Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
honden.xxx
Moderator: moderatorteam
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ach Marion geeft niet joh ze kan wel buiten roken het is prachtig weerMarion. schreef:Brussel - Den Haag gaat in elk geval heel erg snel met de Thalys. Zie je wel, zo gek was mijn ideetje nog nietRataplan schreef:Johan reist heel graag hoor, neemt hij een roman mee voor onderweg en dan een plekkie in de niet-rokers coupe![]()
Ehmmm, Roodhaar. Klein detail, was ik even vergeten. Johan houdt niet van rokers. Maar dat doe je vast niet toch
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
Marion.
Haha, ja, en zeker een Johan, schat ik zo. Geeft niet dat je rookt Roodhaar, komt vast wel goedRataplan schreef:Ach Marion geeft niet joh ze kan wel buiten roken het is prachtig weerJe moet eens zien hoe die mannen veranderen als droomvrouw om de hoek komt
En mogen we nu please je echte naam weten? Ik heb het idee dat ik zit te schelden als ik je steeds Roodhaar noem
-
roodhaar
- geregistreerd lid
-
roodhaar
- geregistreerd lid
echte naam
Mijn echte naam is Linda,maar ik vind roodhaar juist leuk,het doet me denken aan een stripboek die ik vroeger vaak las. storm en roodhaar,kent iemand `m? nou weltrus...... 
wees dankbaar voor wat je hebt.
-
Marion.
Re: echte naam
Welterusten, Linda Roodhaar (nee, ik ken de strip niet).roodhaar schreef:Mijn echte naam is Linda,maar ik vind roodhaar juist leuk,het doet me denken aan een stripboek die ik vroeger vaak las. storm en roodhaar,kent iemand `m? nou weltrus......
Sweet dreams
- Woody
- Actief
- johan1969
- Zeer actief
- Contacteer:
Haha , da's hier wel lachen.
Even ernstig nu.
Ik kan gratis met de trein naar en in Nederland rijden.
Den Haag vind ik wel een leuke stad, ben ik al 3x een weekendje geweest, en nu ken ik mijn weg daar wel zo'n beetje.
Ik weet niet hoe ik foto's moet posten, maar die foto in mijn avatar is wel recent.
'Now I'm ready to be your dog' is een song van The Stooges, maar ik vind de cover door SWANS beter.
Ik vind het moedig dat Linda durft zeggen dat ze op zoek is.
Ik ben hier de enige single, en daarom word ik zo'n beetje als een weirdo beschouwd.
De rest mag via pm gaan.
Even ernstig nu.
Ik kan gratis met de trein naar en in Nederland rijden.
Den Haag vind ik wel een leuke stad, ben ik al 3x een weekendje geweest, en nu ken ik mijn weg daar wel zo'n beetje.
Ik weet niet hoe ik foto's moet posten, maar die foto in mijn avatar is wel recent.
'Now I'm ready to be your dog' is een song van The Stooges, maar ik vind de cover door SWANS beter.
Ik vind het moedig dat Linda durft zeggen dat ze op zoek is.
Ik ben hier de enige single, en daarom word ik zo'n beetje als een weirdo beschouwd.
De rest mag via pm gaan.
https://www.flickr.com/photos/23084668@N07/albums
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Je bent hier niet de enige single..je bent de enige mafkees die nog bij zijn moeder woont!johan1969 schreef:Ik ben hier de enige single, en daarom word ik zo'n beetje als een weirdo beschouwd.
De rest mag via pm gaan.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- *Linda*
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
en die daarbij ook een poster van heather nova boven zijn bedje heeft hangenEline* schreef:Je bent hier niet de enige single..je bent de enige mafkees die nog bij zijn moeder woont!johan1969 schreef:Ik ben hier de enige single, en daarom word ik zo'n beetje als een weirdo beschouwd.
De rest mag via pm gaan.
