ik voer nu al weer eventjes cavom (puppy junior)aan mijn ebtjes en ze doen het daar goed op, mooie ontlasting , was bij mijn reu eerst wel anders, en verteert goed, ik heb het eerst afgewogen maar voer nu op het oog, dus gewoon geen problemen, nu was van de week een kennis van mij op visite, zij zit al dertig jaar in de hondenwereld, is trimster en heeft gefokt met bouviers, dus een hoop ervaring, zij vroeg mij wat ik voerde , nu cavom, dat was volgens haar geen goed voer voor de eb, omdat het te zwaar voer was, kans op overgeven, te zwaar worden etc, omdat mijn honden het er zo goed op doen en ik bewust voor cavom heb gekozen ivm de chemische toevoegingen, verbaasde mij dit, zij zei dat ik hills moest gaan voeren of eukenuba, die laatste vind ik echt zooi en hills ben ik ook totaal geen voorstander van, ik blijf ook gewoon cavom voeren, ze krijgen ook een aantal dagen energique, vinden jullie cavom ook een slechte keuze voor mijn eb-tjes...mijn eb reu heeft een erfelijke afwijking en mag daardoor niet te zwaar worden, ik vind dat zolang ik op het oog voer dat hij het goed doet, ik weeg hem elke week bij de DA om te zien of hij niet te zwaar word.
groetjes,
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
cavom slecht voor engelse bulldog???
Moderator: moderatorteam
-
gucci
- Zeer actief
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Mijn Bulldog deed het juist erg goed op een geperste brok. Eindelijk eens geen zachte ontlasting. Ik gaf FarmFood maar omdat hij de enige in huis was die het voer kon verdragen ben ik overgestapt op Canex.
Als je Bull het er goed op doet, waarom dan niet. Gewoon blijven geven hoor!
Als je Bull het er goed op doet, waarom dan niet. Gewoon blijven geven hoor!
Groetjes van Charlotte

- Dibbes
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
gucci
- Zeer actief