Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hé hallo Dogfans!
Moderator: moderatorteam
- Cloudcatcherkim
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Hé hallo Dogfans!
Ik wil me graag even voorstellen als geobserdeerde Labi- en Labradoodle-fan!
Eigenlijk ben ik fan van alle Retreivers! Ehm, mijn echte volledige naam is Kimberly de Koning, mijn hobbies hebben eigenlijk vooral met honden te maken..: ik werk ook in een hondenpension: DPB, het is het pension van mijn ouders en hier thuis dus fokken wij ook Labradoodles. Zelf heb ik twee labrador retreivers, Lara-Tess en Mila en draag ik de taak om een jonge Labradoodle-reu op te voeden. Binnenkort gaan we op cursus! 
Labradoodles R the BEst! Pootjes van Tegan Parks Riven K, Tegan Parks Two I Cee, Dog's Paradise Ashna K, Dog's Paradise Ashley K en Dog's Paradise Allyssa K!
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
-
kanche
- Zeer actief
- Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
- Contacteer:
- Mama Sanneke
- Zeer actief
- Mama Sanneke
- Zeer actief
-
linlin
Re: Hé hallo Dogfans!
als je onder het fokken van labradoodles verstaat dat je een hoogzwangere teef van de andere kant van de wereld invliegt (er nog trots op bent ook dat je haar hoogdrachtig een etmaal hebt laten reizen) en die vervolgens binnen anderhalve week haar nestje bij je laat krijgen, dan, inderdaad, fok je labradoodles.Cloudcatcherkim schreef:een hondenpension: DPB, het is het pension van mijn ouders en hier thuis dus fokken wij ook Labradoodles.
welkom, overigens. ik hoop dat hier wat aan je verstand gepeuterd kan worden.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Is je Labradoodle-reu ook al gecastreerd?Cloudcatcherkim schreef:Ik wil me graag even voorstellen als geobserdeerde Labi- en Labradoodle-fan!Eigenlijk ben ik fan van alle Retreivers! Ehm, mijn echte volledige naam is Kimberly de Koning, mijn hobbies hebben eigenlijk vooral met honden te maken..: ik werk ook in een hondenpension: DPB, het is het pension van mijn ouders en hier thuis dus fokken wij ook Labradoodles. Zelf heb ik twee labrador retreivers, Lara-Tess en Mila en draag ik de taak om een jonge Labradoodle-reu op te voeden. Binnenkort gaan we op cursus!

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- LaRep
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tokkel
Tuurlijk niet want daar moet toch mee gefokt wordenmarian* schreef:Is je Labradoodle-reu ook al gecastreerd?Cloudcatcherkim schreef:Ik wil me graag even voorstellen als geobserdeerde Labi- en Labradoodle-fan!Eigenlijk ben ik fan van alle Retreivers! Ehm, mijn echte volledige naam is Kimberly de Koning, mijn hobbies hebben eigenlijk vooral met honden te maken..: ik werk ook in een hondenpension: DPB, het is het pension van mijn ouders en hier thuis dus fokken wij ook Labradoodles. Zelf heb ik twee labrador retreivers, Lara-Tess en Mila en draag ik de taak om een jonge Labradoodle-reu op te voeden. Binnenkort gaan we op cursus!
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Ja,maar als je hem castreert vóórdat ie op cursus gaat gaat ie ook niet meer vervelend doen tegen andere reutjes.LaRep schreef:Tuurlijk niet want daar moet toch mee gefokt wordenmarian* schreef:Is je Labradoodle-reu ook al gecastreerd?Cloudcatcherkim schreef:Ik wil me graag even voorstellen als geobserdeerde Labi- en Labradoodle-fan!Eigenlijk ben ik fan van alle Retreivers! Ehm, mijn echte volledige naam is Kimberly de Koning, mijn hobbies hebben eigenlijk vooral met honden te maken..: ik werk ook in een hondenpension: DPB, het is het pension van mijn ouders en hier thuis dus fokken wij ook Labradoodles. Zelf heb ik twee labrador retreivers, Lara-Tess en Mila en draag ik de taak om een jonge Labradoodle-reu op te voeden. Binnenkort gaan we op cursus!

