Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hallo

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Klachten forum

Hallo

Ongelezen bericht door Klachten forum »

Geachte lezer

Ik ben samen met mijn vriendin een forum begonnen, dat klachten registreert over honden stichtingen, om zo de malafide stichtingen te filteren. Ik hoop dat jullie hieraan mee willen werken en ons een beetje willen helpen met bekendheid van dit forum.

We hebben voor de naam http://hondenhulpzondergrenen.cjb.net gekozen, omdat mijn vriendin hele vervelende ervaringen heeft opgedaan met een stichting waarvan wij de naam niet noemen. Wij hebben het idee dat er dierenhulp wordt geboden aan dieren die misschien beter af zouden zijn als ze niet geholpen worden (hoe erg en verdrietig dit ook klinkt). Ook wordt zelden naar het karakter (goed) onderzocht. Er worden te veel honden in eens naar Nederland gehaald, waardoor men in noodgevallen niet in staat is een hond terug te nemen, met alle risico's van dien.

Nogmaals hoop ik op jullie medewerking

Met vriendelijke groet
Klachten forum

[edit]moest naam website wijzigen, en ook naam weghalen van een stichting [/edit]
Laatst gewijzigd door Klachten forum op 16 jul 2005 00:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Senta
Zeer actief

Ongelezen bericht door Senta »

Vind je het niet een beetje ver gaan om een stichting, die heel erg zijn best doet om honden te helpen, op deze manier zwart te maken??

Als je een rashond koopt of een hond in een asiel, kan je ook overkomen wat jouw vriendin is overkomen. Dan kan ook lang niet altijd de hond direct teruggenomen worden, dan moet ook vaak een andere oplossing gezocht worden.

Ik vind het heel erg ver gaan om dan een heel forum op te richten alleen voor deze stichting.
Groetjes,
Hanneke

www.kwispelbiznizz.nl
Senta
Zeer actief

Misschien ook wel interessant om de reegels even door te nemen:

"Het negatief noemen van personen, instellingen, organisaties en internetsites is niet toegestaan"
Groetjes,
Hanneke

www.kwispelbiznizz.nl
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Senta schreef:Misschien ook wel interessant om de reegels even door te nemen:

"Het negatief noemen van personen, instellingen, organisaties en internetsites is niet toegestaan"
Er worden toch geen namen genoemd of heb ik erover gezien ?
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Senta
Zeer actief

Mama Sanneke schreef:
Senta schreef:Misschien ook wel interessant om de reegels even door te nemen:

Er worden toch geen namen genoemd of heb ik erover gezien ?
Er wordt wel degelijk een naam van een stichting genoemd! :neenee:
Groetjes,
Hanneke

www.kwispelbiznizz.nl
Klachten forum

Senta schreef: Als je een rashond koopt of een hond in een asiel, kan je ook overkomen wat jouw vriendin is overkomen. Dan kan ook lang niet altijd de hond direct teruggenomen worden, dan moet ook vaak een andere oplossing gezocht worden.
lees onderstaande quote uit contract
contract van de bewuste stichting schreef: Wanneer, om welke reden dan ook, adoptant besluit afstand van het dier te doen, zal naam stichting(mag geen namen noemen), die te allen tijde eigenaar blijft van het dier, het dier terugnemen zonder restitutie van de door adoptant gestorte bijdrage in de algemene kosten.
Senta
Zeer actief

Klachten forum schreef:
Senta schreef: Als je een rashond koopt of een hond in een asiel, kan je ook overkomen wat jouw vriendin is overkomen. Dan kan ook lang niet altijd de hond direct teruggenomen worden, dan moet ook vaak een andere oplossing gezocht worden.
lees onderstaande quote uit contract
contract van de bewuste stichting schreef: Wanneer, om welke reden dan ook, adoptant besluit afstand van het dier te doen, zal naam stichting(mag geen namen noemen), die te allen tijde eigenaar blijft van het dier, het dier terugnemen zonder restitutie van de door adoptant gestorte bijdrage in de algemene kosten.
Is allemaal heel best en leuk, maar dan moet er ook direct een opvangmogelijkheid zijn.
Inmiddels ken ik het verhaal van beide kanten. Ik ga hier dan ook niet verder meer op door.
Groetjes,
Hanneke

www.kwispelbiznizz.nl
Duivelinnetje
Actief

Ongelezen bericht door Duivelinnetje »

Heel bijzonder dat je beide kanten van het verhaal inmiddels kent Hanneke, terwijl je mijn kant van het verhaal helemaal niet hebt gehoord :denken:

Laat ik voorop stellen dat ik er absoluut niet op uit ben om welke stichting dan ook en welk individu dan ook kapot te maken.
Ik heb grote bewondering voor de inzet van vele mensen achter stichtingen en inmiddels weet ik zelf wat daar allemaal bij komt kijken.
Ook is het zo mooi, zo fijn om dieren te helpen, ongeacht afkomst.
Dat is het waar het allemaal om draait, de dieren.

