Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rabiës enting
Moderator: moderatorteam
- Amaranthas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Rabiës enting
Sorry als het al eens gepost is, het lijkt me vrij belangrijk dus vandaar dat ik het ff hier doe. Ik kreeg dit in mijn mail van een andere fokker:
Onze rabiësvaccinatie (Nobivac® Rabiës) is 3 jaar geldig!
Binnen de EU is afgesproken dat men elkaars registraties erkent. Dit is momenteel vooral belangrijk voor de geldigheidsduur van rabiësvaccinaties.
Nobivac® Rabiës en Nobivac® RL zijn voor rabiës geregistreerd met een immuniteitsduur van 3 jaar na vaccinatie vanaf 12 weken leeftijd.
Dus als de datum van hervaccinatie, onder het kopje “geldig totâ€
Onze rabiësvaccinatie (Nobivac® Rabiës) is 3 jaar geldig!
Binnen de EU is afgesproken dat men elkaars registraties erkent. Dit is momenteel vooral belangrijk voor de geldigheidsduur van rabiësvaccinaties.
Nobivac® Rabiës en Nobivac® RL zijn voor rabiës geregistreerd met een immuniteitsduur van 3 jaar na vaccinatie vanaf 12 weken leeftijd.
Dus als de datum van hervaccinatie, onder het kopje “geldig totâ€
Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.

-
MissHobje
- Vaste gebruiker
Hmm dat is wel tof jah..nou heb ik toevallig een ander merk als ik het goed lees in mijn hond's paspoort. Er zit zo'n stickertje in en daar staat op als datum vervaldatum 07-2007 dat betekent dan dat het 2 jaar geldig is ?(vanguard, nu vermoed ik dat dat de cocktail is eigenlijk, geen idee .. rabies heeft ze dus wel gehad en vraag ik na of deze het nu is)
vroem vroem.....MissHobje door de bocht.- Trina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander
Golden Retriever
Australien Kelpie - Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Lot
- Actief
- Contacteer:
-
annepanne
-
Anna*
Nou mooi is dat.
Heb even gekeken en de Nobivac-rabiësentingen van maart dit jaar staat dus in de paspoortjes met een geldigheidsduur van EEN JAAR
WEER een da die NIET op de hoogte is of niet op de hoogte WIL zijn
Nou ik ga dus lekker uit van een geldigheidsduur van DRIE jaar. Kunnen ze altijd contact opnemen met Nobivac. Waar komt deze info vandaan?
Heb even gekeken en de Nobivac-rabiësentingen van maart dit jaar staat dus in de paspoortjes met een geldigheidsduur van EEN JAAR
WEER een da die NIET op de hoogte is of niet op de hoogte WIL zijn
Nou ik ga dus lekker uit van een geldigheidsduur van DRIE jaar. Kunnen ze altijd contact opnemen met Nobivac. Waar komt deze info vandaan?
- kristien
- Actief
- Contacteer:
Zie ook:
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=61731
Ik mocht met mijn hond, die in 2003 ingeent is met het 3 jaarlijkse vaccin Rabdomum nog wel in 2005 naar Engeland hoor!
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=61731
Ik mocht met mijn hond, die in 2003 ingeent is met het 3 jaarlijkse vaccin Rabdomum nog wel in 2005 naar Engeland hoor!