply

:ok:

ik was al voorstander om een gesloten africhtingshoekje .

alleen bij het tonen van je ledenkaart krijg je toegang :wink:
Ascha
Actief
Contacteer:

Ascha schreef:
Scooby schreef:
starfleet schreef:
Scooby schreef:
Hoi Anne,

Ik denk dat je je hierin nog wel eens lelijk kunt vergissen.
Zal dat niet ook rasafhankelijk zijn. Ik denk dat het voor een Beagle lastiger is om zonder honds gezelschap te moeten leven dan voor een Bordercollie bijvoorbeeld.

Ik zou voor Buffy wel graag een leuk maatje erbij hebben hoor, daar niet van.

Anne
Nee, ik denk niet dat dat ras-afhankelijk is. Als een hond mag kiezen tussen een mens als maatje of een hond, denk ik dat iedere hond, ongeacht het ras, kiest voor een hond erbij. Honden spreken elkaars taal en begrijpen elkaar. Honden en mensen heel vaak niet.

YEAH RIGHT!!!!! Daarom willen ze ook allemaal je aandacht..
Een wolf is zelfstandig ja.. Onze (en jouw dogjes net zo goed) gefokte honden zijn op ons gefokt.. die willen onze aandacht.. zo hebben wij mensen het nou eenmaal gemaakt.. JIJ NET ZO GOED.. hahahaha.. hou toch op met je domme roedel gedoe.. oke.. je bent een roedel leider.. zekers.. en je moet honden in hn hondentaal aanspreken.. maar ga nu ff niet doen alsof we het hier over wilde dieren hebben..

Als je nou een Tjsech had.. maar doggen zijn zo ongeveer het meest zielige doorgefokte ras dat maar een jaar of 8 word.. hou op zeg!! pffff DOMMMMMMMMM.... :smile: :smile: DUHHHHH... :smile2: :smile2:
="Scooby
Je hebt je er goed in verdiept, lees ik al. Je weet in elk geval veel van hondengedrag af...?!? :roll:
Je gelooft zeker ook in de will to please? Laat me raden! :smile:

Een hond is een hond. Een hond spreekt geen mensentaal. Dat kunnen wij ook niet van hem verwachten. Wij, als mensen zijn tien keer intelligenter dan een hond en dan kunnen wij niet eens de moeite nemen om de hondentaal te snappen? Nee, wij willen zo nodig dat die hond (met een IQ van een kind van 4 jaar) zich helemaal aanpast aan onze normen en waarden en we geloven ook nog dat de hond dat helemaal snapt! :ok:
Of je je hond in de hondentaal aan wilt spreken of niet, moet je helemaal zelf weten. Dat draagt niemand je op in deze discussie, volgens mij. Niemand heeft het hier ook over wilde dieren.
Maar zo lang jij je zo overduidelijk niet in hondengedrag hebt verdiept, maar mij dan alsjeblieft niet voor dom uit.
Kijk nou plaats ik ff het hele verhaal hier..
Jij hebt het zo over roedel en soortgenoten.. bla bla bla..
Wat weet je er nou van eigenlijk..
Je hebt Duitse Doggen.. Hele leuke baby's ja.. zet ze in een roedel zoals jij dat wil.. en hoe lang zullen ze overleven????
NIX NADA.. zijn honden puur op de mens gericht... en ooit gefokt om groot wild te jagen.. yep... dat weet ik..
Je zegt dat je honden zullen kiezen voor een hondenmaatje boven de mens.. (correct me if i'm wrong) Laat je honden dan maar los in het bos.. en we zullen aanstaand een artikel in de krant zien dat er een dierenmishandeling heeft plaatsgevonden..

DUS.. mijn reactie was gericht op jouw (domme) opmerking dat honden een hond boven de mens verkiezen..
JA misschien een Tjechoslowaakse Wolfshond.. die WEL ja..
Jouw Doggies niet nee..
Die zijn teveel naar de mens toe gefokt.. OOK bij jou ja..
Die zullen altijd de mens boven de hond verkiezen.. Alpha shit enzo!!

Dus als je in het vervolg gewoon het HELE verhaal erbij laat .. en niet op zinnen of stukken verhaal gaat reageren.. dan zul je zien.. inderdaad.. ik heb gelijk.. KL*TE he.. als ik het hele verhaal dr bij zet.. :wink:
Laatst gewijzigd door Ascha op 21 aug 2005 01:40, 3 keer totaal gewijzigd.
scooby doo

Ascha schreef:
Scooby schreef:
starfleet schreef:
Scooby schreef:
Hoi Anne,

Ik denk dat je je hierin nog wel eens lelijk kunt vergissen.
Zal dat niet ook rasafhankelijk zijn. Ik denk dat het voor een Beagle lastiger is om zonder honds gezelschap te moeten leven dan voor een Bordercollie bijvoorbeeld.

