Ik heb niet het idee dat het in haar neus ook ontstoken is. Iemand een idee wat ik het beste kan doen...? Ik kan evt. rhinigenta drops gebruiken tegen de ontsteking, maar dat is meer tegen ontsteking in de neus zelf....
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
beschadiging neusspiegel
Moderator: moderatorteam
- Anne-lieke
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
beschadiging neusspiegel
Mijn pup (13 weken) heeft sinds gisteren een beschadiging op haar neusspiegel. Er hing gisteren een velletje los en het lijkt nu ook een beetje ontstoken.....
Ik heb niet het idee dat het in haar neus ook ontstoken is. Iemand een idee wat ik het beste kan doen...? Ik kan evt. rhinigenta drops gebruiken tegen de ontsteking, maar dat is meer tegen ontsteking in de neus zelf....

-
plenty
- Zeer actief