Mijn man en ik hebben een hond, Max. Max is een kruising van een boerenfox met nog iets
Voor Max hebben we ook altijd een hond gehad, ik weet eigenlijk niet hoe het zonder is.
Verder heb ik nog een paard waar ik ook druk mee ben.
Moderator: moderatorteam
Hoi Esther!Omega schreef:Hoi, ik ben Esther 35 jaar en woon in een stadje in de achterhoek.
Mijn man en ik hebben een hond, Max. Max is een kruising van een boerenfox met nog ietsen hij is ondertussen 6 jaar en we hebben hem nu 3,5 jaar.
Voor Max hebben we ook altijd een hond gehad, ik weet eigenlijk niet hoe het zonder is.
Verder heb ik nog een paard waar ik ook druk mee ben.
Hoi Marion,Marion. schreef:Hoi Esther!
Hoe heet je met je eigen achternaam, en op welke school heb je gezeten?
Aangenaam. Marion Overbeek, 37 jaar, Isala.
En ga je me nu echt vertellen dat Terborg stadsrechten heeft? Meen je dat? Nooit geweten. Ik ben geboren en getogen in Ulft.
Rob Helmes klinkt héél erg bekend, ik kan er alleen geen gezicht bij toveren. Heeft hij toevallig in '83 ook meegedaan met het kanokamp in Friesland?Omega schreef:Mijn eigen achternaam is van Gogh, en heb ook op het Isala gezeten van 1986 t/m 1989 op de HAVO. Ben getrouwd met Rob Helmes, hij heeft ook op het Isala gezeten, hij is meer van jouw leeftijd dus misschien ken je hem ook. (Ben geboren in Schiedam, opgegroeid in Zevenaar en op mijn 15e in Terborg terecht gekomen omdat mijn moeder graag terug wilde naar de achterhoek en ik wil daar niet meer weg!)
In mijn directe familie (dus tantes, ooms, nichten, neven) toch zo'n 100 man bij elkaar, zit geen enkele Hans. Ik ken wel 2 Hanzen. De ene is een neef van mijn vader, de ander is een kind van een andere neef van mijn vader. Alles wat Overbeek is in die contreien is verwant. Sla maar geen telefoonboek open van Ulft, want de Overbeek's bezetten wel een paar pagina'sOmega schreef:Ben jij toevallig familie van Hans, die bij KEMA werkt?
Rob is wel wezen kanoen, maar volgens mij in de ardennen en dat moet haast geweest zijn in 1984. Foto is te vinden op http://members.lycos.nl/esthervangogh (bij de trouwfoto's). Hij komt trouwens uit Silvolde van oorsprong.Marion. schreef:Rob Helmes klinkt héél erg bekend, ik kan er alleen geen gezicht bij toveren. Heeft hij toevallig in '83 ook meegedaan met het kanokamp in Friesland?
Fotootje please![]()
![]()
![]()
Dat Ulft vergeven is van de Overbeek's wist ik al, aangezien toeval niet bestaat kon het best zijn dat je familie bent van mijn collega, die overigens vorig jaar ook verstandig is geworden en weer in Ulft is gaan wonen.In mijn directe familie (dus tantes, ooms, nichten, neven) toch zo'n 100 man bij elkaar, zit geen enkele Hans. Ik ken wel 2 Hanzen. De ene is een neef van mijn vader, de ander is een kind van een andere neef van mijn vader. Alles wat Overbeek is in die contreien is verwant. Sla maar geen telefoonboek open van Ulft, want de Overbeek's bezetten wel een paar pagina's
Hoi Esther,Omega schreef:Dat Ulft vergeven is van de Overbeek's wist ik al, aangezien toeval niet bestaat kon het best zijn dat je familie bent van mijn collega, die overigens vorig jaar ook verstandig is geworden en weer in Ulft is gaan wonen.