Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het is de wolvin Fleur van Leen Saarloos die op dat moment een nest had van de Europese (eerstenaam v/d de SWH)wolfhond IJro v/d Kilstroom in 1963.
Oftewel de laatste Wolvin die Leen Saarloos heeft ingezet waar dus de huidige Saarlooswolfhond uit voortkomt, ze was behoorlijk tam en werd gewoon met wandelen aan de lijn mee genomen.
Gr Bertus.
Het is de wolvin Fleur van Leen Saarloos die op dat moment een nest had van de Europese (eerstenaam v/d de SWH)wolfhond IJro v/d Kilstroom in 1963.
Oftewel de laatste Wolvin die Leen Saarloos heeft ingezet waar dus de huidige Saarlooswolfhond uit voortkomt, ze was behoorlijk tam en werd gewoon met wandelen aan de lijn mee genomen.
Gr Bertus.
Zo lief ziet ze er ook niet uit :N:
En hield hij zijn wolfjes allemaal zo in van die smerige hokken?
maart schreef:dan had hij er beter een foto van genomen tijdens een mooie wandeling, dan een foto in zijn smerig kot...
Precies mijn gedachte, ik vind dit net zo'n foto van een wolfje wat ergens maar ingerot is....kan er niet echt vrolijk van worden als ik dit zie, als ik dan weleens op tv van die beelden zie waar honden en andere dieren in een miserabel hok zie dan zie ik met dit geen verschil.....arm wolfje.
Renske schreef:Hield Leendert Saarloos zijn honden en wolven op deze manier?
Ja, dat was echt ongelooflijk, hij woonde in Dordrecht aan de Kil, het was een dijkhuisje met een kleine tuin, daar zaten apen een leeuwin en honden met de wolf pus jakhals met nakomelingen enz enz.
Inge O schreef:lekker voedzaam eten kreeg ze ook, longen, goh, ideaal voor een zogende teef .
dat wisten ze toen nog niet
nee, haha, maar ze wisten wel dat ze die niet zelf hoefden .
eik toevallig, het eten was buitengewoon goed, want LS kreeg vlees uit een slachthuis en daar zat werkelijk alles bij.
Maar je kan onderkomen niet vergelijken met nu en 50 jaar terug.
Gr Bertus.