Sinds 21 mei hebben we een prachtige dame uit het asiel...
Het asiel vermoedde dat Amy een kruising is tussen een Border Collie en een Flatedcoat retriever maar ik denk zelf dat ze gekruist is met een Labardor...
Wat denken jullie??

Moderator: moderatorteam
Als ik een foto kan bemachtigen zal ik die ook wel plaatsen.Het hondje lijkt er sprekend op alleen is die inmiddels 10 maanden en de oortjes hangen nu minder, het hoofd is ook spitser. De vacht is heel vol en ongeveer 5 cm lang maar zonder duidelijke broek of vlag.Mortica schreef:Heb jij daar "toevallig" een foto van om te vergelijken??Takkie schreef:Ik ken ook een kruising labrador x border collie en die heeft ook niet zo'n lange vacht.
Nee dat weet ik niet daar ik haar uit het asiel te Oss heb gehaald en ze op 13 april als zwervend binnengebracht is...Lysette schreef:Iemand bij ons op de hondenschool heeft precies zo'n hondje. Daar zeiden ze kruising stabij met labradorWeet je waar ze geboren is? Want dat hondje is volgens mij van rond de zelfde leeftijd.
Ze woont in België en is dacht ik gevonden op straat. Ze weten dus helemaal niets van haar verleden.Mortica schreef:Ze lijkt er inderdaad veel op!~Tine~ schreef:Op een ander forum zit dit hondje. Ze heeft wel een iets langere vacht, maar voor de rest lijkt ze er wel op.
Ik geloof dat de baasjes border collie, met stabij vermoeden.
Waar komt dit hondje vandaan??
hij is nog helemaal super!!margreett schreef:massam: ook duidelijk herkenbaar de dikke labradorneus!
ik denk eerder een kruising met schotse collie, lassie dus, gezien de kleur.
leuke hond ook! en nog volop actief?
Een keer een wandeling met allemaal kruisingen labrador x (schotse/border) collie lijkt me erg leuk!