Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Help wij zijn in de steek gelaten

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

beppie schreef:Eline heeft gelijk ,in moeilijke tijden kan je best je vriendin (of vriend) missen, maar niet je dieren . dat zijn dan alles wat je hebt,en dat is meer dan zat.
Nou, zo bedoelde ik het niet hoor. Ik bedoel het puur letterlijk..je moet je nest uit voor je honden. :mrgreen:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
beppie
Zeer actief

Ongelezen bericht door beppie »

Oeps dan bedoel ik het toch anders ,ik heb altijd mijn nest uit gemoeten, of het nu voor mijn dieren of voor mijn kinderen was .
Leanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Leanne »

Welkom hier Richard...

Na een tijdje wordt het vast allemaal iets rustiger....
En kun je alles beter een plek gaan geven...
Is logisch dat je het nu ook allemaal even niet meer weet....
Ik wens je iig veel sterkte!
Behoorlijk klote als je uit het niets gedumpd wordt...
richard29
Actief
Mijn ras(sen): mechelse herder

in de steek gelaten

Ongelezen bericht door richard29 »

ik pak gelukkig de draad al weer een beetje op ben vanmorgen lekker met de honden eruit geweest dit doe ik dan ook een paar keer per dag wat een hondenuitlaatservice betreft dat lukt niet om dat utah niet te vertrouwen is en mijn ouders wonen te ver weg en wat mijn exvriendin betreft daar hoef ik ook niet op te rekenen die liep er zowieso al nooit mee maar ik ga ervoor het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat deze dieren de dupe worden van een mislukte relatie maar als je zomaar zonder reden gedumpt word dan zit je natuurlijk op dat moment behoorlijk in de shit en dan sla je direct aan het denken hoe moet het nu met de dieren ik ben jaren lang bezig geweest om het huis op te knappen grote garage er bij gebouwd en was bezig de grote tuin te omheinen met schuttingen speciaal voor de honden en dan gebeurd er in eenkeer zoiets maar als ik weer wat lekkerder in mijn vel zit dan ga ik daar weer mee verder dan kunnen de honden ook buiten lopen ze hebben dan 300 m2 tot hun beschikking

groetjes richard
starfleet
Erelid

Re: in de steek gelaten

Ongelezen bericht door starfleet »

richard29 schreef: ik ben jaren lang bezig geweest om het huis op te knappen grote garage er bij gebouwd en was bezig de grote tuin te omheinen met schuttingen speciaal voor de honden en dan gebeurd er in eenkeer zoiets maar als ik weer wat lekkerder in mijn vel zit dan ga ik daar weer mee verder dan kunnen de honden ook buiten lopen ze hebben dan 300 m2 tot hun beschikking
groetjes richard
Als ik je een tip mag geven: ga lekker nu met die schuttingen verder. Dat verzet je zinnen en je lost daarmee ook een heel eind het probleem met je honden op. Als je zorgt dat ze in de garage een goede beschutte plek hebben kunnen ze toch gewoon lekker buiten met zijn tweeën als je moet werken. Dan hebben ze uitloop en wat te doen. Als je dan na en voor je werk lekker een eind met ze gaat wandelen (ook goed voor de muizenissen in je hoofd) komen ze imo niks te kort.

Nou gaan zitten hangen en treuren, daar heb je geen fluit aan en je honden ook niet. Niet dat je niet mag treuren, maar afleiding helpt echt.

Anne
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Ik ben het met Marion eens, gewoon even alles rustig laten bezinken, zelf alles weer op de rails krijgen en dan eens kijken hoe het er voorstaat met de honden.

