Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Angel-eyes schreef:Ik heb alleen echte boxies .....vriend van me heeft wel een Rotweiler/Bullmastif kruising, is misschien ook leuk om te zien.
Die stond een tijdje terug op marktplaats of niet? Ik herinner me het og omdat ik het een mooie imposante hond vond
Carmen
Nee deze zal echt nooit verkocht worden via marktplaats dus dat is een andere hond geweest .....hij leeft op een grote boerderij en kan de hele dag het land bewaken, er komt ook niks op wat er niet welkom is
Angel-eyes schreef:Ik heb alleen echte boxies .....vriend van me heeft wel een Rotweiler/Bullmastif kruising, is misschien ook leuk om te zien.
Die stond een tijdje terug op marktplaats of niet? Ik herinner me het og omdat ik het een mooie imposante hond vond
Carmen
Nee deze zal echt nooit verkocht worden via marktplaats dus dat is een andere hond geweest .....hij leeft op een grote boerderij en kan de hele dag het land bewaken, er komt ook niks op wat er niet welkom is
Dan is denk ik deze foto misbruikt. Wij hebben er nog over gedacht om naar hun te bellen over deze hond. Maar hebben toen gekozen voor een asielhondje i.p.v. een hond van marktplaats.
Ik weet nml. zeker dat het deze hond was, ziet er echt super uit! Hoor je echt vaak dat er op marktplaats fotoos van iemand anders van internet worden gebruikt.
Carmen
Angel-eyes schreef:
Dat denk ik ook niet :N: :N: Allemachtig wat een beest
Reini, bericht al verwijderd enne Wat is die hond gaaf Rob... inmens hoofd en hij staat ook zo giga op de foto...
Ik ken wel aardig wat RottweilerXArgentijn, en kwam altijd een RottweilerXBordeauxdog tegen en die vond ik echt geweldig, lijkt wel wat op de kruising die Rob (Angel-Eyes) hier plaatste
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:Reini, bericht al verwijderd enne Wat is die hond gaaf Rob... inmens hoofd en hij staat ook zo giga op de foto...
Ik ken wel aardig wat RottweilerXArgentijn, en kwam altijd een RottweilerXBordeauxdog tegen en die vond ik echt geweldig, lijkt wel wat op de kruising die Rob (Angel-Eyes) hier plaatste
Wordt tijd dat ik eens die naam angel-eyes verander in gewoon Rob
cloris schreef:Reini, bericht al verwijderd enne Wat is die hond gaaf Rob... inmens hoofd en hij staat ook zo giga op de foto...
Rob, de naam Rob is al bezet dus verzin eens iets
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Rob, de naam Rob is al bezet dus verzin eens iets
Robbie
Als je hier een paar maanden eerder mee was gekomen had je gewoon Rob kunnen gebruiken. Die is n.l. pas sinds maart bezet
Een Robbie is er trouwens ook al.
Was het maar waar, nee alleen van foto's hoor
Ik had ze ooit ergens op internet gevonden waar hij in een studio was gefotografeerd geloof ik.
Een daarvan heb ik nog een tijdje als onderschrift gehad, deze was dat (is dat dezelfde hond?):
Alleen vind ik die foto die jij liet zien ook heel mooi, daar ziet hij er veel imposanter uit
Saartje schreef:Was het maar waar, nee alleen van foto's hoor
Ik had ze ooit ergens op internet gevonden waar hij in een studio was gefotografeerd geloof ik.
Een daarvan heb ik nog een tijdje als onderschrift gehad, deze was dat (is dat dezelfde hond?):
Alleen vind ik die foto die jij liet zien ook heel mooi, daar ziet hij er veel imposanter uit
Ja dat is dezelfde hond ja, daar had ik je nog een pb voor gestuurd toen, dat klopt
fenneke schreef:die worden hier wel binnenkort in de buurt geboren
ongelukje
zou je misschien een paar foto's willen maken voor me ??
of gaat dat niet ?
je zal me daar heel blij mee maken
ben heel benieuwd of ze er ook zo uit zien als Roo