Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
twee golden retrievers stellen zich voor...
Moderator: moderatorteam
-
tines
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
twee golden retrievers stellen zich voor...
Hoi allemaal,
Ook ik was aan het snuffelen en kwam hier terecht. Ik ben al bekend met een ander forum, alleen over het retrieverras en nu lijkt het me leuk om ook met baasjes van andere rassen te kletsen!
Ik zal me even voorstellen, ik ben Martine (23) en mijn vriend (Frank) en ik hebben 2 Golden Retrievers genaamd Indy en Ginger.
Indy is geboren op 9-7-2004 (dus bijna 1 jaar!) en is al vanaf pup bij ons! We hebben zoveel lol en plezier met haar! Ik ben met Indy diverse cursussen aan het doen, zo heb ik al Gehoorzame Hond en E.G. behaald en met het nieuwe seizoen ga ik behendigheid met haar doen.
Ginger is geboren op 9-2-2000 en we hebben haar uit het asiel gehaald. Ze is nu ruim 3 maanden bij ons en we zijn zo blij dat we haar 'gered' hebben uit het asiel. Ze is zo ontzettend lief en gehoorzaam!
Het is een heel verhaal geworden maar ik zal zeker nog meer vertellen over mijn schatjes!
Foto van mijn schatjes volgt nog!
Groetjes Martine
Ook ik was aan het snuffelen en kwam hier terecht. Ik ben al bekend met een ander forum, alleen over het retrieverras en nu lijkt het me leuk om ook met baasjes van andere rassen te kletsen!
Ik zal me even voorstellen, ik ben Martine (23) en mijn vriend (Frank) en ik hebben 2 Golden Retrievers genaamd Indy en Ginger.
Indy is geboren op 9-7-2004 (dus bijna 1 jaar!) en is al vanaf pup bij ons! We hebben zoveel lol en plezier met haar! Ik ben met Indy diverse cursussen aan het doen, zo heb ik al Gehoorzame Hond en E.G. behaald en met het nieuwe seizoen ga ik behendigheid met haar doen.
Ginger is geboren op 9-2-2000 en we hebben haar uit het asiel gehaald. Ze is nu ruim 3 maanden bij ons en we zijn zo blij dat we haar 'gered' hebben uit het asiel. Ze is zo ontzettend lief en gehoorzaam!
Het is een heel verhaal geworden maar ik zal zeker nog meer vertellen over mijn schatjes!
Foto van mijn schatjes volgt nog!
Groetjes Martine
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
-
bianca83
- Zeer actief
- *tweety*
- Zeer actief
-
tines
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Rocky1
- Zeer actief
- Contacteer:
- Remco78
- Vaste gebruiker
-
tines
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- *Cootje*
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): labradoodle
- Aantal honden: 1
-
tines
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- *Cootje*
- Vaste gebruiker
2 mooie meiden hoor.
Ik heb hier ook 2 dames!
Quinta van 4 en Djenna van 12 weken.Een geweldig stel bij elkaar.
Om foto's hier neer te kunnen zetten moet je ze online zetten. Of een fotoalbum online aanmaken, bijvoorbeeld op www.photobucket.com
of je eigen homepage (als je die hebt) gebruiken.
Dan moet je ze wel op formaat maken.
En dan is het een kwestie van plaatsen.
[img] ervoor
link ertussen (eigenschappen, kopieren)
[/img] erachter
Dit heb ik ook weer van iemand van het forum dus ik hoop dat je hier een beetje wegwijs mee wordt.
Ik heb hier ook 2 dames!
Quinta van 4 en Djenna van 12 weken.Een geweldig stel bij elkaar.
Om foto's hier neer te kunnen zetten moet je ze online zetten. Of een fotoalbum online aanmaken, bijvoorbeeld op www.photobucket.com
of je eigen homepage (als je die hebt) gebruiken.
Dan moet je ze wel op formaat maken.
En dan is het een kwestie van plaatsen.
[img] ervoor
link ertussen (eigenschappen, kopieren)
[/img] erachter
Dit heb ik ook weer van iemand van het forum dus ik hoop dat je hier een beetje wegwijs mee wordt.
-
tines
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
pollunder
- Zeer actief
- *Cootje*
- Vaste gebruiker
- Saartje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
-
tines
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Saartje
- Zeer actief
-
chrico
- Zeer actief
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
-
tines
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ja dat ken ik wel, ik heb zelf ook in de stad gewoond (spiesmakerstraat) met 1 golden retriever, en sinds februari dit jaar zijn we verhuisd naar een straat nabij de Super.... En sinds maart dit jaar hebben we Ginger erbij, nu hebben we veel meer ruimte voor 2 honden!Saartje schreef:Ik woon nu nog in de stad, vlakbij dat cadeauwinkeltje Ollie. B, ken je dat? Ik loop vaak in de parken en langs de grachten.
Waar woon jij ergens? Ik heb hier namelijk nog nooit iemand met twee goldens tegelijk zien lopen, dan had ik het vast wel onthouden
Wij gaan vaak wandelen bij de put.... en ook in het park....
- Saartje
- Zeer actief
Ik denk dat ik dan vlak bij jou kom te wonen, want het is ook vlakbij de Super.tines schreef:Ja dat ken ik wel, ik heb zelf ook in de stad gewoond (spiesmakerstraat) met 1 golden retriever, en sinds februari dit jaar zijn we verhuisd naar een straat nabij de Super.... En sinds maart dit jaar hebben we Ginger erbij, nu hebben we veel meer ruimte voor 2 honden!Saartje schreef:Ik woon nu nog in de stad, vlakbij dat cadeauwinkeltje Ollie. B, ken je dat? Ik loop vaak in de parken en langs de grachten.
Waar woon jij ergens? Ik heb hier namelijk nog nooit iemand met twee goldens tegelijk zien lopen, dan had ik het vast wel onthouden
Nu woon ik in de Boschstraat en we gaan over een tijdje verhuizen naar de de Prins Bernard weg/straat (ik weet het niet meer precies