Wat ik aan de orde wil stellen is het beleid.
Daar zou een goede controle op uitgeoefend moeten worden.
Daar heeft iedereen baat bij, ook de dieren.
En als een stichting recht door zee is, heeft een stichting daar ook geen problemen mee.

Je kunt nu eenmaal niet alle dieren redden, hoe verdrietig dat ook is.
Maar red dan de meest kansrijke, dan heb je als stichting succes.
Als je niet te veel honden in eens naar Nederland haalt, is er wel degelijk een opvangplek voor noodgevallen.
Als je alles vol propt en geen goed onderzoek doet, dan kom je inderdaad in de problemen. :19:

Toen ik de stichting belde waar Xuxa vandaan kwam om te zeggen dat het helemaal fout ging, heb ik ook gezegd dat ik begreep dat er niet a la minute een plek voor haar zou zijn.
Uiteindelijk zou Xuxa naar het centrale opvangadres gaan, maar dat kon pas na het weekend omdat men het weekend veel weg was.
Dat riep bij mij al vraagtekens op, omdat je niet veel weg kunt als je rond de twintig honden hebt zitten.
Maar vooruit, ik zou haar maandag brengen.
De avond ervoor om 22:50 krijg ik een e-mail dat het niet door kan gaan.
Het moest verschoven worden naar dinsdag, want er was te veel verdriet over het laten inslapen van een hond en er was een zieke pup.
Sorry, maar dan gaan mijn haren recht overeind staan.
Dinsdag is de pup niet spontaan beter en het verdriet niet minder.
Ik zat echt met een heel groot probleem.
Mijn hond Simba zat onder de wonden en Xuxa leefde de laatste dagen in de tuin en in de bench omdat ik mezelf geen raad meer wist.
Daarom heb ik Xuxa gewoon toch maandag gebracht.
Toen ik thuis kwam vond ik twee mailtjes...
1. Ik kon Xuxa ook dinsdag niet brengen en er zou naar een andere oplossing worden gezocht.
2. Een boze mail dat ik Xuxa toch had gebracht en waarbij allerlei andere zaken naar voren werden gehaald.
Die mail was beslist niet fair.
Maar aan het eind van de rit, ben ik blij dat ik Xuxa toch gewoon heb gebracht, de rust en ontspanning is in mijn huis weer terug gekeerd.
We praten hier niet over dat er de volgende dag al een ander plekje beschikbaar moest zijn voor Xuxa... er is een week overheen gegaan.
Senta
Zeer actief

Duivelinnetje schreef:Heel bijzonder dat je beide kanten van het verhaal inmiddels kent Hanneke, terwijl je mijn kant van het verhaal helemaal niet hebt gehoord :denken:
Op het klachtenforum staat jouw deel van het verhaal toch?

En als men er niet op uit is om een stichting kapot te maken, waarom wordt voor het klachtenforum dan de naam van de betreffende stichting gebruikt?

Dat vind ik niet fair.

Het is heel verdrietig wat er allemaal gebeurd is en dat de stichtingen niet allemaal even professioneel handelen dat is denk ik ook wel zo.
Maar zoals altijd, bovenstaand is jouw waarheid, het verhaal van de stichting is hun waarheid. De " waarheid" zal dus ergens in het midden liggen.
Meer wil ik heir niet meer over zeggen.
Groetjes,
Hanneke

www.kwispelbiznizz.nl
Duivelinnetje
Actief

Senta schreef:
Duivelinnetje schreef:Heel bijzonder dat je beide kanten van het verhaal inmiddels kent Hanneke, terwijl je mijn kant van het verhaal helemaal niet hebt gehoord :denken:
Op het klachtenforum staat jouw deel van het verhaal toch?
Nee, daar heb ik een stelling geplaatst, niet het hele verhaal.
En als men er niet op uit is om een stichting kapot te maken, waarom wordt voor het klachtenforum dan de naam van de betreffende stichting gebruikt?
Omdat ik deze ervaring met betreffende stichting heb opgedaan, doch, er staat duidelijk dat men over elke stichting een reactie kan en mag plaatsen.

