Ik heb hier een pup (herder-rr-dd) van 16 weken maar ze is zo vreselijk mager maar omdat ze ook zo keihard groei wil ik haar niet teveel voeren vanwege de groei.
Nou heb ik begrepen van mensen dat ze vanzelf bijtrekt omdat de rassen geen van alle echt flinke forse honden zijn maar toch voel ik me er niet echt lekker bij.
Wie kan mij vertellen wat ik haar het beste kan geven of dat het normaal is?
Ze is wel gewoon speels en vrolijk ik moet haar echt dwingen om zo nu en dan eens te slapen en het lukt maar zelden dat ze op de dag langer dan 10 minuten achter elkaar echt ergens ligt, ze is alsmaar aan het spelen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wie kan mij raad geven.
Moderator: moderatorteam
- Chica
- Actief
-
*wendy*
- Actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog
- Contacteer:
Ik heb zo'n ADHD AB pupje zitten. Errug vermoeiend en frustrerend.
Zelf voer ik nu Duck (als test, voorheen Energique). Iemand had mij aangeraden om voer te geven met minder eiwitten, vanwege de harde groei. Toen we echter gingen kijken bleek dat er geen brok was die minder eiwitten heeft dan bovengenoemd voer.
Echter wat die persoon wel zei.........kijk eens naar Carnibest omdat hier nog minder calcium en (ik dacht fosfor) inzit.
Dus misschien in combinatie met een bench, het overwegen waard?
Succes in ieder geval
Zelf voer ik nu Duck (als test, voorheen Energique). Iemand had mij aangeraden om voer te geven met minder eiwitten, vanwege de harde groei. Toen we echter gingen kijken bleek dat er geen brok was die minder eiwitten heeft dan bovengenoemd voer.
Echter wat die persoon wel zei.........kijk eens naar Carnibest omdat hier nog minder calcium en (ik dacht fosfor) inzit.
Dus misschien in combinatie met een bench, het overwegen waard?
Succes in ieder geval