Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Drogist artikelen
Moderator: moderatorteam
-
Brigitte
- Zeer actief
Drogist artikelen
Ik had Alano op de Primaval gezet maar ik merk nu niet echt verschil. Nu had ik al eens iets gelezen over Glucosamine en toevallig zag ik vanmogen bij de Trekpleister een pot (voor mensen) Glucosamine capsule's staan. Het is voor spieren en gewrichten. Zo ik dat ook voor hem kunnen proberen. Ook keek ik naar vislolie die hadden ze ook maar er stond op voor hart en bloedvaten
dus die durfde ik niet te nemen 
-
Rob*
- Zeer actief
kijk eens op www.glucosamine.com daarvan weet ik dat het echt goed is, in combinatie met chondroitine werkt het best goed, maar je moet het consequent geven en ook echt gedoseerd met je hond omgaan zodat niks overbelast wordt in die periode.
-
Brigitte
- Zeer actief
-
Rob*
- Zeer actief
Martijn schreef:Visolie heeft een positief effect op het cholestrolgehalte bij mensen. Vandaar dat hart en bloedvatenverhaal. Maar het is geen medicijnen en je kunt er geen hartklachten van krijgen als je het verkeerd gebruikt oid.
Je kunt het gewoon gebruiken als je wilt.
Visolie in combinatie met veel eiwit kan de spieropbouw ook bevorderen, honden die wat extra spiermassa kunnen gebruiken is het ideaal.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik slik nu zelf sinds zaterdag glucosamine. Net ben ik bij de huisarts geweest ivm meniscusklachten en heb dit verteld. Hij heeft wel gehoord dat het goed is voor je gewrichten maar verder is hem niet veel bekend hierover. Maar........baat het niet dan schaadt het niet.
Er is iemand die ik regelmatig spreek met haar hond en de hond doet het er prima op (gewrichtsklachten). De hond speelt, zwemt en sjouwt weer met stokken.
Er is iemand die ik regelmatig spreek met haar hond en de hond doet het er prima op (gewrichtsklachten). De hond speelt, zwemt en sjouwt weer met stokken.

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Sylvi@
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Jose
- Zeer actief
-
Brigitte
- Zeer actief
-
Brigitte
- Zeer actief
-
Brigitte
- Zeer actief
Ja, dat heet wel mijn intresse, kun je me iets adviseren kwa eiwit?Angel-eyes schreef:Martijn schreef:Visolie heeft een positief effect op het cholestrolgehalte bij mensen. Vandaar dat hart en bloedvatenverhaal. Maar het is geen medicijnen en je kunt er geen hartklachten van krijgen als je het verkeerd gebruikt oid.
Visolie in combinatie met veel eiwit kan de spieropbouw ook bevorderen, honden die wat extra spiermassa kunnen gebruiken is het ideaal.
-
Brigitte
- Zeer actief
Ik heb een pot besteldScooby schreef:Hoi Brigitte,
Kijk eens op: www.glucobest.nl Hier hoor ik echt hele positieve verhalen over.
-
Rob*
- Zeer actief
Brigitte schreef:Ja, dat heet wel mijn intresse, kun je me iets adviseren kwa eiwit?Angel-eyes schreef:Martijn schreef:Visolie heeft een positief effect op het cholestrolgehalte bij mensen. Vandaar dat hart en bloedvatenverhaal. Maar het is geen medicijnen en je kunt er geen hartklachten van krijgen als je het verkeerd gebruikt oid.
In feite krijgt een hond voldoende eiwit, maar als het nodig voor spieropbouw kun je het verhogen, ik heb Blisje in zijn herstel na zijn knie-operatie als tussendoortje koolvis gegeven of hondenstokvis, hondenstokvis stinkt maar zit barstensvol vitamine/mineralen en essentiele vetzuren en natuurlijk eiwit.
Het is gedroogde vis dus het is gelijk goed voor ze om lekker te kunnen knagen eraan
- hondeponnetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog
- Aantal honden: 2
Waar kun je die hondenstokvis kopen of de koolvis?Angel-eyes schreef:Brigitte schreef:Ja, dat heet wel mijn intresse, kun je me iets adviseren kwa eiwit?Angel-eyes schreef:Martijn schreef:Visolie heeft een positief effect op het cholestrolgehalte bij mensen. Vandaar dat hart en bloedvatenverhaal. Maar het is geen medicijnen en je kunt er geen hartklachten van krijgen als je het verkeerd gebruikt oid.
In feite krijgt een hond voldoende eiwit, maar als het nodig voor spieropbouw kun je het verhogen, ik heb Blisje in zijn herstel na zijn knie-operatie als tussendoortje koolvis gegeven of hondenstokvis, hondenstokvis stinkt maar zit barstensvol vitamine/mineralen en essentiele vetzuren en natuurlijk eiwit.
Het is gedroogde vis dus het is gelijk goed voor ze om lekker te kunnen knagen eraan
met dank aan Twinkel