Het valt me op dat Femke soms niet stabiel op haar voorpoten staat. Wanneer ze zit of staat wil ze haar voetje nog wel eens verzetten. Het lijkt daarbij of haar voorpootje even 'knakt' wat ze herstelt door haar pootje te verzetten.
Haar voorpootjes staan iets meer naar buiten gedraait dan die van Tommie.
Met sprinten heeft ze nog steeds moeite, ze zet hierbij vaak te hard af met haar achterpoten waardoor haar onderlijf te ver omhoog springt.
Ze heeft verder totaal geen pijn, rent en vliegt overal vrolijk naartoe en dolt met Tommie. Ook bij het opstaan heeft ze geen pijn, ze komt kwiek overeind.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
elleboog vraagje.
Moderator: moderatorteam
-
miekmiek
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Heb geen idee wat het is, tenminste dat knakken.
Over het sprinten: hier in de buurt lopen twee Schotjes rond en beiden gooien hun achterhand omhoog bij het sprinten, het is inderdaad dat ze te hard afzetten met de achterpoten.
Ook in de cursus behendigheid waar ik les geef loopt een Schot en ook deze gooit zijn achterhand omhoog tijdens het sprinten. Deze hond is nagekeken door de DA en mankeert niets aan voor- en achterhand
Het knakken in de ellebogen zou ik laten nakijken bij de DA
Over het sprinten: hier in de buurt lopen twee Schotjes rond en beiden gooien hun achterhand omhoog bij het sprinten, het is inderdaad dat ze te hard afzetten met de achterpoten.
Ook in de cursus behendigheid waar ik les geef loopt een Schot en ook deze gooit zijn achterhand omhoog tijdens het sprinten. Deze hond is nagekeken door de DA en mankeert niets aan voor- en achterhand
Het knakken in de ellebogen zou ik laten nakijken bij de DA
-
miekmiek