Tja, de hele dag alleen zitten is niet ideaal, maar als dat niet voor de rest van hun leven is, omdat je later wellicht iets kan regelen, dan moeten ze dat maar even de komenden tijd.
Wij hebben ook weleens wat mindere periodes, en honden ook. Komen ze echt wel doorheen, en voor jou is hun aanwezigheid ook heel belangrijk.
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Re: in de steek gelaten

Ongelezen bericht door Caro. »

richard29 schreef:ik pak gelukkig de draad al weer een beetje op ben vanmorgen lekker met de honden eruit geweest dit doe ik dan ook een paar keer per dag wat een hondenuitlaatservice betreft dat lukt niet om dat utah niet te vertrouwen is en mijn ouders wonen te ver weg en wat mijn exvriendin betreft daar hoef ik ook niet op te rekenen die liep er zowieso al nooit mee maar ik ga ervoor het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat deze dieren de dupe worden van een mislukte relatie maar als je zomaar zonder reden gedumpt word dan zit je natuurlijk op dat moment behoorlijk in de shit en dan sla je direct aan het denken hoe moet het nu met de dieren ik ben jaren lang bezig geweest om het huis op te knappen grote garage er bij gebouwd en was bezig de grote tuin te omheinen met schuttingen speciaal voor de honden en dan gebeurd er in eenkeer zoiets maar als ik weer wat lekkerder in mijn vel zit dan ga ik daar weer mee verder dan kunnen de honden ook buiten lopen ze hebben dan 300 m2 tot hun beschikking

groetjes richard
Als ze dan straks veilig 300 m2 tot hun beschikking hebben, hoef je er ook niet zo over in te zitten dat ze 8 of 9 uur alleen zijn. Je maakt een groot hondenluik en ze kunnen naar buiten om hun behoefte te doen.
Daarnaast zijn ze niet alleen, maar met z'n tweetjes.
Dan maak je 'gewoon' 's ochtends en 's avonds nog een lekkere wandeling met ze en dat zou op zich goed moeten zijn (verschilt natuurlijk per hond of ze zich kunnen aanpassen, maar hondonvriendelijk vind ik zo'n oplossing in principe zeker niet).

Doe rustig aan, neem inderdaad geen overhaaste beslissingen mbt herplaatsing want zo te horen ben je hartstikke gek op je honden.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
richard29
Actief

in de steek gelaten

wat geweldig dat jullie zo met mij meeleven ik vind mijzelf ook echt niet zielig maar heb het vooral met mijn honden te doen die missen haar aanwezigheid ook utah bijvoorbeeld is een echte mensen hond hij wilde de eerste paar dagen niet eten dat doet hij nou gelukkig wel weer het is echt een grappig dier als je zijn eten voorzet dan kijkt hij echt zo van gatver moet ik die troep vreten en als ik dan zeg eten dan eet hij ook alles op doe ik dit niet dan eet snowy zijn bak leeg :wink: ik ga binnenkort weer met de schuttingen verder en als dat klaar is kunnen ze mooi buiten lopen dan laat ik de loopdeur van de garage los dan kunnen ze daar naar binnen als ze dat willen deze garage is helemaal voorzien isolatie en is 54m2 groot dus ruimte zat dacht ik en als ik dan weer kom van mijn werk dan gaan ze natuurlijk weer mee in huis ze slapen zelfs bij mij is s'morgens gezellig wakker worden dan willen ze eerst geknuffeld worden

groetjes richard
sample
Zeer actief

Ongelezen bericht door sample »

Gottegot twordt een hele geweldige catfight hier tussen twee exen. Ik vóel het aankomen. Meneer hier klaagt over "zomaar" in de steek gelaten zijn en zijn exvriendin die nooit de honden uit liet. In de koffiecorner klaagt mevrouw over niet dezelfde basis hebben en nooit meer zo lang ongelukkig in een relatie willen zitten.

Misschien is het voor jullie een optie om je woede jegens elkaar eens tegen elkáár te ventileren, in plaats van al die bedekte hints en verwijten. Is net zo duidelijk. Wat mij betreft geen probleem als dat hier op het hondenforum gebeurt verder hoor. Ik lees wel mee. Voor mij niet genant verder. Open een topic in de koffiecorner zou ik zeggen. Maar ik word een beetje misselijk van tig topics met allerlei onderhuidse verwijzingen.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

sample schreef:Gottegot twordt een hele geweldige catfight hier tussen twee exen. Ik vóel het aankomen. Meneer hier klaagt over "zomaar" in de steek gelaten zijn en zijn exvriendin die nooit de honden uit liet. In de koffiecorner klaagt mevrouw over niet dezelfde basis hebben en nooit meer zo lang ongelukkig in een relatie willen zitten.

