Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Diepvriesvers drogen?
Moderator: moderatorteam
- FoN
- Actief
Diepvriesvers drogen?
Kan dat, en hoe? Irish verdient het grootste deel van zijn dagelijkse brokken tijdens trainingen, wandelingen, spelletjes enzovoorts.
Ik wil graag vers voeren, maar zie mezelf nog niet echt een koekje maken van botten/vlees/groenten enzovoorts. Dat diepvriesspul komt vaak in plakken, die gemakkelijk in brokjes te snijden zijn en dus als ze gedroogd zijn als gezondere, lekkerdere beloningsbrokjes gegeven kunnen worden.
Ik beschik gewoon over een oven, zou het op heel lage temperatuur daarin gedroogd kunnen worden? En als ik het eerst in brokjes hak (gadver) en dan in de oven leg, kan het dan zo drogen dat de buitenkant droog genoeg is om zo in je jas/broekzak te kunnen, maar de binnenkant nog zacht?
Ik wil graag vers voeren, maar zie mezelf nog niet echt een koekje maken van botten/vlees/groenten enzovoorts. Dat diepvriesspul komt vaak in plakken, die gemakkelijk in brokjes te snijden zijn en dus als ze gedroogd zijn als gezondere, lekkerdere beloningsbrokjes gegeven kunnen worden.
Ik beschik gewoon over een oven, zou het op heel lage temperatuur daarin gedroogd kunnen worden? En als ik het eerst in brokjes hak (gadver) en dan in de oven leg, kan het dan zo drogen dat de buitenkant droog genoeg is om zo in je jas/broekzak te kunnen, maar de binnenkant nog zacht?
Het riesenschnauzer forum!
Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
-
Baily
- FoN
- Actief
Ja, maar dat is natuurlijk geen volwaardige maaltijd
Omdat hij vrijwel al zijn eten vaak zo krijgt wil ik iets geven wat een beetje uitgebalanceerd is.
Het riesenschnauzer forum!
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi FoN,
Ja, hoor dat kan. Je kunt balletjes draaien van vers vlees en dat even in de over doen tot het hard wordt. Dan heb je gelijk een soort beloningsbrokjes.
Ja, hoor dat kan. Je kunt balletjes draaien van vers vlees en dat even in de over doen tot het hard wordt. Dan heb je gelijk een soort beloningsbrokjes.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
o snap het.maar waardes worden wel minder na uren drogen. in een oven.dus volwaardige voeding is het dan niet meer.FoN schreef:Ja, maar dat is natuurlijk geen volwaardige maaltijdOmdat hij vrijwel al zijn eten vaak zo krijgt wil ik iets geven wat een beetje uitgebalanceerd is.
als dit iedere dag is zal je het toch aan moeten passen.

-
Lynn
- Actief
-
ien
- Erelid
- Contacteer: