Ze heeft weinig gedaan vandaag, uiteraard vanwege de hitte. Liep na het zwemmen gewoon mee naar huis, daar heeft ze enige tijd gelegen en ineens kon ze nauwelijks meer opstaan.
Helaas is het haar rechtervoorpoot, de poot waar ze niet aan geopereerd is aan ed en waar, net zoals haar linkervoorpoot, flinke artrose zit.
Ik vrees dus met grote vrezen.....
Het is haar elleboog, want ik heb alles betast en bekeken en als ik bij haar elleboog kom begint ze zachtjes te grommen. Een teken dat het daar pijn doet.
Zo sneu was het: ze kwam bij me zitten in het gras in de tuin en legde zo haar zere pootje bij me neer met een heel sip snoetje
Afijn, inmiddels heb ik al Rimadyl gegeven (even getwijfeld nog, want ze voelt dan natuurlijk minder pijn en is weer drukker) en ik hou haar een aantal dagen rustig. Gaat het dan niet beter, dan wil ik toch nog weer eens foto's laten maken om te kijken hoe het er nu voorstaat met die poot en weten of het nu de artrose of de ed is waar ze last van heeft.
Sinds enige tijd kreeg ze Glucobest en daar leek het juist heel erg goed op te gaan, tot nu dan ineens....