het is dan welliswaar niet bij een van de honden maar bij mijn kat. Hij heeft er heel veel last van dat arme dier.

Moderator: moderatorteam

Klopt jaBranka schreef:Mij is ooit uitgelegd dat het bij een hond middels een s-snede gebeurd en het oor dan door en door wordt gehecht omdat er anders weer bloed tussen de huid en de oorschelp kan komen te zitten.
Het gaat niet vanzelf over, in de bloedprop zullen bloedvaatjes groeien die het stolsel opruimen en er zal bindweefsel gevormd worden. Het bindweefsel zal samentrekken en er ontstaat een schrompeloor.chrico schreef:Zelf heb ik het gevoel dat dit bij Rico niet vanzelf over gaat en hij eraan zal moeten geloven
Bij mijn herder is het oor ook nooit meer rechtop gaan staan, heel erg zonde. Het oor was na de operatie helemaal door en door gehecht inderdaad. Het zag eruit als een soort proeflapje waar de DA zich flink op heeft uitgeleefd met tig hechtingen.miekmiek schreef:Er loopt hier in de straat een herder rond die ook een bloedoor gehad heeft. Zijn oor staat nu niet meer rechtop. Is dat standaard na zo'n aandoening?