-
Rob*
- Zeer actief
yamie schreef:en die daarbij ook een poster van heather nova boven zijn bedje heeft hangenEline* schreef:Je bent hier niet de enige single..je bent de enige mafkees die nog bij zijn moeder woont!johan1969 schreef:Ik ben hier de enige single, en daarom word ik zo'n beetje als een weirdo beschouwd.
De rest mag via pm gaan.
Bedje???:mrgreen:
Zou hij nog echt een 90x200 bedje hebben? :N:
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
zo'n race-auto bedAngel-eyes schreef:yamie schreef:en die daarbij ook een poster van heather nova boven zijn bedje heeft hangenEline* schreef:Je bent hier niet de enige single..je bent de enige mafkees die nog bij zijn moeder woont!johan1969 schreef:Ik ben hier de enige single, en daarom word ik zo'n beetje als een weirdo beschouwd.
De rest mag via pm gaan.
Zou hij nog echt een 90x200 bedje hebben? :N:
-
Rob*
- Zeer actief
yamie schreef:zo'n race-auto bedAngel-eyes schreef:yamie schreef:en die daarbij ook een poster van heather nova boven zijn bedje heeft hangenEline* schreef: Je bent hier niet de enige single..je bent de enige mafkees die nog bij zijn moeder woont!
Zou hij nog echt een 90x200 bedje hebben? :N:![]()
En wat is daar dan mis mee
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
Eline* schreef:Je bent hier niet de enige single..je bent de enige mafkees die nog bij zijn moeder woont!johan1969 schreef:Ik ben hier de enige single, en daarom word ik zo'n beetje als een weirdo beschouwd.
De rest mag via pm gaan.
Groetjes Marcel
Tijger 23-3-'94 / 5-5-'06 we zullen je nooit vergeten.
Tijger 23-3-'94 / 5-5-'06 we zullen je nooit vergeten.
-
Rob*
- Zeer actief
- johan1969
- Zeer actief
- Contacteer:
On topic mensen !
En over het feit dat ik nog thuis woon :
We hebben een huis met 2 verdiepingen , een grote tuin en 3 slaapkamers, dus het zou wat gek zijn als mijn moeder daar alleen moest wonen.
In december kan ik misschien een appartementje van mijn beste vriend huren, hier vlakbij (200 m). Maar alleen als hij een vriendenprijsje maakt.
En over het feit dat ik nog thuis woon :
We hebben een huis met 2 verdiepingen , een grote tuin en 3 slaapkamers, dus het zou wat gek zijn als mijn moeder daar alleen moest wonen.
In december kan ik misschien een appartementje van mijn beste vriend huren, hier vlakbij (200 m). Maar alleen als hij een vriendenprijsje maakt.
https://www.flickr.com/photos/23084668@N07/albums
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
-
Rob*
- Zeer actief
Branka schreef:Met deze reactie ben je zelf niet minder![]()
En om dat maar te blijven: mijn ouders wonen ook ruim zat, had de zolderverdieping tot mijn beschikking kunnen hebben. Maar geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt!
Ik woonde ook ruim, had 2 slaapkamers daar doorgebroken en had dus heel ruimte, maar ik moet er niet aan denken om nog bij pappie en mammie te wonen.....pappie en mammie moeten er zelf ook niet aandenken dat ik er nog woon trouwens
-
Marion.
Hou op, schei uitAngel-eyes schreef:Ik woonde ook ruim, had 2 slaapkamers daar doorgebroken en had dus heel ruimte, maar ik moet er niet aan denken om nog bij pappie en mammie te wonen.....pappie en mammie moeten er zelf ook niet aandenken dat ik er nog woon trouwens
Ik heb 3 weken bij mijn ouders gebivakkeerd omdat ons ene huis al was verkocht en het andere nog niet opgeleverd. Ik had alle ruimte en ik kon doen en laten wat ik wilde, maar ik ben wel gelijk vanaf nacht 1 in ons verder nog betonnen huis gaan slapen toen die eenmaal opgeleverd was
- *tweety*
- Zeer actief
-
Rob*
- Zeer actief
- *tweety*
- Zeer actief
-
Rob*
- Zeer actief
- johan1969
- Zeer actief