Dat vind ik niet fair.
Het is heel verdrietig wat er allemaal gebeurd is en dat de stichtingen niet allemaal even professioneel handelen dat is denk ik ook wel zo.
Maar zoals altijd, bovenstaand is jouw waarheid, het verhaal van de stichting is hun waarheid. De " waarheid" zal dus ergens in het midden liggen.
Meer wil ik heir niet meer over zeggen.
De waarheid kan ik bewijzen, ik heb de mails, ik heb de ONAFHANKELIJKE getuigen
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

nou, heb helaas geen tijd om uitgebreid op de zaak in te gaan, maar wil hier alvast toch even wat zeggen omdat ik er enigszins bij betrokken ben.

Ik weet Claudia hoe rot het voor je geweest moet zijn, vooral de laatste dagen dat het helemaal niet meer ging en je toch nog met Sioux verder moest. Dan spelen er nog allerlei persoonlijke zaken vanuit een recent verleden, en dan lopen de emoties hoog op en wordt het erg moeilijk om te weten waar het precies om gaat: het beleid van de stichting en wat daar van terecht komt in de praktijk, of persoonlijke zaken. En toch moeten we proberen dat te scheiden. Is het b.v. normaal dat je een hond met wie het niet gaat niet meteen terug kunt brengen, is dit een uitzondering geweest, is dit het gevolg van een beleid of een persoonlijke actie ... dat maakt allemaal nogal wat verschil.

Om me even te beperken tot Xuxa/Sioux: voor zover ik het kan beoordelen was het gewoon niet te voorzien dat het niet goed zou gaan.

Als we het nu even puur zakelijk over het plaatsingsbeleid van de stichting hebben, zou het mij erg benieuwen of er iets gedaan wordt met de ervaringen die gemaakt zijn zodat ze nu niet weer verkeerd geplaatst wordt.

Je kent mijn mening over haar: ik geloof in deze hond, met de juiste baas in de juiste situatie hoeft zij m.i. - voor wat het waard is, oke, ben geen deskundige - beslist geen probleemhond te zijn. Daarvoor is ze veel te aanhankelijk en baasgericht. Ook naar vreemde mensen vertoont zij geen onacceptabel of angstig gedrag. Ik denk zelfs dat je met haar rustig door een uitlaatbos kunt lopen zonder noemenswaardige problemen, mits je haar goed onder appel zet en bezig houdt. Ze moeilijk is ze volgens mij helemaal niet.

Ik hoop dat de stichting in staat is een goede baas voor haar te zoeken.

Nou, er valt natuurlijk veel meer te zeggen, en ik zal vast nog wel verder reageren, maar dit wilde ik dan nu alvast even zeggen.
Afbeelding
Duivelinnetje
Actief

Martijn schreef:Ach ja....de beledigde onschuld. Er bij staan en kijken hoe het fout gaat om vervolgens iemand anders de kop in te slaan.

Er bij staan kijken? Hoe kom je daar nu op, heb niet voor niets aan de bel getrokken.

Of je nou een pup bij een fokker vandaan haalt, een hond uit een nederlands asiel of een buitenlander...soms lukt het niet. Je doet je best een geschikte hond te vinden en als je hem eenmaal hebt doe je je best om hem zo goed mogelijk te laten leven maar als het niet lukt is dat niet nmeteen iemands schuld.
Soms lukken dingen gewoon niet. Ik vind het bijzonder flauw om dan te gaan doen alsof je bewust belazerd bent.

Helemaal mee eens dat het soms gewoon niet lukt en dat is meestal even triest voor alle betrokken partijen. Ik heb nooit beweerd dat ik bewust ben belazerd, want in dit geval wist niemand van te voren dat deze hond zich zo zou gaan gedragen en dat neem ik dus ook niemand kwalijk.
Wel neem ik het iemand kwalijk als die niet zijn/haar verantwoordlijkheid neemt door de hond zo spoedig mogelijk terug te nemen. Een fokker, asiel, centrale opvang, etc. heeft namelijk meer en betere mogelijkheden om zo'n hond op te vangen zonder dat er ongelukken gebeuren!

