Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ervaring met Yarrah?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

whoopy
Zeer actief
Contacteer:

ervaring met Yarrah?

Ongelezen bericht door whoopy »

kent iemand deze brok? iemand er ook ervaring mee?
Het is een biologische brok!!
Afbeelding Afbeelding

groetjes
caroline, whooper en orbis
mechelaar_fan
Zeer actief

Ongelezen bericht door mechelaar_fan »

jaja, vegetarisch :smile: :smile:
peperduur voor een beetje soya.
whoopy
Zeer actief
Contacteer:

mechelaar_fan schreef:jaja, vegetarisch :smile: :smile:
hoezo vegetarisch?? is niet vegetarisch. leg eens uit? peperduur voor een beetje soya? (vind het overigens geen dure brok, maar dat is persoonlijk)
Afbeelding Afbeelding

groetjes
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

whoopy schreef:
mechelaar_fan schreef:jaja, vegetarisch :smile: :smile:
hoezo vegetarisch?? is niet vegetarisch. leg eens uit? peperduur voor een beetje soya? (vind het overigens geen dure brok, maar dat is persoonlijk)
Volgens mij heeft Yarrah wel vegetarische brokken (waar ik nooit voor zou kiezen, ook al ben ik zelf wél vegetartiër) maar ook biologische brokken die wel vlees bevatten.

Kwalitatief zou ik er weinig meer van verwachten dan van de gemiddelde brok, maar wie weet kan iemand anders daar nog verrassende dingen over vertellen?
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
aschra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse bulldog

Ongelezen bericht door aschra »

whoopy
Zeer actief
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding

groetjes
vauwau
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door vauwau »

Ik zie dat het een oude topic is, maar toch ff een reactie. Ik geef mijn hond Yarrah Corn and Chicken. Tot nu toe helenmaal geen problemen mee. De stoelgang is goed (niet te veel), vacht is in prima staat. Heb een keer geprobeerd over te schakelen naar een ander merk voer, maar hij reageerde er niet goed op, dus weer Yarrah gegeven en het ging prima!
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Ik heb heel lang yarrah gegeven, zowel diner als vleesbrok. Het probleem was dat Bambi veel te mager werd, en toen kwam ik erachter dat yarrah relatief weinig vet (8 of 10%, waat niet precies meer) bevat. Stukken minder dan andere brokken. Wel goed natuurlijk als je hond neiging heeft dik te worden maar voor Bambi was het toch niet de juiste brok.

Toen ben ik overgestapt op BioFood Ekobrok, dat meer vet bevat.

Tegenwoordig geef ik ze biologisch versvlees van Bandit, en daar ben ik véél tevredener over. Maar als ik geen keus had, had ik yarrah of biofood gekozen. Dit omdat ik beslist niet wil meewerken aan de bio-industrie.
loti
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door loti »

Bandit versvlees spreekt mij wel aan. Weet je of er een verkooppunt in de regio Den haag is?
Anna*

loti schreef:Bandit versvlees spreekt mij wel aan. Weet je of er een verkooppunt in de regio Den haag is?
Er zijn nog niet zoveel verkooppunten maar er komen er wel steeds bij. Wellicht is er inmiddels ook een in Den Haag. Je kunt hier het mailadres vinden http://www.banditvoeding.nl/ en even informeren.

Sinds een halfjaar is er een verkooppunt in Rotterdam, daar ben ik nog steeds heel blij mee.

Ik hoop voor je dat je ergens in de buurt terechtkunt.
loti
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door loti »

Bedankt. Ik heb inmiddels contact gehad en het verkoopadres in Rotterdam doorgekregen. Daar een mailtje naartoe gestuurd om te vragen of ze ook de lam-variant op voorraad hebben en wat de prijzen van de diverse soorten zijn, maar helaas geen antwoord gekregen.
Het is logisch dat dit voer duurder is, maar ik ben benieuwd hoeveel duurder.
Anna*

loti schreef:Bedankt. Ik heb inmiddels contact gehad en het verkoopadres in Rotterdam doorgekregen. Daar een mailtje naartoe gestuurd om te vragen of ze ook de lam-variant op voorraad hebben en wat de prijzen van de diverse soorten zijn, maar helaas geen antwoord gekregen.
Het is logisch dat dit voer duurder is, maar ik ben benieuwd hoeveel duurder.
Lam is wel duur ja, ik meen € 4,95 per 500 gram. De gewone variant, vleesmix, is € 2,50 per 500 gram, net zo duur als Energique. De kipmix is € 2,65 per 500 gram.

Je kunt het best bellen naar de winkel om te vragen of het op voorraad is. Je wordt altijd heel vriendelijk geholpen en zo nodig bestellen ze het.
kristien
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door kristien »

Ik heb net in de winkel naar yarrah gevraagd, omdat dat biologische mij wel aansprak. Volgens die meneer hadden ze dat ooit gehad, maar 75% van weggegeven omdat het niet verkocht: de honden lusten het niet zo graag blijkbaar...

Ben ik ook nog steeds op zoek naar een biologische brok (ze krijgt nu Royal Canin smorgens en Duck savonds), die verkrijgbaar is in Belgie
Afbeelding
kattekop
Actief

Ongelezen bericht door kattekop »

Sinds ik Luna heb en de ton voer die meekreeg toen ik haar overnam op was, heb ik haar Yarrah gevoerd. Eerst de puppiebrok en sinds kort krijgt ze de vegetarische brok. En ze eet het met smaak en doet het er prima op!
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

kattekop schreef:Sinds ik Luna heb en de ton voer die meekreeg toen ik haar overnam op was, heb ik haar Yarrah gevoerd. Eerst de puppiebrok en sinds kort krijgt ze de vegetarische brok. En ze eet het met smaak en doet het er prima op!

Alleen haar vacht gaat er niet echt op vooruit he? :mrgreen:
kattekop
Actief

Ongelezen bericht door kattekop »

Angel-eyes schreef:Alleen haar vacht gaat er niet echt op vooruit he? :mrgreen:
:smile: hahaha nou ik moet zeggen dat de haartjes op haar kop, die laatst bijna helemaal waren uitgevallen, nu weer bijna teruggegroeid zijn... zou het van de yarrah komen? :smile2:
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

kattekop schreef:
Angel-eyes schreef:Alleen haar vacht gaat er niet echt op vooruit he? :mrgreen:
:smile: hahaha nou ik moet zeggen dat de haartjes op haar kop, die laatst bijna helemaal waren uitgevallen, nu weer bijna teruggegroeid zijn... zou het van de yarrah komen? :smile2:

Ja wie zal het zeggen? :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”