hondeponnetje schreef:Ik ben het met je eens dat er geen perfect voer te krijgen is. Toevallig liep ik vandaag nog te piekeren en dacht, je zou toch zowat zelf wat gaan ontwikkelen zeg. Waarom is het toch zo moeilijk om gewoon zonder rotzooi een eerlijk voer aan te bieden. Al zit er in Meadowfield geen troep maar die granen ja dat valt me ook toch weer tegen maar ik kan ook niks vinden waar ik echt helemaal blij mee ben vandaar dat ik dus ook vers vlees en vis bij voer.
Oh, maar dat is niet zo moeilijk hoor, in tegenstelling, heel veel doen dat ook al.
Zelf samenstellen, oftewel BARFen.
Geen brok erbij voeren, geen rotzooi erbij om het langer houdbaar te houden en samen te binden ed, niet verhit, weten wat je je hond voert etc etc.
Niet zelf samenstellen? Dan is er nog altijd de mogelijkheid tot compleet versvoer.
Maarruh BessieTurf
Hij had beter dit kunnen antwoorden!! Dan was ik gelijk overstag gegaan
vind ik een beetje een vage redenatie.
Je wilt blijkbaar zo min mogelijk graan in het voer van je honden.
*En als de producent dan zo slim is om de soorten graan te onderverdelen zodat hij graan niet voorop hoeft te zetten (want dit moet dus wel) is dat 'slimmigheid'.
*En is de producent niet zo slim om het zo te verkopen of 'eerlijk' (zo zou ik het ook niet willen noemen, vooral naar hun antwoord kijkende, als producent zijnde zou je toch de regels moeten kennen) en het graan in zijn geheel voorop zet, waaruit blijkt dat het voer voor het grootste gedeelte uit graan bestaat.
Zou je voor de 2e optie kiezen, omdat daar duidelijker is hoeveel graan erin zit?
Graan is graan, en in beide brok zit dus graan, alleen bij de een staat het duidelijker dan de ander.
En omdat het bij de 2e dan duidelijker zou zijn, zou je voor die 2e kiezen?
Maar er zit dan nog steeds heel veel graan in?
Wat is dan het verschil?
Mijn optie staat er trouwens niet tussen, ik zou verder kijken naar een voer met geen of zo min mogelijk graan.
Heb ik dus ook gedaan

.