labrador
golden
poedel (behalve de koningspoedel)
spaniel
mechelse herder
jr
sharpei
kooikers
verder de meeste kleine hondjes
En waarom?? De opvoeding of het gedrag.
Moderator: moderatorteam
De meeste welWil de hond schreef:Je bedoelt te zeggen dat de eigenaars van bvb. Labradors niet vreselijk zijn?chrico schreef:En waarom?? De opvoeding of het gedrag.
Een vreselijk ras, een vreselijke baas en een vreselijke opvoeding. :N:chrico schreef:De meeste welWil de hond schreef:Je bedoelt te zeggen dat de eigenaars van bvb. Labradors niet vreselijk zijn?chrico schreef:En waarom?? De opvoeding of het gedrag.![]()
De opvoeding ligt ook bij het baasje. een vreselijke opvoeding, een vreselijk baasje
Op die manier hebben Max,Bente en ik dus een *&^%()hekel gekregen aan de Sharpei's hier in de buurtmercedes2803 schreef:En het ergste is een herder die niet luistert met een eigenwijze baas die vindt dat ie zooooo ontzettend veel verstand heeft van honden en zijn hond zoooooo goed opgevoed heeft. Terwijl de hond naar alles grijpt wat maar aan de lijn loopt of compleet een waas voor zijn ogen krijgt als hij ook maar iets ziet lopen.

Is ook heel ongezond dat ras voor de meeste mensen dus lekker links laten liggenstarfleet schreef:Nouhou, wie zet er nu mijn schattige lieve Buffy in de top vijf![]()
![]()
Ik vul mijn lijstje met terugwerkende kracht aan met:
Doggen (lompe veel te grote wat oenig ogende kwijlenballen en worden gemiddeld maar 7 jaar, dat lijkt me ongezond)
Anne

H ah ah hopelijk kom je mij dan nooit tegen ik loop met molossers en klein keffertje dat word dus moeilijk voor jou wel de molossers maar niet het keffertje is niet mogelijk ze komen in een pakketcloris schreef:Alles wat niet Mollosser is is minder favoriet bij mij, zeker omdat de meeste mensen die allesverslindende keffers (klein en groot) niet onder controle kunnen houden, ze hangen er maar wat achter aan de riem :N: waardoor ik de straat niet meer op durf en met angst elke hoek van de straat omga, dus met andere woorden IK ben er bang voor DUS ze zijn gevaarlijk![]()
Alleen maar stoerdoenerij![]()
![]()
![]()
Mijn berners zijn helemaal niet sufDaan schreef:ja, zo kan ik het ook.Wil de hond schreef:Ze zitten me zo hoog dat ik deze er ook nog maar even uitgooi:
1. Spaanse Waterhond. (Behalve die van mezelf. Kiko=)
2. Pointer.
3. Teckels. (In alle uitvoeringen.)
4. Schnauzers. (Hoe kleiner hoe vreselijker.)
5. Duitse Herder. (Behalve de enkele uitzondering die de regel bevestigt dat het een vreselijk ras is.)
6. Groenendaler.
7. Boxer. (Jaja, de tweede keer dat hij erbij staat, maar ze zijn ook zo vreselijk vreselijk.)
8. Berner Sennen.
9. Grote Zwitser. (Vooral Bram en Thijs.)
10. Nog een stuk of 30...
Ik weet het, dit zijn er meer als 5, maar het is tenslotte mijn eigen topic.
alle engelse bulldoggen, behalve tess, en die is de lelijkste meest mislukte die ik ooit heb gezien, maar erg geinig en lief en lelijk![]()
alle duitse staanders, zenuwpezen, behalve russel, want dat is een schatje van de bovenste plank en een leuke combi met mijn vloerkleedjes.
berner sennen, lelijke honden, veel te veel haar en een suf karakter, behalve bella, want die is wel erg lief en ondeugend.
Jack russells (zo goed geschreven?) gewoon echt mormels. Altijd in die lijn hangen, nooit met andere honden overweg kunnen, behalve die van Niek. En snoopy van de buuf, wat een opgewonden standje. Alles wat niet leuk is aan een jack is snoopy. Maakt hem gelijk heel erg leuk.

Ehh niet perse kleine keffertjes hoor, alles wat buiten het mollosserras valttineke schreef:H ah ah hopelijk kom je mij dan nooit tegen ik loop met molossers en klein keffertje dat word dus moeilijk voor jou wel de molossers maar niet het keffertje is niet mogelijk ze komen in een pakketcloris schreef:Alles wat niet Mollosser is is minder favoriet bij mij, zeker omdat de meeste mensen die allesverslindende keffers (klein en groot) niet onder controle kunnen houden, ze hangen er maar wat achter aan de riem :N: waardoor ik de straat niet meer op durf en met angst elke hoek van de straat omga, dus met andere woorden IK ben er bang voor DUS ze zijn gevaarlijk![]()
Alleen maar stoerdoenerij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Mijn berners zijn helemaal niet sufDaan schreef:ja, zo kan ik het ook.Wil de hond schreef:Ze zitten me zo hoog dat ik deze er ook nog maar even uitgooi:
1. Spaanse Waterhond. (Behalve die van mezelf. Kiko=)
2. Pointer.
3. Teckels. (In alle uitvoeringen.)
4. Schnauzers. (Hoe kleiner hoe vreselijker.)
5. Duitse Herder. (Behalve de enkele uitzondering die de regel bevestigt dat het een vreselijk ras is.)
6. Groenendaler.
7. Boxer. (Jaja, de tweede keer dat hij erbij staat, maar ze zijn ook zo vreselijk vreselijk.)
8. Berner Sennen.
9. Grote Zwitser. (Vooral Bram en Thijs.)
10. Nog een stuk of 30...
Ik weet het, dit zijn er meer als 5, maar het is tenslotte mijn eigen topic.
alle engelse bulldoggen, behalve tess, en die is de lelijkste meest mislukte die ik ooit heb gezien, maar erg geinig en lief en lelijk![]()
alle duitse staanders, zenuwpezen, behalve russel, want dat is een schatje van de bovenste plank en een leuke combi met mijn vloerkleedjes.
berner sennen, lelijke honden, veel te veel haar en een suf karakter, behalve bella, want die is wel erg lief en ondeugend.
Jack russells (zo goed geschreven?) gewoon echt mormels. Altijd in die lijn hangen, nooit met andere honden overweg kunnen, behalve die van Niek. En snoopy van de buuf, wat een opgewonden standje. Alles wat niet leuk is aan een jack is snoopy. Maakt hem gelijk heel erg leuk.

starfleet schreef:??? Ik begrijp dat je bepaalde rassen niet leuk vindt, maar de rassen die jij noemt "nietszeggend" noemen dat begrijp ik niet.Sunnybunny schreef:Verder heb je van die rassen die gewoon "nietszeggend" zijn: Kooikers, flatcoats, stabij enz.
Anne