Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pedigree pal
Moderator: moderatorteam
-
gyps
- geregistreerd lid
pedigree pal
hey,
Ik ben een paar weken geleden overgeschakeld van royal canin naar pedigree pal.
Hebben jullie al ervaring / ervaring gehad met pedigree pal?
Zo ja, wat vinden jullie ervan.
Je hoort zoveel zeggen.
De ene zegt dat pedigree pal slecht is , de andere zegt weer iets anders.
Groetjes Lies en gypsy
Ik ben een paar weken geleden overgeschakeld van royal canin naar pedigree pal.
Hebben jullie al ervaring / ervaring gehad met pedigree pal?
Zo ja, wat vinden jullie ervan.
Je hoort zoveel zeggen.
De ene zegt dat pedigree pal slecht is , de andere zegt weer iets anders.
Groetjes Lies en gypsy
- *tweety*
- Zeer actief
Ik denk dat je dan beter vers vlees kan geven dan vlees uit een blikje.
Er zitten nogal wat stoffen in dat vlees toegevoegd die er niet in thuis horen.
Als je je hond vlees wilt geven, kan je beter rodi compleet, of prins of duck geven. Dit is vers ingevroren vlees.
Verder kan je je hond echt vers vlees geven zoals een stukje been van een koe of een kippenekje.
Als je je hond vlees wilt geven, kan je beter rodi compleet, of prins of duck geven. Dit is vers ingevroren vlees.
Verder kan je je hond echt vers vlees geven zoals een stukje been van een koe of een kippenekje.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

-
joline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Mijn honden hebben dit merk ook een weekje gehad toen ik ze kreeg als pup. Het resultaat? Honden die aan de diarree zaten en de hele dag vieze scheten aan het laten waren. Je had beter je hond op Royal Canin kunnen laten staan. Mijn honden krijgen nu Rodi, geen diarree meer, en geen stinkende honden! 
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
plenty
- Zeer actief
Royal Canin is ook niet al te best hoor !!Roelfien schreef:Waarom ben je gestopt met Royal Canin?
Want kwalitatief is Pedigree nou niet echt een uitschieter.
Ik weet dat er zat honden zijn die het er goed op doen. Maar het zou niet mijn eerste keus zijn.
Wat vind er zelf van hoe doet je hond het er op ? hoe is de ontlasting , veel of weinig ??
Gr
-
gyps
- geregistreerd lid
De reden waaron we gestopt zijn met royal canin is omdat onze honden werden deze voeding precies beu gegeten.Roelfien schreef:Waarom ben je gestopt met Royal Canin?
Ik weet dat er zat honden zijn die het er goed op doen. Maar het zou niet mijn eerste keus zijn.
En we dachten we zullen eens iets anders proberen.
Ze eten het heel graag.
Groetjes Lies en gypsy
-
gyps
- geregistreerd lid
Onze honden reageren er prima op.plenty schreef:Royal Canin is ook niet al te best hoor !!Roelfien schreef:Waarom ben je gestopt met Royal Canin?
Wat vind er zelf van hoe doet je hond het er op ? hoe is de ontlasting , veel of weinig ??
Gr
De ontlasting is perfect , eigenlijk niets veranderd in vergelijking toen we nog royal canin gaven.
We zullen nog afwachten , maar voorlopig is alles ok.
Groetjes Lies en gypsy
-
Sjiel
- Zeer actief
pedigree heeft ook droogvoer.*tweety* schreef:Ik denk dat je dan beter vers vlees kan geven dan vlees uit een blikje.
In blikvoer zitten als het goed is geen conserveermiddelen, het conserveermiddel zit eromheen, het blik (conservenblik)
weg gehaald zit een virus in
- *tweety*
- Zeer actief
Hahaha dat wist ik niet eens.Sjiel schreef:pedigree heeft ook droogvoer.*tweety* schreef:Ik denk dat je dan beter vers vlees kan geven dan vlees uit een blikje.
In blikvoer zitten als het goed is geen conserveermiddelen, het conserveermiddel zit eromheen, het blik (conservenblik)
Eigenlijk wel heel logisch ja, conserveblik, conserveermiddelen, nooit over nagedacht
Maar dan wil ik wel weten waarom blikvlees dan slechter is dan vers of ingevroren vlees.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- Roelfien
- Zeer actief
- *tweety*
- Zeer actief
- Roelfien
- Zeer actief
Ja, ik had ook zo'n hond die altijd darmproblemen had. Terwijl ie Kiddo brokjes en Pedigree Pall blikvoer kreeg.
Dus lekker afwisselend, dus dat moet wel gezond zijn.
Nou, tot ie dus echt vlees kreeg, Rodi, Carnibest etc. en een goede brok.
Gut, arm beest. Jarenlang door mijn verkeerde voeding last van zijn darmen. Gelukkig is het nu ook al weer jaren over.
Nou, tot ie dus echt vlees kreeg, Rodi, Carnibest etc. en een goede brok.
Gut, arm beest. Jarenlang door mijn verkeerde voeding last van zijn darmen. Gelukkig is het nu ook al weer jaren over.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
Gast
dus? is blikvoer gezond???Sjiel schreef:pedigree heeft ook droogvoer.*tweety* schreef:Ik denk dat je dan beter vers vlees kan geven dan vlees uit een blikje.
- bernersennenfan
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben hier ooit ook een keer op overgestapt omdat het werd aanbevolen op een bernersite. Pedigree maxi was dat. Ze vond het heel erg lekker en haar keutels waren ook prima, maar de ene hotspot na de ander, allemaal rode bultjes en er moest een prednisolon spuit aan te pas komen bij de da, want ze verging van de jeuk en vrat zichzelf bijna op
Maar goed..elke hond reageert anders en ik hoop dat het goed blijft gaan, maar je hebt er wel meer kans op met dit soort voeding omdat er geur- en kleurstoffen zijn toegevoegd.
Maar als ze er geen last van hebben en het er goed op doen lijkt het mij geen enkel probleem. Plus dat als onze teef geen voedingsallergie hier van had gekregen wij hier ook mee doorgegaan waren.
Maar goed..elke hond reageert anders en ik hoop dat het goed blijft gaan, maar je hebt er wel meer kans op met dit soort voeding omdat er geur- en kleurstoffen zijn toegevoegd.
Maar als ze er geen last van hebben en het er goed op doen lijkt het mij geen enkel probleem. Plus dat als onze teef geen voedingsallergie hier van had gekregen wij hier ook mee doorgegaan waren.
Voor altijd in ons hart..In loving memory Bob 06/12/2002-11/5/2007