Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat heeft ze toch?
Moderator: moderatorteam
-
defora
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 1
wat heeft ze toch?
wij hebben een jack russel van 3 jaar. ze is gesteraliceerd en heeft nooit een nestje gehad.
eens in de zo veel tijd heeft ze (zo lijkt het ten minste) last van haar buikje.
ze kruipt onder de tafel voor een paar minuten, waar ze ineens opspringt en voor 5 minuten in haar mand verdwijnt. daarna gaat ze op t bed liggen en ga zo maar door. haar maagje maakt gerommel. als ze loopt loopt ze met haar staart en oortjes naar beneden en kijkt me aan van help.
af en toe eet ze wel vreemde dingen zoals kauwgom, vuurwerk....tja wat eigenlijk niet. we proberen dit tegen te houden, maar dat lukt niet altijd.
qua voer krijgt ze eukanuba. (kan het hier misschien mee te maken hebben? dat ze niet goed tegen dit voor kan?) ze krijgt sóchtens een beetje en s'avonds.
is er iemand die dit herkent?
eens in de zo veel tijd heeft ze (zo lijkt het ten minste) last van haar buikje.
ze kruipt onder de tafel voor een paar minuten, waar ze ineens opspringt en voor 5 minuten in haar mand verdwijnt. daarna gaat ze op t bed liggen en ga zo maar door. haar maagje maakt gerommel. als ze loopt loopt ze met haar staart en oortjes naar beneden en kijkt me aan van help.
af en toe eet ze wel vreemde dingen zoals kauwgom, vuurwerk....tja wat eigenlijk niet. we proberen dit tegen te houden, maar dat lukt niet altijd.
qua voer krijgt ze eukanuba. (kan het hier misschien mee te maken hebben? dat ze niet goed tegen dit voor kan?) ze krijgt sóchtens een beetje en s'avonds.
is er iemand die dit herkent?
-
defora
- Vaste gebruiker
-
plenty
- Zeer actief
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Eerst uitsluiten of je hond iets onder de leden heeft, er is hier ook weer aardig wat afgekotst deze week.
Blikvoer kun je schrappen, dat is niet goed. Verder liet Bram van Eukanuba onzettende winden en scheten (en die klacht heb ik veel meer over Eukanuba gehoord) wat aangeeft dat het de darmen nogal onrustig kan maken. Ik zou vers vlees of een goede andere brok overwegen.
Blikvoer kun je schrappen, dat is niet goed. Verder liet Bram van Eukanuba onzettende winden en scheten (en die klacht heb ik veel meer over Eukanuba gehoord) wat aangeeft dat het de darmen nogal onrustig kan maken. Ik zou vers vlees of een goede andere brok overwegen.

-
defora
- Vaste gebruiker
-
defora
- Vaste gebruiker
ik ben hier voor wel eens met haar naar de da geweest en die zei dat het gewoon gekheid was van haar. dat we wel moesten opletten dat ze dit niet eet. ook is ze afgevallen. ze was toen we haar krgen (op 2jarige leeftijd) 8 kilo. ze is nu 7.5 en er moet nog een halve kilo af. ze is dus op boontjes dieet geweest. de da denkt dat ze dan steds honger had en daarom al die sooi eet.Martijn schreef:Melk daar kun je beter meteen mee uitscheiden als je hond last van haar maag heeft.defora schreef:ze eet trouwens ook gras, maar dat doet ze vaker. ze heeft normale ontlasting en heeft vanochtend 1 keer gekokhalst (kwam niets uit) verder wil ze niet echt eten. gister heeft ze een beetje blik vlees op. vanochtend wilde ze niet eens een beetje melk...
Verder zou ik toch echt even met haar naar de dierenarts gaan als ze een bewezen opvretertje is.
toen we haar net krgen (zijn de 4e eigenaar) kende ze ook helemaal niets. blaffen tegen een blaadje enz en ze was echt veel te dik
-
defora
- Vaste gebruiker
-
plenty
- Zeer actief
defora schreef:ze heeft 37.6... is dat oke?plenty schreef:Heeft je hond koorts .
Ik vind het wat aan de lage kant 38,5 is normaal voor een hond , maar misschien is het voor je hond wel normaal dat kan .
Ze heeft in iedergeval geen ontsteking ergens.
Er zijn op het ogenblik veel honden die niet lekker zijn hoor , als ze niet wil eten is oke , maar zorg wel dat ze drinkt , desnoods met verdunde kippenbouillon .
Gr
-
defora
- Vaste gebruiker
plenty schreef:defora schreef:ze heeft 37.6... is dat oke?plenty schreef:Heeft je hond koorts .
Ik vind het wat aan de lage kant 38,5 is normaal voor een hond , maar misschien is het voor je hond wel normaal dat kan .
Ze heeft in iedergeval geen ontsteking ergens.
Er zijn op het ogenblik veel honden die niet lekker zijn hoor , als ze niet wil eten is oke , maar zorg wel dat ze drinkt , desnoods met verdunde kippenbouillon .
oke bedankt voor de tip. ze wil idd ook niet drinken. morgen bel ik ook nog ff de da.
Gr
- hondeponnetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog
- Aantal honden: 2