Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voor mij deze... Is wel moeilijk vergelijken vermits de foto's niet allemaal uit dezelfde hoek genomen zijn en 1 foto vind ik wat klein om duidelijk te zien... Zowiezo geen te zwaar type voor mij...
Vind ik persoonlijk een mooie reu, mooie bouw niet zo'n overdreven zwaarbespierde borst en achterhand zoals bijvoorbeeld nummer 6.
Dit is het type wat ik erg mooi vind
en
Tja dit heb ik gewoon altijd een mooie gevonden
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
ik ben meer van de atletische type's ik denk dat deze het beste daarbij in de buurt komt maar ik vindt het moeilijk om dat van allemaal verschillende foto's te bekijken ik zie ze liever allemaal in het echt naast elkaar
De laatste drie reuen vind ik mooi. Heb stiekem wel een voorkeur voor gestroomd.
Het is wel moeilijk om alle honden goed te bekijken doordat de foto's niet allemaal goed zijn.
De foto van Paco laat niet zo'n hele mooie hond zien, maar toevallig heb ik Paco een tijdje terug nog in het echt gezien.
Teven, ik ga voor Hotlips, al lijkt ze wat fors voor een teef, maar dat kan ook door de foto komen...
Niemand zal het met mij eens zijn, maar dit is voor mij een mooie bullmastiff
Ik vind persoonlijk deze hond om door een ringetje te halen en perfect geschikt om hele nachten door het bos te zoeken naar stropers
Dat hij iets te stijl is in de schouders zie ik ook maar dat heeft minder met dit type te maken dan met deze hond zelf. Zijn broers en zussen kunnen weer een perfecte voorhand hebben.
MARC_S schreef:Niemand zal het met mij eens zijn, maar dit is voor mij een mooie bullmastiff
Ik vind persoonlijk deze hond om door een ringetje te halen en perfect geschikt om hele nachten door het bos te zoeken naar stropers
Dat hij iets te stijl is in de schouders zie ik ook maar dat heeft minder met dit type te maken dan met deze hond zelf. Zijn broers en zussen kunnen weer een perfecte voorhand hebben.
Voor een Bullm. issie dan misschien niet mooi, ik vind em prachtig, atletische bouw... superhondje
Voor een Bullm. issie dan misschien niet mooi, ik vind em prachtig, atletische bouw... superhondje
gr peet
In mijn ogen zijn bullmastiffs zeker zo geweest, vanuit dit soort honden zijn ze verzwaard.
De voeten zijn prachtig omdat ze niet te zwaar zijn. De benen zijn recht en strak omdat ze niet doorzakken door het gewicht en ik verwacht een goede gang omdat de benen niet te ver uiteen staan door een te brede bouw in bekken en schouder.