Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo! weer een nieuwe forumgebruiker.
Moderator: moderatorteam
-
Kajo
- geregistreerd lid
Hallo! weer een nieuwe forumgebruiker.
Ik zal mij ook even voorstellen.
Mijn naam is Suzan en ik woon samen met man( Harrie) en dochter(Carmen) in Walchum (Duitsland). We hebben 3 honden; Hagar, een witte herder van 8 jaar, Hannibal, een Berner Sennen van 3 jaar en Kajo, een Oudduitse herder van 8 maanden oud. Daarnaast hebben we nog 4 katten, 4 konijnen, 2 geitjes en 9 kippen.
Groetjes,
Suzan
Mijn naam is Suzan en ik woon samen met man( Harrie) en dochter(Carmen) in Walchum (Duitsland). We hebben 3 honden; Hagar, een witte herder van 8 jaar, Hannibal, een Berner Sennen van 3 jaar en Kajo, een Oudduitse herder van 8 maanden oud. Daarnaast hebben we nog 4 katten, 4 konijnen, 2 geitjes en 9 kippen.
Groetjes,
Suzan
-
bianca83
- Zeer actief
-
Rob*
- Zeer actief
-
richard29
- Actief
- Mijn ras(sen): mechelse herder
- Aantal honden: 1
-
Rob*
- Zeer actief
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
-
Kajo
- geregistreerd lid
- BAYCA en BRITT
- Actief
- Mijn ras(sen): golden retrievers
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- *tweety*
- Zeer actief
-
kanche
- Zeer actief
- Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
- Contacteer:
- bdevocht
- Zeer actief
- Contacteer:
Welkom
Babs en de aussies
Babs en de aussies
http://spaces.msn.com/members/bdevocht/
http://spaces.msn.com/members/bdevochtII/
My Australian Shepherd Dog is smarter than your honor student!
http://spaces.msn.com/members/bdevochtII/
My Australian Shepherd Dog is smarter than your honor student!
-
richard29
- Actief
-
richard29
- Actief
-
Rob*
- Zeer actief
-
richard29
- Actief
-
Rob*
- Zeer actief
richard29 schreef:foutje? wie so dennAngel-eyes schreef:Ach ja, een foutje hebbie al gauw he?richard29 schreef:nee maar heb wel duits bloed.Angel-eyes schreef:
Ben jij dan een mof??? :N:
En dat is ook jullie foutje, overal waar jullie duitsers komen denken jullie dat iedereen maar duits lult......ergste is nog dat als ik naar een film met John Wayne keek, dat die arme man in het duits lulde
-
richard29
- Actief
maar ik heb lekker geen bierbuikAngel-eyes schreef:richard29 schreef:foutje? wie so dennAngel-eyes schreef:Ach ja, een foutje hebbie al gauw he?richard29 schreef: nee maar heb wel duits bloed....ik kan geen duits, en nee wil het ook niet leren.
En dat is ook jullie foutje, overal waar jullie duitsers komen denken jullie dat iedereen maar duits lult......ergste is nog dat als ik naar een film met John Wayne keek, dat die arme man in het duits lulde

-
Rob*
- Zeer actief
richard29 schreef:maar ik heb lekker geen bierbuikAngel-eyes schreef:richard29 schreef:foutje? wie so dennAngel-eyes schreef: Ach ja, een foutje hebbie al gauw he?...ik kan geen duits, en nee wil het ook niet leren.
Nee, maar je bent ook maar een halve duitser he?Dat is dan weer je mazzel
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
wohl ein Bratwurst ?richard29 schreef:maar ik heb lekker geen bierbuikAngel-eyes schreef:richard29 schreef:foutje? wie so dennAngel-eyes schreef: Ach ja, een foutje hebbie al gauw he?...ik kan geen duits, en nee wil het ook niet leren.
enik kan wel duits en nog wat talen, tja als je geen exacte vakken kan en wil dan moet je wat he?
overihens tegen de meeste duitsers kan je gewoon nederlands lullen hoor, dat verstaan ze ook wel
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Rocky1
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Rob*
- Zeer actief
Podenji schreef:wohl ein Bratwurst ?richard29 schreef:maar ik heb lekker geen bierbuikAngel-eyes schreef:richard29 schreef: foutje? wie so denn...ik kan geen duits, en nee wil het ook niet leren.
En dat is ook jullie foutje, overal waar jullie duitsers komen denken jullie dat iedereen maar duits lult......ergste is nog dat als ik naar een film met John Wayne keek, dat die arme man in het duits lulde![]()
enik kan wel duits en nog wat talen, tja als je geen exacte vakken kan en wil dan moet je wat he?
overihens tegen de meeste duitsers kan je gewoon nederlands lullen hoor, dat verstaan ze ook wel
Ik ga ook geen duits tegen ze lullen zeg!Ze mogen nederlands van me horen en meer niet.
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
maar als je in duitsland woont moet je je wel aanpassen vind ik, maar goed jij woont daar niet jij wont in klein marokko, of valt dat wel mee in r'dam???Angel-eyes schreef:
Ik ga ook geen duits tegen ze lullen zeg!Ze mogen nederlands van me horen en meer niet.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
-
richard29
- Actief
ja en fransoos mijn oma kwam uit zuidfrankrijk, dus ik ben een bijelkaar geraapt zooitjeAngel-eyes schreef:richard29 schreef:maar ik heb lekker geen bierbuikAngel-eyes schreef:richard29 schreef: foutje? wie so denn...ik kan geen duits, en nee wil het ook niet leren.
Nee, maar je bent ook maar een halve duitser he?Dat is dan weer je mazzel

-
richard29
- Actief
helemaal mee eens, aanpassen dusPodenji schreef:maar als je in duitsland woont moet je je wel aanpassen vind ik, maar goed jij woont daar niet jij wont in klein marokko, of valt dat wel mee in r'dam???Angel-eyes schreef:

-
Rob*
- Zeer actief
Podenji schreef:maar als je in duitsland woont moet je je wel aanpassen vind ik, maar goed jij woont daar niet jij wont in klein marokko, of valt dat wel mee in r'dam???Angel-eyes schreef:
Wij zijn vanalles in Rotterdam, ligt eraan in welk gedeelte, noord is wel een klein marokko ja
-
richard29
- Actief
ja en almelo is de hofdstad van turkijeAngel-eyes schreef:Podenji schreef:maar als je in duitsland woont moet je je wel aanpassen vind ik, maar goed jij woont daar niet jij wont in klein marokko, of valt dat wel mee in r'dam???Angel-eyes schreef:
Wij zijn vanalles in Rotterdam, ligt eraan in welk gedeelte, noord is wel een klein marokko ja

- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
richard29
- Actief
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
mor ik heb wel een bettie geliekrichard29 schreef:Héhé,pas op,hè!!!!!Marie-José schreef:ja en almelo is de hofdstad van turkijeEn nee,géén geboren Almelose maar dat het stoplicht hier op rood en groen gaat is genoeg commotie,hoor! OOk nog hoofdstad van Turkije!!!!!!!
![]()
ah doe toch normoal,mien jong! Da val allemoal best met hier ,heur!!
(schrijf je dat zo????