Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn naam is Shobha en ik ben 27 jaar.Ik woon sinds 3 jr samen in Zeeland.Ik wil heel graag een klein hondje,alleen moet ik mijn vriend nog zover zien te krijgen haha.Ik ben mij alvast aan het orienteren,dat sowieso.Ik ben hier gekomen door mijn beste vriendin,dus het virus is besmettelijk haha.Ik zal hier nog best vaak terug komen dat sowieso.
Hee meis, daar ben je dan eindelijk!
Nu nog met je mannie praten. Nouja, hier raak je nog meer besmet met het hondenvirus hoor, neem dat van mij aan!
Welkom
Ik wil heel graag een Maltezer'tje..Die vind ik zo lief..ben al de hele dag aan het zoeken en word gek gemaakt door mijn vriendin haha.Nu nog even vriendje lief zo ver krijgen.
Ik wil heel graag een Maltezer'tje..Die vind ik zo lief..ben al de hele dag aan het zoeken en word gek gemaakt door mijn vriendin haha.Nu nog even vriendje lief zo ver krijgen.
Groetjes Shobha
Hoi,
Ow malthezertjes zijn wel leuke hondjes. Ik heb zelf ook een klein hondje, een lhasa apso, ken je dat ras?
Nee Rianne, maar Shobha wilde leuke kleine hondenrassen horen van me, en ik noemde dat ras.
Ik ben zelf van de Duitse Doggen, en andere grote kwijlerds.
Jinx schreef:Nee Rianne, maar Shobha wilde leuke kleine hondenrassen horen van me, en ik noemde dat ras.
Ik ben zelf van de Duitse Doggen, en andere grote kwijlerds.
Nou een lhasa apso is zeker een leuk klein hondenras.. Ow ja van die grote honden ook lief toch....
Jouw hondje is ook een lieffie hoor rianne.Ik ben inderdaad gebombardeerd met kleine leuke hondenrassen.Mijn voorkeur gaat nu uit naar een Maltezer maar ooit,ooit wil ik een Bichon Frisè..dat zijn ook zulke lieve hondjes,toen ik die zag kreeg ik gelijk een brok in mijn keel hahaha.Maar goed..nu is het zaak dat ik ga praten met mijn vriendje en dan verder kijken..Ik hou je op de hoogte.
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,ik heb overlegd met mijn vriendje en ik mag een hondje..ik ben zo blij.Ik heb sowieso al besloten wat het ras word,het word of een maltezer of een bichon frisè.Moest effe slikken van de prijs haha maar dat heb ik er wel voor over.Ik ga denk ik in eerste instantie voor de maltezer maar bichon is ook wel iets waarvan ik zeg okay.Ik weet sowieso dat het mag nu,dus ik ga mij lekker orienteren en rondkijken.
Bailey1978 schreef:Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,ik heb overlegd met mijn vriendje en ik mag een hondje..ik ben zo blij.Ik heb sowieso al besloten wat het ras word,het word of een maltezer of een bichon frisè.Moest effe slikken van de prijs haha maar dat heb ik er wel voor over.Ik ga denk ik in eerste instantie voor de maltezer maar bichon is ook wel iets waarvan ik zeg okay.Ik weet sowieso dat het mag nu,dus ik ga mij lekker orienteren en rondkijken.
Groetjes Shobha
Dat heb je snel gedaan zeg. Hij is lekker snel overgehaald. Heel veel succes met het zoeken naar een goede pup. Tenminste wil je een pupje? Met of zonder stamboom?
Ja snel heh hahah.Ik had het ook niet echt verwacht,termeer omdat ik eigenlijk wel wist dat hij het toch niet wilde.Het verbaasde mij ook best wel.In eerste instantie zei hij:wat moet je nou met een hond,dan neem je maar een muis whahahahah..Maar toen ik hem eenmaal zei dat ik het zo graag wilde zei hij niet gelijk nee.Ik heb uitgelegd waarom ik het wilde en toen was het vrij snel besloten.Ik weet wel dat ik zeer zeker geen overhaaste beslissingen neem en mij goed laat voorlichten enzo.Ik ga op mijn gemak kijken.En of ik een pup wil,dat moet ik ook nog echt even bezien..Qua de Bichon dan wel eventueel maar als het een maltezer word,dan waarschijnlijk een uit het asiel.Alhoewel ik nu mijn hart ook al aan een ander hondje heb verpand..die zag ik op internet bij een asiel.
Nou bedankt voor je medeleven haha en je hoort ervan..
Spannend hoor.. ik ben benieuwd. Het is inderdaad verstandig niet overhaast te beslissen en de tijd te nemen een goede keuze te maken. Succes hiermee in ieder geval.
Bedankt allemaal voor het leuke welkomst woordje haha.Rianne,jij bedankt voor de leuke woorden:veel succes met het zoeken naar een nieuw hondje..Dat gaat zeker lukken,ik heb mijn vriendin Merit aka Jinx ook nog haha dus dat komt vast goed.Ik weet nog niet of ik een pupje neem of een al wat ouder hondje,maar ik denk een ouder hondje..Ik wil sowieso in eerste instantie kijken voor een Maltezer'tje en anders een lhaso apso is ook wel errug leuk..Ik weet het nog niet..Ik ga het bekijken allemaal..
Bedankt allemaal voor het leuke welkomst woordje haha.Rianne,jij bedankt voor de leuke woorden:veel succes met het zoeken naar een nieuw hondje..Dat gaat zeker lukken,ik heb mijn vriendin Merit aka Jinx ook nog haha dus dat komt vast goed.Ik weet nog niet of ik een pupje neem of een al wat ouder hondje,maar ik denk een ouder hondje..Ik wil sowieso in eerste instantie kijken voor een Maltezer'tje en anders een lhaso apso is ook wel errug leuk..Ik weet het nog niet..Ik ga het bekijken allemaal..
Groetjes Shobha
Succes ermee enne als je info over de lhasa apso wilt kijk dan op http://rianneke.come2me.nl dat is mijn site die over de lhasa apso gaat.