Zijn jullie incapabel dat iedereen maar alles met je kan uitvoeren dan? Je was er toch zelf bij? Je hebt toch nee kunnen zeggen?
En zelfs al heb je niet de kans gehad om nee te zeggen omdat je de hond van schiphol op moest halen (achterlijk systeem trouwens) dan nog hebben jullie de keuze gemaakt om het op die manier te doen. Had dan een hond genomen die al hier was of was de hond zelf gaan halen.

Ik snap niet waarom je Schiphol erbij haalt... dat is een directe aanval op het beleid van stichtingen die dat doen. Deze hond is nooit op Schiphol geweest en daar gaat het ook helemaal niet om.
Nee heb ik niet gezegd omdat Xuxa bij mij hartstikke welkom was.
En als het wel goed was gegaan, had ze haar verdere leven bij mij een thuis gehad.

Kortom...niet het slachtoffer uithangen als je zelf alle touwtjes in handen hebt gehad. Soms lukken dingen niet. Dat is erg naar maar het betekent niet dat er meteen koppen moeten rollen.

Als je denkt dat er wat mij betreft koppen moeten gaan rollen heb je niet goed gelezen en me totaal niet begrepen.
De betreffende stichting doet net als andere stichtingen ook hele mooie en goede dingen.
Wel vind ik dat er best wel eens over het beleid nagedacht mag worden en dat er ook ruimte moet zijn voor een discussie.
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

:denken: Het klachtenforum was dus al lid onder de naam duivelinnetje en het gaat om Xuxa?
Nou, ingewikkelde ondoorzichte zooi..daar hou ik niet van!
Het ging al langer niet goed met Xuxa. Ik ken die hele hond niet, maar wel het verhaal van Daphne en achter de schermen heb ik ook enige info gehad van jou, Claudia, en het bevreemdt me niet dat het mis is gegaan met Xuxa.
Het is vervelend dat een stichting niet direct voor je klaar staat als je dat wil, maar ik neem aan dat als je je aanmeldt voor opvang dat je weet hoe de boel in elkaar steekt. Ik ben zelf afgeknapt op stichtingen die honden plaatsen en die geen noodopvang hebben..ik zou daar uberhaupt nooit een hond van nemen.
De enige voor wie ik het echt erg vind is voor de hond. Ze zit middenin haar periode van loopsheid en nu schijnzwangerschap en wordt ook nog van hot naar her gesodemieterd. Hoe ontzettend gefuckt moet die dame zijn. :(:
Ik vind het trouwens ook discutabel om als opvanggezin te dienen als je zelf een roedeltje honden hebt. Je kan dan inderdaad geen kant op als het mis gaat. Je intentie is ongetwijfeld goed, maar ik vraag me af wat je nu aan het doen bent.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Duivelinnetje
Actief

Het klachtenforum is niet lid onder de naam duivelinnetje, maar is opgezet door een vriend van mij die zelf aan de webmaster van dit forum heeft gevraagd of hij de link van het klachtenforum hier mocht plaatsen.

Inderdaad ging het niet goed met Xuxa bij Daphne, maar in het begin ging het wel goed met Xuxa bij mij.
Daphne zei ook dat het een heel verschil was met hoe het bij mij ging.
Haar hond was niet opgewassen tegen Xuxa.
Ik kan me voorstellen dat het jou niet bevreemdt dat het fout is gegaan, jij hebt er veel meer verstand van dan ik.
Dat is ook de reden waarom ik achter de schermen naar jouw mening heb gevraagd, want ik wist dat ik serieus hulp nodig had.
Ik heb nog genoeg te leren over hondengedrag.

Misschien heb je gelijk dat het discutabel is om opvanggezin te zijn als je een roedeltje honden hebt. Aan de andere kant kan het ook heel goed zijn voor een hond om in een roedel terecht te komen.
Toen ik ermee begon, wilde ik alleen maar iets goeds doen voor de honden, maar in ieder geval zal ik zeer zeker het risico niet meer nemen met opvangen.

