Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vrouw met ballen?!

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

miekmiek

vrouw met ballen?!

Ongelezen bericht door miekmiek »

Femke zit midden in haar loopsheid en my god wat is de boel opgezwollen! Van achteren lijkt het net alsof ze ballen heeft! :eek:
Ze verliest aardig wat bloed maar haar 'sexy slip' vangt het meeste prima op. (ondertussen 2 keer vergeten haar broekje af te doen tijdens het uitlaten...niet slim...broekjes zouden ook in andere kleuren dan zwart gemaakt moeten worden want bij femke valt het helemaal niet op)

We zitten nu op ongeveer op een week met bloedverlies. Als het voortaan altijd zo gaat heb ik niets te klagen, het is hier perfect te doen. Tommie is niet overdreven hitsig, wel geinteresseerd maar luistert goed. Femke wil hem nog niet op haar hebben, gaat iedere keer zitten wanneer hij iets probeerd. Tot nu toe heb ik dus niets te klagen.
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

De meest interessante tijd moet ook nog komen, zowel voor Femke als voor Tommie :mrgreen:
starfleet
Erelid

Re: vrouw met ballen?!

Ongelezen bericht door starfleet »

miekmiek schreef: We zitten nu op ongeveer op een week met bloedverlies. Als het voortaan altijd zo gaat heb ik niets te klagen, het is hier perfect te doen. Tommie is niet overdreven hitsig, wel geinteresseerd maar luistert goed. Femke wil hem nog niet op haar hebben, gaat iedere keer zitten wanneer hij iets probeerd. Tot nu toe heb ik dus niets te klagen.
Vanaf donderdag groot feest :mrgreen:

Anne
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Nou, alles gaat zo te lezen prima..je gehannes met hitsige honden komt nog wel! :F: Kiki heeft nog steeds enorm gezwollen lipjes achter. Het is als je haar ziet lopen idd soms net een reutje. :mrgreen:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
miekmiek

Ben benieuwd wat er nog komen gaat... :N:
pooh
Zeer actief

Eline* schreef:Nou, alles gaat zo te lezen prima..je gehannes met hitsige honden komt nog wel! :F: Kiki heeft nog steeds enorm gezwollen lipjes achter. Het is als je haar ziet lopen idd soms net een reutje. :mrgreen:
Ik verbaas me daar trouwens over, dat alles zo lang gezwollen blijft. Bij Ameno duurt dat ook echt weken voordat alles weer enigszins in verhouding is.
Angelique25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door Angelique25 »

miekmiek schreef:Ben benieuwd wat er nog komen gaat... :N:
Nah...dat wil je niet weten :N: :mrgreen:
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

pooh schreef:
Eline* schreef:Nou, alles gaat zo te lezen prima..je gehannes met hitsige honden komt nog wel! :F: Kiki heeft nog steeds enorm gezwollen lipjes achter. Het is als je haar ziet lopen idd soms net een reutje. :mrgreen:
Ik verbaas me daar trouwens over, dat alles zo lang gezwollen blijft. Bij Ameno duurt dat ook echt weken voordat alles weer enigszins in verhouding is.
Dat geeft me ieder geval hoop. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nou niet echt gecharmeerd ben van zo'n apegat. :N:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Wuilus had een pantoffel hangen toen ze nog loops werd, vreselijk om te zien want het zwiepte met lopen en bij elke zwiep kam er een druppel bloed die door het huis vloog.
Op zich niet zo'n probleem als ze een broekje zou accepteren maar dat ging er hoe dan ook binnen 2 seconde vanaf. :roll:

Zij moest ook niks van reuen hebben tot DE dag, dan was ze onhoudbaar, huilde en gilde en was niet meer te bereiken. Totale hongerstaking etc.

Dat Femke nog niks van hem moet weten zegt helaas helemaal niks :wink:
Afbeelding
miekmiek

haha o help wat staat me te wachten! Jullie weten het wel lekker te brengen allemaal! :wink: Ik ben in ieder geval op de ergste doemscenario's voorbereid.

Het viel mij 100% mee dat femke het broekje meteen accepteerde. Slim als dat wij zijn hadden we nog nooit geoefend met zoiets. Maar het was meteen al geen probleem. Ga nog maar een extra halen want dat vind ik dan wel weer zo fris.
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

miekmiek schreef:haha o help wat staat me te wachten! Jullie weten het wel lekker te brengen allemaal! :wink: Ik ben in ieder geval op de ergste doemscenario's voorbereid.

Het viel mij 100% mee dat femke het broekje meteen accepteerde. Slim als dat wij zijn hadden we nog nooit geoefend met zoiets. Maar het was meteen al geen probleem. Ga nog maar een extra halen want dat vind ik dan wel weer zo fris.
Mij viel het allemaal mee hoor, alleen had ik het niet gered om ze samen in eén huis te houden tijdens DE dagen. :mrgreen:
Ik kon die dagen ook niet langs bij Kiki, want Nelson flipte volkomen als hij haar rook als ik dan thuiskwam. Zo erg dat hij rijdend tegen mijn bed-rand klaarkwam en alles onder het hondensperma zat! :eek:
Een weekje uit logeren was hier echt een must.
Kiki verloor eigenlijk geen bloed, dus die mazzel had ik! :wink:
Ik wens je sterkte! :mrgreen:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
pooh
Zeer actief

Eline wint met het meest smeuïge verhaal :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”