Hoe dan? Met m'n vingertoppen eroverheen wrijven ofzo?lupa schreef:je hoeft niet te grijpen! juist met worstvingertjes zou het zelfs beter moeten gaanMarion. schreef:Ik met mijn worstevingertjes kan kleine teekjes niet grijpen. Ik heb gewoon standaard een tekentang in mijn broekzakBranka schreef:Dat trucje leerde iemand mij inderdaad een tijdje terug. Werkt inderdaad prima, ook bij kleine teekjes en ook als je geen tekentang bij je hebt.
maar het gaat om dat je bv in het bos loopt of ergens anders en je hebt je teken tang niet bij je dan kan je altijd je vinger gebruiken
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Teken
Moderator: moderatorteam
- Seahorse
- Actief
Ja, inderdaad. Gewoon met je vingers rondjes draaien over de teek zodat hij duidelig wordt en loslaat.Marion. schreef:Hoe dan? Met m'n vingertoppen eroverheen wrijven ofzo?lupa schreef:je hoeft niet te grijpen! juist met worstvingertjes zou het zelfs beter moeten gaanMarion. schreef:Ik met mijn worstevingertjes kan kleine teekjes niet grijpen. Ik heb gewoon standaard een tekentang in mijn broekzakBranka schreef:Dat trucje leerde iemand mij inderdaad een tijdje terug. Werkt inderdaad prima, ook bij kleine teekjes en ook als je geen tekentang bij je hebt.
maar het gaat om dat je bv in het bos loopt of ergens anders en je hebt je teken tang niet bij je dan kan je altijd je vinger gebruiken
Ik heb het zelf trouwens nog nooit hoeven doen want Billy heeft nog nooit een teek gehad. Dat ligt ongetwijfeld aan hem want andere honden hier in de buurt krijgen ze wel.
- Fozze
- Actief
lupa schreef:waarom heb ik geen laast van en kennins van me wel? we wonen in het zelfde dorp, we gaan naar het zelfde bos, en we komen net uit belgie terug na een dag jagen en toch nogsteeds geen teken.Scooby schreef:Hoi,lupa schreef:kenny gebruikt helemaal niks en ook geen tekens.
zet je zoits niet aan het denken? of het echt nodig is/
Of jij woont in een gebied waar gewoon geen teken zitten?!
ze vinden mijn honden niet lekker
Wees blij voor je honden.

- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Je hebt nu ook Tick Fence ofzo. De dierenarts hier zweert erbij, ik heb het verder nog nooit gebruikt. Schijnt net zo goed te helpen als die Scalibor band.
Maar goed, ik gebruikte altijd Frontline maar dat werkt voor geen meter bij mijn hondjes. Wel goed tegen vlooien trouwens
Maar goed, ik gebruikte altijd Frontline maar dat werkt voor geen meter bij mijn hondjes. Wel goed tegen vlooien trouwens

Penotti & Sombra!

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
- DoberLuca
- Actief
- starfleet
- Erelid
http://home.planet.nl/~giano023/hotnews.html
Hier staat nog wel grappige uitleg waarom de ene hond gemakkelijker teken oploopt dan de andere.
Wij hebben vandaag de eerste net vastgezogen teek eraf gehaald. De frontline moest eigenlijk al vorige week herhaald, maar vergeten.
Anne
Hier staat nog wel grappige uitleg waarom de ene hond gemakkelijker teken oploopt dan de andere.
Wij hebben vandaag de eerste net vastgezogen teek eraf gehaald. De frontline moest eigenlijk al vorige week herhaald, maar vergeten.
Anne
-
- Actief