ik ben Lin niet :N: maar mijn dierenarts had net bericht ervan gehad toen ik kwam om de honden te enten. En dat was dus in mei. Dus dat is inderdaad dit jaar veranderd. Maar het geldt wat ik weet alleen voor de Nobivac enting en (nog) niet voor andere merkenScooby schreef:Hoi Linlin,linlin schreef:heb vandaag van die europese paspoortjes voor de mormels laten maken. met de notitie dat de nobivac-vaccinatie van 2003 geldig is tot 2006. dit jaar kan ik dus officieel de mormels de nederlands/duitse grens laten passeren. alles in ordnung.
en dit verhaal geldt voor de gehele eu, met uitzondering van wat beruchte landen, zoals bijvoorbeeld zweden en het verenigd koninkrijk.
Is dit dit jaar veranderd dan, want vorig jaar was het in elk geval nog niet zo.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondsdolheid
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
linlin
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
linlin schreef:ik heb het nagevraagd. die van jou, de blauwe-2005 zijn speciaal voor valse rothedders.malinois schreef:linlin schreef:
die van de mormels zijn groen. 2005.ook van Nobivac? Groen had ik 2 jaar geleden al
![]()
de groene voor lieve mormeltjes met charmante bazinnetjes.![]()
![]()
mijne is mooier
oeps....... :N: heb gister in het donker gekeken... ze zijn heeeeeeel donkergroen... bijna blauw
Laatst gewijzigd door malinois op 22 jun 2005 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
linlin
volgens mij wel, karen. die site waar ik het vandaan heb, is van de duitse overheid. volgens mij zijn die heel strak in de leer, en hebben ze de laatste regeltjes.Scooby schreef:Hoi Linlin,linlin schreef:heb vandaag van die europese paspoortjes voor de mormels laten maken. met de notitie dat de nobivac-vaccinatie van 2003 geldig is tot 2006. dit jaar kan ik dus officieel de mormels de nederlands/duitse grens laten passeren. alles in ordnung.
en dit verhaal geldt voor de gehele eu, met uitzondering van wat beruchte landen, zoals bijvoorbeeld zweden en het verenigd koninkrijk.
Is dit dit jaar veranderd dan, want vorig jaar was het in elk geval nog niet zo.
de dierenarts had hetzelfde verhaal. dat had hij van de firma die nobivac produceert.
-
linlin
-
linlin
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
was wel erg donkergroen hoor... bijna blauwlinlin schreef:HAHAHAHAHAHAHAHAHA! zie je nou wel, ik heb altijd gelijk.malinois schreef: oeps....... :N: heb gister in het donker gekeken... ze zijn heeeeeeel donkergroen... bijna blauw![]()
ik ben overigens erg tevreden over dat een fabrikant zelf aangeeft dat het een beetje onzinnig is om ieder jaar te enten.
in het donker zijn ze blauw let maar op!
inderdaad, netjes!

-
Sylvi@
- Zeer actief
- Contacteer:
-
linlin
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
linlin schreef:!
ik ben overigens erg tevreden over dat een fabrikant zelf aangeeft dat het een beetje onzinnig is om ieder jaar te enten.
ehh..dat dioen ze dus niet zomaar uit hun zelf.
door druk van buitenaf zijn ze het wel bijna verpicht.
er zijn al teveel mensen die jaarlijks een titer laten bepalen voordat ze enten en de hoeveelheid antistoffen is soms na 3 jaar zelfs nog schrikbarend hoog in een hondenlijfje..die rabies is w.s nog veel langer beschermd dan 3 jaar!!
als je overigens de waardes laat opschrijven en ondertekenen geldt dit ook als geldig bewijs!

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
precieslinlin schreef:de groene, he, niet de blauwe. die zijn voor het uitschot.Sylvi@ schreef:![]()
Bedankt, morgen ff kijken of wij ze ook al hebben

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
maar goed, waarom geldt het alleen voor de enting van Nobivac dan en niet voor de andere merken?ien schreef:linlin schreef:!
ik ben overigens erg tevreden over dat een fabrikant zelf aangeeft dat het een beetje onzinnig is om ieder jaar te enten.![]()
door druk van buitenaf zijn ze het wel bijna verpicht.![]()
er zijn al teveel mensen die jaarlijks een titer laten bepalen voordat ze enten en de hoeveelheid antistoffen is soms na 3 jaar zelfs nog schrikbarend hoog in een hondenlijfje..die rabies is w.s nog veel langer beschermd dan 3 jaar!!
als je overigens de waardes laat opschrijven en ondertekenen geldt dit ook als geldig bewijs!

-
linlin
als je nagaat hoe de situatie nog niet eens zo lang geleden was, blijf ik tevreden met de gang van zaken.ien schreef:linlin schreef:!
ik ben overigens erg tevreden over dat een fabrikant zelf aangeeft dat het een beetje onzinnig is om ieder jaar te enten.![]()
door druk van buitenaf zijn ze het wel bijna verpicht.![]()