Mijn naam is Nelleke, een goede kennis van Laura (hier beter bekent als Peorth) en vandaag kwam zomaar dit forum ter sprake en ik was zeer benieuwd! Ik zal waarschijnlijk ook een tijdje onder het zelfde IP adres als Peorth komen te staan omdat mijn internet er thuis uit ligt.
En dan natuurlijk mijn honden! Ik heb in totaal 3 honden.
We beginnen bij de oudste, Hannes, een fantastische hond met een verleden. We hebben hem op 3 jaar geleden uit het asiel gehaalt, zijn leeftijd was vrijwel onbekend maar de DA schatte hem ong. 6 jaar.

Daarna hebben we Jordan, een 4 jarige golden (en een echte ook

En dan als laatst onze grote trots! Amy! Een 5 maanden oude Golden dame die het erg goed kan vinden met haar grote broers. Helaas heb ik van Amy geen foto's. Naja, dat was mijn cluppie, we hebben het hartstikke gezellig met z'n drietjes alleen is het heel jammer dat we Juda moeten missen.. Een Gordon Setter meisje dat al vanaf haar geboorte een mandje in ons huis had staan. Ze is 15 jaar geworden. We hebben haar 2,5 maanden geleden in moeten laten slapen door hart- en ademproblemen. Zulke momenten zorgen voor verdriet terwijl er blijdschap zou moeten zijn omdat Amy in ons leven is gekomen. Ook vond ik dat Juda wel een plekje verdiende.

Verder heb ik een heleboel vragen dus ik ga eens even lekker forummen !