Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hangende oortjes

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Sunnybunny schreef:Ik heb me er dus écht niet druk om gemaakt en zie hier onder het resultaat:

Afbeelding
Oooh, lief!!
Mijn meissie is geweldig en of ze nu hangende of staande oren heeft zal mij echt een worst wezen :mrgreen: Als het echter een ongewenst erfstuk is die staande oren van bijv. pa of ma, dan moet je die uitlsluiten voor de fok en niet kunstmatig de oren van de kinders naar benenden halen :roll:
Halleluja.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

Sunnybunny schreef:Ik heb me er dus écht niet druk om gemaakt en zie hier onder het resultaat:

Afbeelding

Mijn meissie is geweldig en of ze nu hangende of staande oren heeft zal mij echt een worst wezen :mrgreen: Als het echter een ongewenst erfstuk is die staande oren van bijv. pa of ma, dan moet je die uitlsluiten voor de fok en niet kunstmatig de oren van de kinders naar benenden halen :roll:
Och wat een leukerd! :smile1:
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Hanneke2 schreef:
jidde schreef:Ikzelf zou nooit oortjes gaan plakken, je beduvelt de hele boel. Bij Duitse Herders gebeurd het ook vaak, maar het mag niet.
Mag het niet?
nee, ze moeten vanzelf gaan staan... Maar er is geen controle en er wordt te vaak geplakt
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

jidde schreef:
Hanneke2 schreef:
jidde schreef:Ikzelf zou nooit oortjes gaan plakken, je beduvelt de hele boel. Bij Duitse Herders gebeurd het ook vaak, maar het mag niet.
Mag het niet?
nee, ze moeten vanzelf gaan staan... Maar er is geen controle en er wordt te vaak geplakt
wie zegt dat je de oren van je hond niet mag plakken? Waar staat dat? Heb ik werkelijk nog nooit van gehoord.
Misschien dat het voor de show officieel niet mag maar goed die hele wereld staat en hangt toch al met leugens aan elkaar krijg ik soms het vermoeden. Maar wie zegt dat jij de oren van je huishond of werkhond niet mag plakken?
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
It's Me!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Parson Russell Terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door It's Me! »

Maar wie zegt dat jij de oren van je huishond of werkhond niet mag plakken?
De oorpolitie :gjump: ???!!!

Alle gekheid op een stokkie. Degene die het geen bal kan schelen plakt lekker niet en degene die het wel boeit plakt wel, dan is toch iedereen tevreden?

En over ouders uitsluiten voor de fokkerij dat slaat nergens op. Als er af en toe eentje opduikt in een nestje dan kan dat wel een erfenisje van meer dan 4 generaties terug zijn. Lijkt me een beetje dom als je perfect gezonde dieren gaat uitsluiten voor een cosmetisch foutje.

Grtz. Jo
Grtz. Jo
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”