Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik roep maar een datum...
zijn er nog mensen die tijd en zin hebben om op zaterdag 6 augustus in Leende (ligt ongeveer 20 km onder Eindhoven) te gaan wandelen?
Niet dat ik zelf bekend ben in Leende, maar ik gok erop dat er wat "padvinders" mee zullen gaan
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Wat zie ik hier? Let ik even niet op en dan gaan jullie wandelen in mijn territorium?
Bruno, Tomas en ik willen ook graag mee
Johan, er zijn geen vennetjes in de buurt maar er zijn wel heerlijke modderpoelen voor de honden ik kom zelden met een schone hond thuis. Het voordeel van dat bos is dat het er zelfs bij warm weer nog goed uit te houden is.
Bij de Hut zijn wel vennen maar daar is het losloopgebied niet zo veilig vind ik zelf.
Dat mijn hond smerig wordt is niet erg, dat ben ik ook wel gewend. Alleen af en toe moet ik haar afremmen met dit warme weer, omdat ze anders gewoon doorgaat tot ze om valt. Dus een beetje verkoeling zou wel fijn zijn. Maar inderdaad daar bij Mie Pils ga ik alleen heen voor een rondje om het water en een drankje, het bos stelt niet veel voor volgens mij.
johan schreef: Alleen af en toe moet ik haar afremmen met dit warme weer, omdat ze anders gewoon doorgaat tot ze om valt.
Aiaia, zal ik Tomas dan maar aan de lijn houden? Anders liggen er dan twee met de pootjes omhoog
Ik hoop dat het tussentijds nog een keer flink regent, dan zijn die poelen in elk geval weer vol..................................modder
Mij iets te ver weg, maar anders had ik het zeker leuk gevonden
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Gut, heb ik dat?
Ben van het weekend door mijn rug gegaan dus moet even kijken hoe ik eraan toe ben a.s. zaterdag.
Als ik me voel zoals nu ga ik gewoon mee, maar als het erger wordt dan weet ik het zo net niet
Overigens, kan iemand ff vantevoren die modderpoelen dichtgooien? Anders ben ik bang dat ik weer met een ranzige Bouvier thuis ga komen
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Bayo wil er ook bij zijn. Ik heb de datum in mijn agenda genoteerd. Heeft iemand een routebeschrijving en/of exact adres voor mij? Anders sta ik straks op de verkeerde parkeerplaats. Tot zaterdag
Bayo schreef:Bayo wil er ook bij zijn. Ik heb de datum in mijn agenda genoteerd. Heeft iemand een routebeschrijving en/of exact adres voor mij? Anders sta ik straks op de verkeerde parkeerplaats. Tot zaterdag
Is heel gemakkelijk. Vanaf de A2 afslag Valkenswaard (zuidelijk van Eindhoven) en dan richting Valkenswaard. Maar de parkeerplaats is al bij het eerste weggetje links vanaf de snelweg.
Bayo schreef:Bayo wil er ook bij zijn. Ik heb de datum in mijn agenda genoteerd. Heeft iemand een routebeschrijving en/of exact adres voor mij? Anders sta ik straks op de verkeerde parkeerplaats. Tot zaterdag
Is heel gemakkelijk. Vanaf de A2 afslag Valkenswaard (zuidelijk van Eindhoven) en dan richting Valkenswaard. Maar de parkeerplaats is al bij het eerste weggetje links vanaf de snelweg.
Je kunt het echt niet missen, de vorige keer kon je gewoon op het geluid van blaffende honden afgaan zo gauw je de snelweg af ging
Frederique schreef:Gut, heb ik dat?
Ben van het weekend door mijn rug gegaan dus moet even kijken hoe ik eraan toe ben a.s. zaterdag.
Als ik me voel zoals nu ga ik gewoon mee, maar als het erger wordt dan weet ik het zo net niet
Overigens, kan iemand ff vantevoren die modderpoelen dichtgooien? Anders ben ik bang dat ik weer met een ranzige Bouvier thuis ga komen
Ah wat een pech, beterschap met je rug (en zonodig leen je een rolstoel, liefhebbers genoeg om die te trekken )
En modderbaden zijn gezond, misschien zelfs goed voor je rug dus dichtgooien; nee........
(sprak iemand die elke dag met een ranzige langhaar thuiskomt)
Ach ja, ik moet het even aanzien. Tenslotte is wandelen altijd beter als plat liggen of op de bank hangen.
Bovendien doe ik Devlin er een groot plezier mee
Frederique schreef:Ach ja, ik moet het even aanzien. Tenslotte is wandelen altijd beter als plat liggen of op de bank hangen.
Bovendien doe ik Devlin er een groot plezier mee
Wees toch maar zuinig op jezelf
Hoe gaat het inmiddels?
Misschien een idee om een lijstje te maken met wie allemaal meegaat?
En Frederique, weet je al meer? Zou zonde zijn als je de wandeling nu alweer moet missen. Maar van de andere kant, doe maar voorzichtig.