Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voorstellen
Moderator: moderatorteam
- Femmel
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Voorstellen
Hoi Allemaal,
Ik ben Femke, 30 jaar en woon samen met mijn vriend, 4 katten en 1 hond in Noord-Brabant.
Joy is een Goldenteefje geboren op 14 februari 1997. Ze heeft al erg veel gezondheidsklachten gehad maar slaat zich er keer op keer weer goed doorheen! Momenteel is ze herstellende van de knieoperatie (kapotte kruisband, kapotte meniscus en artrose) maar we hebben goede hoop dat ook dat weer helemaal goed gaat komen.
Op 30 juli vertrekken we (met Joy!) op vakantie naar Denemarken, gelukkig hebben we een DoggyRide met wandelkit en vindt ze het helemaal geen probleem om daar in te zitten. Op de foto in mijn onderschrift kun je zien hoezeer ze altijd geniet van onze gezamelijke vakanties!
Heb je vragen vuur ze dan gerust af!
Ik ben Femke, 30 jaar en woon samen met mijn vriend, 4 katten en 1 hond in Noord-Brabant.
Joy is een Goldenteefje geboren op 14 februari 1997. Ze heeft al erg veel gezondheidsklachten gehad maar slaat zich er keer op keer weer goed doorheen! Momenteel is ze herstellende van de knieoperatie (kapotte kruisband, kapotte meniscus en artrose) maar we hebben goede hoop dat ook dat weer helemaal goed gaat komen.
Op 30 juli vertrekken we (met Joy!) op vakantie naar Denemarken, gelukkig hebben we een DoggyRide met wandelkit en vindt ze het helemaal geen probleem om daar in te zitten. Op de foto in mijn onderschrift kun je zien hoezeer ze altijd geniet van onze gezamelijke vakanties!
Heb je vragen vuur ze dan gerust af!
Groetjes,
Femke

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
Femke

- Rocky1
- Zeer actief
- Contacteer:
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Femmel
- Zeer actief
- Contacteer:
Oei Branka, moeilijke vraag...
Joy is en blijft nog steeds dezelfde slome teut als ze altijd geweest is. Haar schildklierwaarden zijn hartstikke top met de medicatie, maar wij zien geen verbetering in haar gedrag?
Het is overigens wel aannemelijk dat ze al langer met een gedeeltelijk gescheurde kruisband liep, maar ze gaf geen pijn in de knie aan! En omdat ze geregeld last had van haar heupen hebben we ons daar op blind gestaard. Op een avond zakte ze ineens door haar achterhand en kon/wilde niet meer lopen (waarschijnlijk is de kruisband toen ineens volledig gescheurd) en zo is het balletje betreffende haar knie gaan rollen.
Ik heb stiekum een beetje hoop dat als ze hersteld is van de operatie dat ze misschien ook weer wat aktiever gaat worden?

Ons Teutje met haar mooie blauwe verband!
Joy is en blijft nog steeds dezelfde slome teut als ze altijd geweest is. Haar schildklierwaarden zijn hartstikke top met de medicatie, maar wij zien geen verbetering in haar gedrag?
Het is overigens wel aannemelijk dat ze al langer met een gedeeltelijk gescheurde kruisband liep, maar ze gaf geen pijn in de knie aan! En omdat ze geregeld last had van haar heupen hebben we ons daar op blind gestaard. Op een avond zakte ze ineens door haar achterhand en kon/wilde niet meer lopen (waarschijnlijk is de kruisband toen ineens volledig gescheurd) en zo is het balletje betreffende haar knie gaan rollen.
Ik heb stiekum een beetje hoop dat als ze hersteld is van de operatie dat ze misschien ook weer wat aktiever gaat worden?

Ons Teutje met haar mooie blauwe verband!
Groetjes,
Femke

Femke

- bdevocht
- Zeer actief
- Contacteer:
Hey,
Welkom hier !!
Babs
Welkom hier !!
Babs
http://spaces.msn.com/members/bdevocht/
http://spaces.msn.com/members/bdevochtII/
My Australian Shepherd Dog is smarter than your honor student!
http://spaces.msn.com/members/bdevochtII/
My Australian Shepherd Dog is smarter than your honor student!
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Krijg het idee dat Jari en zij '2 of a kind' zijn. Want ook Jari is geopereerd aan zijn kruisband. Vorig jaar had ie ook een gescheurde kruisband. Hij is trouwens wel actief, dus dat scheelt.
Maar nogmaals welkom. Als je je ondertussen al hebt aangemeld bij de vaste gebruikersgroep zal je binnenkort vast wel wat meer over Joy elders op het forum schrijven.
Maar nogmaals welkom. Als je je ondertussen al hebt aangemeld bij de vaste gebruikersgroep zal je binnenkort vast wel wat meer over Joy elders op het forum schrijven.
- Judith_Chikara
- Actief
- Contacteer:
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Contacteer:
- *tweety*
- Zeer actief
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Femmel
- Zeer actief
- Contacteer:
Het gaat gelukkig erg goed met haar knie, ze is vorige week maandag geopereerd en ze belast de geopereerde poot al goed. Ze loopt ook netjes haar (korte) rondjes met ons mee. We moeten echt oppassen dat we haar niet overbelasten maar gelukkig is ze een erg rustige hond van zichzelf en absoluut geen stuiterbal.*tweety* schreef:Welkom![]()
Jee wat sneu allemaal voor je hond. Ik hoop voor je dat ze goed zal herstellen van die kruisbandoperatie.
En vervelend dat je hond een schildklieraandoening heeft. Heeft ze daar allang last van?
Sterkte ermee!
Het is sinds februari 2004 bekend dat ze schildklierproblemen heeft en we hebben inmiddels 3x haar waarden laten bepalen, die waren elke keer goed.
@Branka : Ging Jari na de operatie ook zo snel vooruit? En hoelang heeft het bij hem geduurd voordat hij weer de grote wandelingen mee kon lopen? Wij gaan er zelf vanuit dat het tussen de 3 en 6 maanden zal duren voordat Joy weer de oude is, maar zoals ze nu opknapt gaat het wel erg hard!
Allemaal bedankt voor het welkom!! Ik ga me rustig een beetje onder de meute mengen
Groetjes,
Femke

Femke

- miek
- Actief
- caitlin
- Actief
- chaco
- Actief