Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ik heb net sinds een paar dagen een puppie, ik voerde haar vandaag voor het eerst smuldier.. maar er zitten stukjes bot in?
ik had de vlees variant..
klopt dit?
en is dit niet schadelijk voor een pup van 9 weken?
Of er stukjes bot inzitten zou ik niet kunnen zeggen, ik geef geen Smuldier, sommige merken gebruiken voor de calciumbron gemalen bot, andere een calciumsupplement.
Maar mijn hond at als pup al kippennekjes en vleugeltjes en dergelijke, dus kwaad kan het zeker niet.
Jap schreef:ik heb net sinds een paar dagen een puppie, ik voerde haar vandaag voor het eerst smuldier.. maar er zitten stukjes bot in?
klopt dit?
Ligt er aan hoe groot die stukjes zijn?Anders zou ik het zeker niet aan een klein puppie voeren.
Jap schreef:ik heb net sinds een paar dagen een puppie, ik voerde haar vandaag voor het eerst smuldier.. maar er zitten stukjes bot in?
klopt dit?
sylvia* schreef:Een koe die op stal staat en daar uit een voerbak bix te eten krijgt komt daar doorgaans geen stukjes metaal of glas tegen, dit in tegenstelling tot koeien die buiten in de wei hebben gestaan
geen enkele koe kan op krachtvoer alleen leven, alle koeien krijgen ruwvoer in de vorm van kuil, dat is gewoon bewerkt gras, alles wat in een weide ligt kan in het kuilvoer zitten. Omdat het soms gehakseld wordt gegeven krijg je dan kleine stukjes afval in de pens ipv een groot stuk, waar ze omheen kunnen eten.
Precies.
Nou ik geef rodi maar ben hier gelukkig nog nooit rare dingen in tegen gekomen.
Ik heb pasgeleden een (menselijke..?? :N: ) tand gevonden in mn gyros van Super De Boer, en ik heb van hun een luxe gourmetschotel voor 10 personen gehad. Met minder was ik ook niet tevreden geweest. Dus dat je nu alleen een excuusbrief krijgt.... Ik zou nogmaals aangeven dat het vertrouwen in hun product op deze manier ver te zoeken is. Wellicht met een overtuigend pakket dat je het weer wil proberen?
sylvia* schreef:Een koe die op stal staat en daar uit een voerbak bix te eten krijgt komt daar doorgaans geen stukjes metaal of glas tegen, dit in tegenstelling tot koeien die buiten in de wei hebben gestaan
dan wil ik jou wel eens een koe zien groot brengen op enkel en alleen korreltjes