En ja, voor Xuxa is dit heel erg verdrietig...
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Ik heb in alle openheid een kijkje genomen op jullie forum, maar het raakt kant noch wal.......Get a life :roll:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Duivelinnetje schreef:Het klachtenforum is niet lid onder de naam duivelinnetje, maar is opgezet door een vriend van mij die zelf aan de webmaster van dit forum heeft gevraagd of hij de link van het klachtenforum hier mocht plaatsen.
Okee, verwarrend..waarom heb je zelf niet gewoon je verhaal gedaan met dan eventueel als je dat nodig vindt die link erbij?
Inderdaad ging het niet goed met Xuxa bij Daphne, maar in het begin ging het wel goed met Xuxa bij mij.
Daphne zei ook dat het een heel verschil was met hoe het bij mij ging.
Haar hond was niet opgewassen tegen Xuxa.
Ik kan me voorstellen dat het jou niet bevreemdt dat het fout is gegaan, jij hebt er veel meer verstand van dan ik.
Dat is ook de reden waarom ik achter de schermen naar jouw mening heb gevraagd, want ik wist dat ik serieus hulp nodig had.
Ik heb nog genoeg te leren over hondengedrag.
Het had ook gewoon goed kunnen gaan, ik zeg alleen dat het verhaal me niet bevreemdt. :wink: Alleen toen het mis aan het gaan was had er flink de vaart achter gezet moeten worden om Xuxa bij jou weg te krijgen, maar ik heb de indruk dat jij je best daarin idd wel hebt gedaan, maar de stichting die mogelijkheid nu even niet had. Ik vind het nogal wat om met termen als "Malafide stichting" te gaan gooien om die reden.
Veel stichtingen hebben beroerde randvoorwaarden en mensen aan het roer met een goed hart, maar in mijn ogen missen ze vaak de capaciteiten die nodig zijn om een herplaatsstichting van buitenlandse honden echt goed te laten werken. Maar goed, Xuxa heeft best een behoorlijke tijd bij jou gezeten en ik vind het wat lullig om nu ineens alles af te schuiven op de stichting. Ik neem aan dat je zicht had op het funktioneren van de stichting voordat je je aanmeldde als opvang toch?
Had je zelf niet de mogelijkhedne om iets te regelen voor haar? Dat moet toch ook als er iets is met je eigen honden?
Dat het nu mis is gegaan is heel naar, voor Xuxa en ook voor jou, maar om nou gelijk malafide te gaan roepen en zo hoog van de toren te blazen...nee.
Je forum heb ik trouwens niet bekeken, dus ik reageer alleen op wat hier staat! :wink:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Duivelinnetje
Actief

Ik had inderdaad beter zelf mijn verhaal kunnen doen, leerpuntje voor mij.

Mensen in mijn omgeving zijn voornamelijk hondenliefhebbers en hebben zelf één of meerdere honden.
Niemand durfde Xuxa na mijn verhaal in huis te nemen, zelfs niet voor tijdelijk. In pure wanhoop heb ik zelfs de politie, dierenambulance en het asiel gebeld. Niemand kon helpen.

Ik wil geen enkele stichting malafide noemen en mezelf ook zeker niet schoon praten.
In mijn werk voor de stichting heb ik ook fouten gemaakt.
Fouten maken is ok, maar dan moeten we er vervolgens wel iets mee doen.

Van te voren heb ik geen zicht gehad op het functioneren van de stichting.
Ik gaf mezelf op voor vrijwilligerswerk en hoorde vervolgens lange tijd niets. Totdat ik bij toeval iemand aan de telefoon kreeg, die er vaart achter zette om mij in te schakelen. Ik had zoiets nog nooit gedaan en alles was nieuw voor mij. Misschien heb ik ook wel te veel hooi op mijn vork genomen, want voor ik het wist was ik coördinator opvang, opvanggezin, chauffeur en buitendienst medewerker. In korte tijd heb ik heel veel geleerd, ook over mezelf. Nu ik weet wat ik weet zou ik nooit meer voor een stichting gaan werken. Als ik nog eens de behoefte heb om iets voor dieren te doen, ga ik naar het asiel om hokken schoon te maken en honden te vertroetelen. Ik wil geen gekonkel over van alles, iedereen en andere stichtingen meer, geen leugens meer en zeer zeker geen zwijgplicht.

Mijn forum is zijn doel voorbij geschoten.
Ik wil me alleen maar hard gaan maken voor goede randvoorwaarden en controle daarop, want op dat gebied ben ik het volledig met je eens.
Duivelinnetje
Actief

Martijn schreef:
De mensen die investeren en het werk doen bepalen wat de beste manier is om dingen te doen. Niet iemand die ook 1 hondje van ze heeft.
De "klanten" hebben sowieso niet hetzelfde doel voor ogen als de stichting en daarnaast is het vanaf de zijlijn wel erg makkelijk praten.