-
tines
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Das inderdaad dicht bij elkaar, ik woon in de Kievitstraat!!!!Saartje schreef:Ik denk dat ik dan vlak bij jou kom te wonen, want het is ook vlakbij de Super.tines schreef:Ja dat ken ik wel, ik heb zelf ook in de stad gewoond (spiesmakerstraat) met 1 golden retriever, en sinds februari dit jaar zijn we verhuisd naar een straat nabij de Super.... En sinds maart dit jaar hebben we Ginger erbij, nu hebben we veel meer ruimte voor 2 honden!Saartje schreef:Ik woon nu nog in de stad, vlakbij dat cadeauwinkeltje Ollie. B, ken je dat? Ik loop vaak in de parken en langs de grachten.
Nu woon ik in de Boschstraat en we gaan over een tijdje verhuizen naar de de Prins Bernard weg/straat (ik weet het niet meer precies), echt toevallig!
Wanneer ga je verhuizen?
Ga jij ook wel eens wandelen bij de put??
- BAYCA en BRITT
- Actief
- Mijn ras(sen): golden retrievers
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- Saartje
- Zeer actief
Die straatnaam komt me wel heel bekend voor, maar zoals gewoonlijk weet ik niet waar het precies is.tines schreef:Das inderdaad dicht bij elkaar, ik woon in de Kievitstraat!!!!
Wanneer ga je verhuizen?
Wanneer ik ga verhuizen weet ik nog niet precies, want het halve huis moet vernieuwd worden, maar het zal geen maanden meer duren hopelijk.
Bij de put kom ik nooit, 'vroeger' waren daar altijd heel veel honden en aangezien Leo nog niet goed met andere honden kant is dat niet zo fijn wandelen.
Ik kom nu vooral in de parken op de rustige tijden, maar ook naar een klein gebiedje vlakbij de brug, daar is het altijd rustig.
Toch blijft het stukje park aan de gracht vlakbij de kindertuin m'n favoriet.

-
tines
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ja, bij de kindertuin is het heel fijn wandelen, wij zijn er ook heel vaak geweest toen we nog in de stad woonden, soms gaan we er nog wel wandelen!!Saartje schreef:Die straatnaam komt me wel heel bekend voor, maar zoals gewoonlijk weet ik niet waar het precies is.tines schreef:Das inderdaad dicht bij elkaar, ik woon in de Kievitstraat!!!!
Wanneer ga je verhuizen?
Wanneer ik ga verhuizen weet ik nog niet precies, want het halve huis moet vernieuwd worden, maar het zal geen maanden meer duren hopelijk.
Bij de put kom ik nooit, 'vroeger' waren daar altijd heel veel honden en aangezien Leo nog niet goed met andere honden kant is dat niet zo fijn wandelen.
Ik kom nu vooral in de parken op de rustige tijden, maar ook naar een klein gebiedje vlakbij de brug, daar is het altijd rustig.
Toch blijft het stukje park aan de gracht vlakbij de kindertuin m'n favoriet.
Ik ben trouwens heel benieuwd of ik je niet ooit eens toevallig ben tegen gekomen, want ik werk zelf ook in de stad dus ik kom er nog dagelijks, misschien zie ik je wel wandelen mert de doggies!!!
-
tines
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Saartje
- Zeer actief
Haha nou, ik draai altijd snel om als ik een of meerdere honden zie (als Leo nog niets in de gaten heeft), dan laat ik hem zitten en wachten we tot de hond voorbij is.tines schreef: Ja, bij de kindertuin is het heel fijn wandelen, wij zijn er ook heel vaak geweest toen we nog in de stad woonden, soms gaan we er nog wel wandelen!!
Ik ben trouwens heel benieuwd of ik je niet ooit eens toevallig ben tegen gekomen, want ik werk zelf ook in de stad dus ik kom er nog dagelijks, misschien zie ik je wel wandelen met de doggies!!!
Ik heb hem pas een paar maanden, in het begin viel hij zelfs uit naar honden op 100 meter afstand
Oh, de rechtse hond in m'n onderschrift is trouwens niet van mij, dat is de hond van m'n tante.
Ik kwam net trouwens 3 verschillende goldens tegen, maar dat waren vast de jouwe niet

-
tines
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
tines
- Vaste gebruiker
- Contacteer: