Selena schreef:

Ziet eruit als een leuke hond. Inderdaad vrij klein, achja, klein maar fijn he
Inge schreef:Toen ik op zoek ging naar een hond naast Nika, viel de mechel voor mij al snel af. Dit omdat de mechels die ik kende vaak nerveuze, wat angstige honden waren.
Nu ik in de africhting train zie ik echter hele andere mechels

, hier zie ik stabielere mechelaars, wat groter dan de mecheltjes die ik kende, en met een enorme werklust. Dit zijn dus de werklijnen.
Ik denk dat de mecheltjes die ik voorheen kende eerder uit showlijnen kwamen, of gewoon bijeen ongeschikte baas zaten

Als dat zo is dan zou ik zeker een mechelaar uit de 'werklijn' willen. Maar aan het bericht onder jouw post te lezen is het geen feit.
Ik ben opzoek naar een leuke maar zeker een hond die zelfverzekerd is. En niet nerveus.
maart schreef:mij nmecheltje komt van bij Joefarm (België). ze komt ook uit een werkhondenlijn, maar leeft wel in huis. ik doe er werl IPO mee. in huis is ze zeer rustig, ze slaapt bijna heel de dag. als ik er mee ga wandelen, moet ze wel zoveel mogelijk loslopen, want ze rent graag.
persoonlijk zie ik liever de werkhonden dan de showhonden. een werkhond vertrouw ik ook veel meer dan een showhond.
Ik vind jouw hond echt prachtig! Heb je meer foto's?

Ze is heel mooi. (zover ik op die foto kan zien he

)
Ik ga gewoon zelf es een keertje een kijkje nemen op een show met mechelaars. Weet iemand 'toevallig' wanneer en waar die zijn?
Maar zover ik tot nu toe gehoord en gelezen heb denk ik dat ik voor een echte werkhond zou gaan. Zowieso zal ik niet zo snel met mn hond naar een hondenshow gaan, dan eerder een wedstrijd pakwerk