Vandaag aan mijn eerste doos Duck begonnen, als test.
Wat ziet dat spul er goor uit zeg en wat stinkt dat
Wat dat betreft zou ik, als mensenpersoontje, vandaag alweer overstappen Maar ik zal het mijn honden over 8 dagen eens vragen
Moderator: moderatorteam
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.mercedes2803 schreef:waarom ben je van Energique naar Duck overgegaan?
Hoi,pippy schreef:De reden dat ik overgegaan ben is omdat ik in het achter gebleven gebied van Nederland woon........zeeuws-vlaanderen dus.
Nu zijn er wel afhaalpunten daar, maar nogal ingewikkelt. Duck word hier door een dierenwinkel verkocht en kan ik dus 6 dagen in de week halen.
Op de Marktplaats staan er ook genoeg tweedehands. Dus ook als iemand niet in die bevoorrechte positie zou zitten, kan die misschien daar iets vinden?mercedes2803 schreef:Maar ik besef dat we bevoorecht zijn om in deze tijden een spiksplinternieuwe vriezer van liebher te kunnen kopen...
St. Willebrord is een uur en 20 minuten rijden.Scooby schreef:Hoi,pippy schreef:De reden dat ik overgegaan ben is omdat ik in het achter gebleven gebied van Nederland woon........zeeuws-vlaanderen dus.
Nu zijn er wel afhaalpunten daar, maar nogal ingewikkelt. Duck word hier door een dierenwinkel verkocht en kan ik dus 6 dagen in de week halen.
Zit er geen Carnibest verkooppunt bij jullie in de buurt? Dit verkooppunt zit in Zeeland:
Rene Roks
Ravendonk 13
4711 KS St.Willebrord (BR)
Tel/fax. 0165-385339
Is dat niet toevallig in de buurt?
Ik vind trouwens niet dat je Duck met Energique kunt vergelijken. In Duck zitten veel meer granen dan in Energique.

Ik begin er aan te wennen. Het ruikt gewoon heel anders dan de Energique.BessieTurf schreef:Als een heleboel het niet vinden stinken (ikzelf trouwens ook niet) dan vraag ik me af of de Duck die je gekocht hebt nog wel goed is. Niet te vaak ontdooid (kan bij de winkel al gebeurd zijn) of wellicht over de datum?
Hoi Jokie,Jokie schreef:ben ik de enige die Duck niet vind stinken![]()
Hoi,pippy schreef:St. Willebrord is een uur en 20 minuten rijden.Scooby schreef:Hoi,pippy schreef:De reden dat ik overgegaan ben is omdat ik in het achter gebleven gebied van Nederland woon........zeeuws-vlaanderen dus.
Zit er geen Carnibest verkooppunt bij jullie in de buurt? Dit verkooppunt zit in Zeeland:
Rene Roks
Ravendonk 13
Tel/fax. 0165-385339
Ik vind trouwens niet dat je Duck met Energique kunt vergelijken. In Duck zitten veel meer granen dan in Energique.
Hoi,pippy schreef:Weet iemand hier hoe de kwaliteit van Bibi tov Duck, Energique en Carnibest ligt?
Dat nr heb ik van Carnibest gekregen. Hij zit in St. WillebrordScooby schreef:Hoi,pippy schreef:St. Willebrord is een uur en 20 minuten rijden.Scooby schreef:Hoi,pippy schreef:De reden dat ik overgegaan ben is omdat ik in het achter gebleven gebied van Nederland woon........zeeuws-vlaanderen dus.
Rene Roks
Ravendonk 13
Tel/fax. 0165-385339
Rene Roks bezorgt sinds kort gratis aan huis in heel Zeeland, Brabant, Limburg en Belgie!
Hij is nu een maand op vakantie, maar vanaf 13 augustus kun je hem weer bereiken. Het lijkt mij zeker de moeite van het proberen waard!
Hoi,pippy schreef:Wat is het percentage granen dan in Carnibest ? Nu we toch bezig zijn