Als je inspraak wilt werk dan eerst mee aan het doel van de stichting en wil inspraak omdat je het beter wilt doen maar niet omdat je je gram wilt halen.
Martijn, ik begrijp jouw irritatie wel.
Nu praat ik vanaf de zijlijn, maar ik heb zelf hard meegewerkt bij een stichting, alleen had ik blijkbaar een ander doel voor ogen. De stichting wil geen ideeën horen, maar wil haar eigen beleid voeren. Op die manier iets veranderen wil dus niet lukken.
Het heeft mij uiteindelijk zelfs bij de vraag gebracht of wij vanuit Nederland wel moeten helpen, want het is in feite dweilen met de kraan open, zeg ik, terwijl ik zelf 4 buitenlandse honden heb...
Dat is ook de reden dat ik zelf niet meer voor een stichting wil werken.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Senta schreef:Vind je het niet een beetje ver gaan om een stichting, die heel erg zijn best doet om honden te helpen, op deze manier zwart te maken??

Als je een rashond koopt of een hond in een asiel, kan je ook overkomen wat jouw vriendin is overkomen. Dan kan ook lang niet altijd de hond direct teruggenomen worden, dan moet ook vaak een andere oplossing gezocht worden.

Ik vind het heel erg ver gaan om dan een heel forum op te richten alleen voor deze stichting.
"We zijn verhuist, ons nieuwe adres is
HTTP://hondenhulpzondergrenzen.cjb.net
"...Wacht een moment zodat u automatisch doorgestuurd wordt naar deze pagina..."
Als u langer dan een moment gewacht heeft klik dan op bovenstaande link!

Let op!!!! deze pagina komt per 01-08-2005 te vervallen !!!!"
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Klachten forum

marian schreef: "We zijn verhuist, ons nieuwe adres is
"...Wacht een moment zodat u automatisch doorgestuurd wordt naar deze pagina..."

dit slaat dus niet op de nieuwe url maar op de oude url. de nieuwe url zal gewoon online blijven. Als er helemaal geen respons of interesse meer in is dat wordt het forum verwijderd
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Klachten forum schreef:
marian schreef: "We zijn verhuist, ons nieuwe adres is

dit slaat dus niet op de nieuwe url maar op de oude url. de nieuwe url zal gewoon online blijven. Als er helemaal geen respons of interesse meer in is dat wordt het forum verwijderd
Dat was wat ik gisteren te zien kreeg bij het klikken op deze link http://www.hondenhulpzondergrenzen.cjb.net/
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Duivelinnetje
Actief

Dit vind ik dus echt heel erg en doet me heel veel pijn!

Met behulp van een aantal tips van iemand bij dit forum heb ik een verhaaltje over Sioux (Xuxa) geschreven, zodat zij de meeste kans zou maken op een goede plaatsing.
Mijn verhaal was als volgt:
Sioux is een hele mooie kruising Mechelaar dame van 1,5 jaar jong, volledig zindelijk.
Ze is enorm aanhankelijk in huis en buiten heel sociaal.
Ze kan bij katten worden geplaatst en ze kan een paar uur alleen zijn.
Voor Sioux zou het het beste zijn als ze als enige hond wordt geplaatst en anders bij een dominante reu. Ze is zelf heel dominant.
Het zou fijn zijn als er iemand is die echt met haar wil gaan werken, want ze wil de baas graag plezieren en wil graag bezig zijn.
Sioux heeft een strakke, consequente doch liefdevolle opvoeding nodig.
Als u haar dat kunt bieden zal zij de perfecte vriendin voor het leven zijn.

Helaas is dat verhaal verwijderd en is er door de stichting op 25-7-2005 een nieuw verhaal op Doggynet gezet, nl:
Xuxa is een ongeclompiceerde hond. Wel heeft zij een zachtaardig baasje nodig met een consequente hand. Zij doet haar baasje graag een plezier en werkt graag voor hem/haar. Zij luister heel goed. Xuxa kan met kinderen en andere honden. :denken:

Dit doet mij nog steeds veel verdriet en ik hoop voor Sioux dat dit goed komt...
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”