Ik heb hier anders een schat van een Yorkie zitten.

Moderator: moderatorteam
volgens de opvang van de zwangere york was het een wit hondje de westieAngel-eyes schreef:twinkeltje schreef:ik heb zelf een halfje york is niks mis mee hoor
Wat is het andere helftje??
twinkeltje schreef:volgens de opvang van de zwangere york was het een wit hondje de westieAngel-eyes schreef:twinkeltje schreef:ik heb zelf een halfje york is niks mis mee hoor
volgens mij en de DA is de pa eerder een malthezer geweest kwa oren en snuit ze lijkt heel erg op happy alleen met york kleuren
een wat kan je dat etenAngel-eyes schreef:twinkeltje schreef:volgens de opvang van de zwangere york was het een wit hondje de westieAngel-eyes schreef:twinkeltje schreef:ik heb zelf een halfje york is niks mis mee hoor
volgens mij en de DA is de pa eerder een malthezer geweest kwa oren en snuit ze lijkt heel erg op happy alleen met york kleuren
Het was geen Ovcharka??
tis een kat met een grote waffeltijger2 schreef:Ik lees hier in diverse topics steeds dat men z'n antipatie heefd tegen York-shire TerriersWat mankeert toch aan die beestjes.
![]()
Ik moet eerlijk bekennen Marcel dat de Yorkies die ik al heb ontmoettijger2 schreef:Ik lees hier in diverse topics steeds dat men z'n antipatie heefd tegen York-shire TerriersWat mankeert toch aan die beestjes.
![]()
Wat een schoontje zegmaanbo schreef:Wat mankeerd eraan?????
Volgens mij heel vaak niks maar je vraag kan misschien beter zijn:
Wat mankeerd er aan de baas van een York?![]()
Nee ik heb me net voorgesteld en heb dus zelf ook een mensenredder van nu 8 maanden en het is geen keffer, geen verwend kreng, hij loopt gewoon op zijn eigen 4 poten, speelt met groot en klein en slaapt in zijn eiegn mandje. Ik denk omdat ik hiervoor 2 Goldens had dat ik geleerd heb om deze ook als Hond op te voeden ik weennie![]()
Dit is Djo-Djo :
en zo hoort het, dan vind ik ze ook leuk ( ze zelf willen is wat anders hoormaanbo schreef:Wat mankeerd eraan?????
Volgens mij heel vaak niks maar je vraag kan misschien beter zijn:
Wat mankeerd er aan de baas van een York?![]()
Nee ik heb me net voorgesteld en heb dus zelf ook een mensenredder van nu 8 maanden en het is geen keffer, geen verwend kreng, hij loopt gewoon op zijn eigen 4 poten, speelt met groot en klein en slaapt in zijn eiegn mandje. Ik denk omdat ik hiervoor 2 Goldens had dat ik geleerd heb om deze ook als Hond op te voeden ik weennie![]()
Dit is Djo-Djo :
ik denk dat terrier mensen een speciaal gen hebbenbilly schreef:En laat dat het nu net zijn, wat ze zo leuk maakt.Marion. schreef:Laat ik het dan zo zeggen. Ongeveer alle terriërs hebben precies dat trekje wat mij niet aantrektyamie schreef:niet iedereen die terriers leuk vind , vind alle terriers leuk![]()
Groetjes Els