Ik zou voor Buffy wel graag een leuk maatje erbij hebben hoor, daar niet van.

Anne
Nee, ik denk niet dat dat ras-afhankelijk is. Als een hond mag kiezen tussen een mens als maatje of een hond, denk ik dat iedere hond, ongeacht het ras, kiest voor een hond erbij. Honden spreken elkaars taal en begrijpen elkaar. Honden en mensen heel vaak niet.

YEAH RIGHT!!!!! Daarom willen ze ook allemaal je aandacht..
Een wolf is zelfstandig ja.. Onze (en jouw dogjes net zo goed) gefokte honden zijn op ons gefokt.. die willen onze aandacht.. zo hebben wij mensen het nou eenmaal gemaakt.. JIJ NET ZO GOED.. hahahaha.. hou toch op met je domme roedel gedoe.. oke.. je bent een roedel leider.. zekers.. en je moet honden in hn hondentaal aanspreken.. maar ga nu ff niet doen alsof we het hier over wilde dieren hebben..

Als je nou een Tjsech had.. maar doggen zijn zo ongeveer het meest zielige doorgefokte ras dat maar een jaar of 8 word.. hou op zeg!! pffff DOMMMMMMMMM.... :smile: :smile: DUHHHHH... :smile2: :smile2:
het is al dierenmishandeling op zich dat die beesten nog gefokt worden :jank:
Ascha
Actief
Contacteer:

starfleet schreef:
Ascha schreef:
Als je nou een Tjsech had.. maar doggen zijn zo ongeveer het meest zielige doorgefokte ras dat maar een jaar of 8 word.. hou op zeg!!
Waar is dat nou voor nodig, moet je zo je gelijk halen?

Anne
Hoor wie het zegt..
jij was de eerste die met onhebbelijke dingen ging spuwen..
Ik pas me aan en hou het nog steeds netter dan jij!!
Zekers te weten!
scooby doo

hier bloeit wat moois

ja kinders uit deze topics vloeien zeker romances voort :I:
Laatst gewijzigd door scooby doo op 21 aug 2005 01:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ascha
Actief
Contacteer:

qyan schreef:
klopt.. het hoeft maar te vermaken he.. hahahaha.. net als honden mishandelen.. vinnik ook geweldig.. als je de mensen hier mag geloven..
Let op.. dit word weer slecht gequote... wat ik je zeg..
scooby doo

Ascha schreef:
qyan schreef:
klopt.. het hoeft maar te vermaken he.. hahahaha.. net als honden mishandelen.. vinnik ook geweldig.. als je de mensen hier mag geloven..
Let op.. dit word weer slecht gequote... wat ik je zeg..[/quote]

heerlijk toch die dierenmishandeling ik zei het net nog , na de training verzuip ik wat jonge kittens dan blaas ik wat kikkers op om vervolgens mijn hond weer te schoppen . mijn beesten krijgen ook nooit eten

volgens vele is dat eten toch te vinden in de natuur je weet wel (wolven enzo ) :roll:
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Scooby schreef:
maart schreef:als mijn hond met andere speelt, bijten ze soms naar elkaar, gaat het er behoorlijk ruw aan toe. wat is het verschil dan als je zelf ruw speelt met je hond?
Daar is inderdaad geen verschil tussen, behalve het feit dat honden nooit zomaar ´spelen´. Bij honden zit er altijd een ander doel achter, namelijk: de rangorde. Maar bij ´ruw spelen´, hoort gewoon geen schoppen in mijn beleving. Ik zou het werkelijk niet over mijn hart kunnen verkrijgen om een hond te schoppen.
Dat komt omdat jij een heel ander idee hebt dan waar wij het over hebben.
Ik probeer het je al 2x uit te leggen, jij hebt het idee dat wij op die honden in staan te schoppen tijdens het spel, tuurlijk niet....gewoon een schopje met de zijkant vanv je been en niet met je schoen in de ribben ofzo. :roll:
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

scooby doo schreef:dat van de neus door de stront ! hoe kan dat als een hond in een kennel zit die hoeft niet zindelijk te zijn want ze hebben aan de zijkant een plasweide ter beschikking
nou hier zitten ze ook in kennels,
maar ik wil ze toch verdomd graag zindelijk hebben,
ze zitten nl ook wel eens binnen en als de teven pups hebben zitten ze ook binnen (in de toekomst) en verder hou ik niet zo van stront ruimen ne hoe moeilijk is het een hond zindelijk te krijgen........ :?: OOK honden in kennels kan je gewoon uitlaten hoor en als je dat normaal doet zijn ze zo zindelijk, zonder problemen,
maarja, das dus ook een van de redenen dat ze bij ons de eerste tijd (onze jongste teef nu nog als we weg zijn en snachts en die is nu 15 mnd) binnen zitten, om daar "normaal" gedrag aan te leren, te leren stil te zijn en om zindelijk te worden
Als ze eenmaal in de kennel gaan weet ik dus dat ze ook in huis kunnen zijn (willen ze overigens meestal liever niet, als ze loslopen en de schuifpui staat op staan ze met een 15 a 20 minuten al weer uit zichzelf in de kennels)
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Ascha schreef:

Je hebt Duitse Doggen.. Hele leuke baby's ja.. zet ze in een roedel zoals jij dat wil.. en hoe lang zullen ze overleven????
NIX NADA.. zijn honden puur op de mens gericht... en ooit gefokt om groot wild te jagen.. yep... dat weet ik..
DUS.. mijn reactie was gericht op jouw (domme) opmerking dat honden een hond boven de mens verkiezen..
JA misschien een Tjechoslowaakse Wolfshond.. die WEL ja..
Jouw Doggies niet nee..
Buiten dat andere "domme" reacties geven ben je er zelf ook niet vies van. Je dweept nu wel erg met de tjech hoor :wink:

Er zijn vele honden die overleven kunnen in de natuur, ligt er maar net aan wat jij de hond als baas geleerd/afgeleerd heb. Dat de ene hond iets meer jachtinstinct heeft dan de ander daargelaten.
Zelfs een tjech hoeft niet te kunnen overleven als hem dat niet bijgebracht is hoe hij dat moet doen.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Ascha schreef:
Hoor wie het zegt..
jij was de eerste die met onhebbelijke dingen ging spuwen..
Ik pas me aan en hou het nog steeds netter dan jij!!
Zekers te weten!
Ik zei wat over "een hond ergens zetten" ja. Nergens heb ik jou of je honden naar beneden gehaald. Ik heb alleen je gedrag en gedachtengang bekritiseerd en ter discussie gesteld, niet jou als persoon aangetast in je wezen, noch je honden.

Anne
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

scooby doo schreef:

Dan ben je helaas op het verkeerde forum. Er zijn vast wel fora`s die met dit systeem willen werken en al je je daar beter voelt pleasse ................
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
qyan

crutz schreef:
scooby doo schreef:dat van de neus door de stront ! hoe kan dat als een hond in een kennel zit die hoeft niet zindelijk te zijn want ze hebben aan de zijkant een plasweide ter beschikking
ze zitten nl ook wel eens binnen en als de teven pups hebben zitten ze ook binnen (in de toekomst) en verder hou ik niet zo van stront ruimen ne hoe moeilijk is het een hond zindelijk te krijgen........ :?: OOK honden in kennels kan je gewoon uitlaten hoor en als je dat normaal doet zijn ze zo zindelijk, zonder problemen,
maarja, das dus ook een van de redenen dat ze bij ons de eerste tijd (onze jongste teef nu nog als we weg zijn en snachts en die is nu 15 mnd) binnen zitten, om daar "normaal" gedrag aan te leren, te leren stil te zijn en om zindelijk te worden
Als ze eenmaal in de kennel gaan weet ik dus dat ze ook in huis kunnen zijn (willen ze overigens meestal liever niet, als ze loslopen en de schuifpui staat op staan ze met een 15 a 20 minuten al weer uit zichzelf in de kennels)
Ik dacht al.......waar blijf je nou :ok:
Selena
Zeer actief
Mijn ras(sen): x HH
Aantal honden: 9

Ongelezen bericht door Selena »

chrico schreef:
scooby doo schreef:

Dan ben je helaas op het verkeerde forum. Er zijn vast wel fora`s die met dit systeem willen werken en al je je daar beter voelt pleasse ................
Die zijn er idd, maar pleasssssssssssssse... daar hoef ik ´m ook niet hoor :neenee:
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!

http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Selena schreef:
chrico schreef:
scooby doo schreef:

Die zijn er idd, maar pleasssssssssssssse... daar hoef ik ´m ook niet hoor :neenee:
Gewoon een leeftijdsgrens instellen en je blijft verlost :mrgreen:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Angel-eyes schreef:
qyan schreef:
Liesbeth schreef:
qyan schreef: **proest** :smile: :smile:
Zo zie je, negeren is een prima correctiemiddel
Oeps, nou ga je de fout in :N: .
Toch maar een TT dan :denken: :N: :mrgreen:

TT?????.......U riep TT??? :cheer:
:smile: :smile: heeft lang geduurd maar toch...... :smile:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

qyan schreef:
crutz schreef:
Ik dacht al.......waar blijf je nou :ok:
sorry hoor, heb niet zo veel tijd,
ben nl druk met mn werk en de tijd die ik heb gaat in de honden zitten :wink: (zoals je weet)
duseh, niet meer van die ellenlange discussies, dan kan ik het ook nog blijven volgen, bijhouden en reageren............ :wink:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Ascha schreef:
Waar slaat deze opmerking nu weer op?! :roll:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Ascha schreef: je neemt alleen je eigen hondenkennis voor goed aan..
Waar haal je deze onzin nu weer vandaan?
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”