- LaRep
- Zeer actief
marian* schreef:Is je Labradoodle-reu ook al gecastreerd?
LaRep schreef:Tuurlijk niet want daar moet toch mee gefokt worden
Als je hem castreert voordat je op cursus gaat kan hij geen dekreu meer wordenmarian* schreef:Ja,maar als je hem castreert vóórdat ie op cursus gaat gaat ie ook niet meer vervelend doen tegen andere reutjes.
Laatst gewijzigd door LaRep op 17 aug 2005 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Nee,dat klopt;voor mij hoeft dat ook niet zo nodig bij deze fokker.LaRep schreef:marian* schreef:Is je Labradoodle-reu ook al gecastreerd?LaRep schreef:Tuurlijk niet want daar moet toch mee gefokt wordenAls je hem castreert voordat je op cursus gaat kan hij geen dekreu meer wordenmarian* schreef:Ja,maar als je hem castreert vóórdat ie op cursus gaat gaat ie ook niet meer vervelend doen tegen andere reutjes.Ik ga nu wel van een puppycursus uit

- LaRep
- Zeer actief
Je weet niet wat je mist... 1500 eurotjes lijken veel maar je krijgt er bij deze fokker wel heeeeeeeeel veel voor terug...
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Een hond die nooit hond kan worden jaLaRep schreef:Je weet niet wat je mist... 1500 eurotjes lijken veel maar je krijgt er bij deze fokker wel heeeeeeeeel veel voor terug...

-
Ascha
- Actief
- Contacteer:
Of je kunt gewoon goed een hond opvoeden zodat het zowieso niet gebeurd..
Ja,maar als je hem castreert vóórdat ie op cursus gaat gaat ie ook niet meer vervelend doen tegen andere reutjes.
Daar hoef je niet voor te castreren hoor..
Mijn bescheiden mening dan..
Delete MIJ van dit FORUM aub..
- Rocky1
- Zeer actief
- Contacteer:
- LievelinG
- Vaste gebruiker
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Lees even de andere berichten van de topicstartster,zodat je kunt zien waarom dit sarcastische commentaar hier staatAscha schreef:Of je kunt gewoon goed een hond opvoeden zodat het zowieso niet gebeurd..
Ja,maar als je hem castreert vóórdat ie op cursus gaat gaat ie ook niet meer vervelend doen tegen andere reutjes.
Daar hoef je niet voor te castreren hoor..
Mijn bescheiden mening dan..
Welkom trouwens!

- lilajede
- Vaste gebruiker
-
Ascha
- Actief
- Contacteer:
Ik heb nix gezegd..
Lees even de andere berichten van de topicstartster,zodat je kunt zien waarom dit sarcastische commentaar hier staat![]()
Welkom trouwens!
Delete MIJ van dit FORUM aub..
- flatcoat4ever
- Actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated Retriever
- Contacteer:
Welkom 
gr. Martha eerst met Flash nu met Jalke & Bob en pleeghond Nobel

Rust in vrede mijn Flash, mijn allerliefste Jochie
(Jet Black Flash of the Ginyard, 19 mei 1998 - 24 april 2011)

Rust in vrede mijn Flash, mijn allerliefste Jochie
(Jet Black Flash of the Ginyard, 19 mei 1998 - 24 april 2011)
- Sietske*
- Zeer actief
- Contacteer:
Welkom hier. Ehm, even een vraagje..... ik zag toevallig de kennelnaam dog's paradise bij de kennelnaamaanvragen voor september staan op de website van de Raad van Beheer. Toch vreemd dat je nu dan al drie honden hebt die deze kennelnaam dragen
Volgens mij is de Labradoodle bovendien niet erkend, dus krijgen ze geen stamboom en heb je dus niets aan een kennelnaam (of het moet zijn dat je hem puur gebruikt om minder hondenbelasting te moeten betalen).
Ik snap het geloof ik niet helemaal
Volgens mij is de Labradoodle bovendien niet erkend, dus krijgen ze geen stamboom en heb je dus niets aan een kennelnaam (of het moet zijn dat je hem puur gebruikt om minder hondenbelasting te moeten betalen).
Ik snap het geloof ik niet helemaal
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe