Ik ben net 33jaar geworden,heb twee kids,een eng.staffordshire;Skuffie genaamd en twee parkietjes;Spongebob en squerpants.Ik ben op zoek naar een vriend die ook gek op honden is en samen met mij iets op wil starten wat met honden te maken heeft.verder zou ik t erg gezellig vinden om met andere honden en dierenliefhebbers te kletsen!tot gauw!!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
honden.xxx
Moderator: moderatorteam
-
roodhaar
- geregistreerd lid
honden.xxx
Hallo allemaal,ik ben roodhaar en ik woon in den haag.Ik was op zoek naar een vakantieadres voor mijn hond en belande uiteindelijk op dit forum en was gelijk afgeleid!(ga morgen weer verder zoeken)
Ik ben net 33jaar geworden,heb twee kids,een eng.staffordshire;Skuffie genaamd en twee parkietjes;Spongebob en squerpants.Ik ben op zoek naar een vriend die ook gek op honden is en samen met mij iets op wil starten wat met honden te maken heeft.verder zou ik t erg gezellig vinden om met andere honden en dierenliefhebbers te kletsen!tot gauw!!
wees dankbaar voor wat je hebt.
- linda
- Zeer actief
- doesje
- Zeer actief
-
Jolly
- Zeer actief
- *tweety*
- Zeer actief
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1
-
Marion.
Re: honden.xxx
Zoek je die hier op het forum? Ik heb er nog wel één voor je in de aanbieding. Enige voorwaarde is dat je "moederlijk" bent, en evenveel kunt als zijn moederroodhaar schreef:Ik ben op zoek naar een vriend
Welkom roodhaar, van een ex-inwoonster van Den Haag
-
pollunder
- Zeer actief
-
roodhaar
- geregistreerd lid
ik kom in aanmerking!!
bedankt voor jullie welkompjes enne..Marion uit doetichem,ik kom wel in aanmerking hoor!!ik ben moederlijk en ik kan alles.en hij??hij moet wel net zo groot of groter dan ik zijn.ik ben 1.85 lang!!
groetjes roodhaar.
groetjes roodhaar.
- Rocky1
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Rob*
- Zeer actief
Marion. schreef:Zoek je die hier op het forum? Ik heb er nog wel één voor je in de aanbieding. Enige voorwaarde is dat je "moederlijk" bent, en evenveel kunt als zijn moederroodhaar schreef:Ik ben op zoek naar een vriend![]()
Moet ze wel op Heather Nova lijken he?
-
Marion.
Daar had ik het wel over. Ach, zolang ze z'n was maar doet is het goed toch? Uiterlijk kan hij best doorheen kijkenAngel-eyes schreef:Marion. schreef:Zoek je die hier op het forum? Ik heb er nog wel één voor je in de aanbieding. Enige voorwaarde is dat je "moederlijk" bent, en evenveel kunt als zijn moederroodhaar schreef:Ik ben op zoek naar een vriend![]()
![]()
......ik hoop dat je het niet hebt over .....????
![]()
Moet ze wel op Heather Nova lijken he?
- rianneke
- Zeer actief
- johan1969
- Zeer actief
- Contacteer:
-
roodhaar
- geregistreerd lid
komt eraan
ik neem aan dat jullie het over johan hebben??hij ziet er goed uit hoor,ik ben gek op langhaar.ik weet mijn god niet wie heather nova is,dus ook niet of ik daar op lijk,maar binnenkort plaats ik ff foto tjes.pluspunt is dat ie ook gek op staffies is.nog even iets anders;ik ben gistereren traditiegetrouw naar parkpop geweest en het was weer erg gezellie,met als afsluittopper,whitin temptation!!SUPER!!
Zeg Johan,wat bedoel je eigenlijk met ;now i`m ready to be your dog?
klinkt wel erg lekker.....
Zeg Johan,wat bedoel je eigenlijk met ;now i`m ready to be your dog?
klinkt wel erg lekker.....
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
-
roodhaar
- geregistreerd lid
totdat.......
rustig aan mensen!!
wacht nog even af totdat hij mijn foto heeft gezien,mischien denkt ie wel :N: !! whahahahahaha!!
ik zal proberen zo snel mogelijk foto tjes te plaatsen,geduld!!ik heb niet zo veel tijd,maar tot gauw!
groetjes Roodhaar.xxx
wacht nog even af totdat hij mijn foto heeft gezien,mischien denkt ie wel :N: !! whahahahahaha!!
ik zal proberen zo snel mogelijk foto tjes te plaatsen,geduld!!ik heb niet zo veel tijd,maar tot gauw!
groetjes Roodhaar.xxx
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
-
Marion.
-
Rob*
- Zeer actief
Dacht je dan dat ze dat niet was?Marion. schreef:Och jeetje. Het was een flauw geintje van me, maar ze is ècht op zoekBranka schreef:Daar lijkt het inderdaad op. Was duidelijk een goede suggestie van MarionJinx schreef:Er bloeit hier iets op...![]()
Oh jee......en wat zullen wel niet alle vrouwen
-
Marion.
Haha. Nee, ik ging ervan uit dat er ergens een komma of zo mistte. Ik ga er niet van uit dat mensen zo open en bloot zeggen dat ze op zoek zijn als ze op een hondenforum komen. Lijkt me dat je daar wel andere fora voor hebt tochAngel-eyes schreef:Dacht je dan dat ze dat niet was?Marion. schreef:Och jeetje. Het was een flauw geintje van me, maar ze is ècht op zoekBranka schreef:Daar lijkt het inderdaad op. Was duidelijk een goede suggestie van MarionJinx schreef:Er bloeit hier iets op...![]()
![]()
-
Rob*
- Zeer actief
Marion. schreef:Haha. Nee, ik ging ervan uit dat er ergens een komma of zo mistte. Ik ga er niet van uit dat mensen zo open en bloot zeggen dat ze op zoek zijn als ze op een hondenforum komen. Lijkt me dat je daar wel andere fora voor hebt tochAngel-eyes schreef:Dacht je dan dat ze dat niet was?Marion. schreef:Och jeetje. Het was een flauw geintje van me, maar ze is ècht op zoekBranka schreef: Daar lijkt het inderdaad op. Was duidelijk een goede suggestie van Marion![]()
![]()
Ja lijkt mij ook, maar goed sommige kunnen zich niet inhouden en zeggen gelijk waarom ze lid worden op het forum
-
Marion.
-
Rob*
- Zeer actief
Marion. schreef:Wel eerlijkAngel-eyes schreef:Ja lijkt mij ook, maar goed sommige kunnen zich niet inhouden en zeggen gelijk waarom ze lid worden op het forum![]()
Hmmm, volgens mij ben jij ook nog beschikbaar
Ik schijn erg goed in koppelen "in the blind" te zijn, dus ik wil nog wel eens een poging wagen hoor
Koppel jij maar liever Johan en die Rooie
-
roodhaar
- geregistreerd lid
grappig!
-
Marion.
Re: grappig!
Haha, nou, mijn optie is niet geheel uit de lucht gegrepen hoorroodhaar schreef:maar....ik moet toegeven;het leeft! en misschien lukt het me uiteindelijk echt om een lieve dierenvriend te vinden,wie wil dat nou niet?
Ik zou zeggen, succes. En ik verwacht uiteraard wel een kaartje als het wat wordt tussen jullie
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
-
Marion.
Brussel - Den Haag gaat in elk geval heel erg snel met de Thalys. Zie je wel, zo gek was mijn ideetje nog nietRataplan schreef:Johan reist heel graag hoor, neemt hij een roman mee voor onderweg en dan een plekkie in de niet-rokers coupe
Ehmmm, Roodhaar. Klein detail, was ik even vergeten. Johan houdt niet van rokers. Maar dat doe je vast niet toch