Misschien is het voor jullie een optie om je woede jegens elkaar eens tegen elkáár te ventileren, in plaats van al die bedekte hints en verwijten. Is net zo duidelijk. Wat mij betreft geen probleem als dat hier op het hondenforum gebeurt verder hoor. Ik lees wel mee. Voor mij niet genant verder. Open een topic in de koffiecorner zou ik zeggen. Maar ik word een beetje misselijk van tig topics met allerlei onderhuidse verwijzingen.
Nouuuu, zeg dat nou niet! Ik hou wel van forumsoaps :mrgreen:

Maar je hebt gelijk. Hier wordt geen van beiden beter van, en het zou beter zijn als ze met elkaar zouden gaan praten.
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

sample schreef:Gottegot twordt een hele geweldige catfight hier tussen twee exen. Ik vóel het aankomen. Meneer hier klaagt over "zomaar" in de steek gelaten zijn en zijn exvriendin die nooit de honden uit liet. In de koffiecorner klaagt mevrouw over niet dezelfde basis hebben en nooit meer zo lang ongelukkig in een relatie willen zitten.

Dat is toewerken naar het hoogtepunt. :mrgreen: Gewoon afwachten met chips en popcorn, uiteindelijk ergens explodeert het en krijgen we een vreselijke genante vertoning, wat ik het nu al vind, maar het kan absoluut erger! Het is lang geleden, familievete's hier op het forum. Het zijn hoe dan ook wel de beste! :mrgreen:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Hughy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hughy »

het lijkt me eerder op een vorm van stalken.... de ander niet iets gunnen waar ze plezier aan heeft.
Afbeelding Mart dogloos, Hughy en Lemon in mijn herinnering
johan1969
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door johan1969 »

Ik vind het ook wel vrij genant, en dit is niet de plaats om hierover te spreken.

Het is natuurlijk droevig voor beide partijen, maar er zijn 2 kanten aan elk verhaal.

Ik vind het pijnlijk dat we dit hier allemaal moeten horen.
https://www.flickr.com/photos/23084668@N07/albums
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

:pop: :klaar:
sample
Zeer actief

Ik vind het geweldig. Maar wel graag allemaal in één topic. Dat maakt het wat overzichterlijker.
Rob*
Zeer actief

sample schreef:Ik vind het geweldig. Maar wel graag allemaal in één topic. Dat maakt het wat overzichterlijker.

:neenee: ......niet, het moet een hele puzzel worden :cheer:
sample
Zeer actief

Puzzel jij mij nou eerst maar es uit :I:
Rob*
Zeer actief

sample schreef:Puzzel jij mij nou eerst maar es uit :I:

Ben ik al mee bezig lieverd, heb effe alle puzzelstukkies op het keukenblad gelegt, zijn er best veel trouwens :mrgreen:
sample
Zeer actief

Het keukenblad? Dacht dat we dat voor wat anders gingen gebruiken :roll: :wink:
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Afbeelding
Niet stoken jongens :mrgreen:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Rataplan schreef:Afbeelding
Niet stoken jongens :mrgreen:
Hoe was dat spreekwoord ook alweer? :denken:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
richard29
Actief

even een reactie terug

ik snap best dat dit alles jullie de keel uit komt en wil even zeggen dat ik niet de persoon ben die iemand slecht wil praten het was voor haar altijd moeilijk om met 2 probleemhonden de straat op te gaan had ik er ook even bij moeten vermelden sorry mijn fout ik ben ook zeker geen stalker het is nou eenmaal zo gelopen het gaat mij voornamelijk om de dieren en probeer het gewoon zo goed mogelijk te verwoorden en vind ook niet dat je teveel privezaken op het forum moet zetten maar als je moet lezen op het forum waarom het fout gegaan is komt dit wel hard aan

groetjes richard
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Ok het lijkt mij slim om dit topic nu te sluiten. :idea:
Richard is nu genoeg welkom geheten. :mrgreen:
Nu lekker verder kletsen op het rest van het Forum. :mrgreen:
Ennuh Richard daar mag je natuurlijk wel weer in de juiste rubriek een topic over je honden openen. :wink:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”