Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zoveel rassen..... Help !

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Mama Sanneke schreef:
Angel-eyes schreef:
Mama Sanneke schreef:
Angel-eyes schreef:
Boxertjes zijn zo lief mama, je kan geen betere en grotere kindervriend hebben dan een boxertje, ze kunnen zo gek zijn met kindjes, ze mogen alles bij ze en ze accepteren het helemaal, in een boxer zit nooit iets kwaads, alleen als ze door andere honden veel aangevallen worden dan houdt het lieve boxergedrag op en kunnen het echte etterbakkies zijn, maar naar mensen zijn het echt lieverdjes :cheer:
Luka is ook superlief met kindjes :pffff: :lekkerpuh:

Je gaat een poedel niet vergelijken met een boxertje he :eek: ?Een boxertje staat erom bekend dat ze heel lief zijn, poedeltjes staan ook ergens om bekend, maar wat was dat nou??? :denken: .........ze kunnen goed likken, maar waar ze nu heel goed in zijn met likken is me effe ontgaan :mrgreen:
Ik praat nie meer met je hoor :pffff:

:idea: ....ik weet het weer, ze likken graag aan poesjes en zo, weet ook niet waarom ze altijd aan poesjes likken maar dat hoor je vaak, heb jij thuis ook een poesje mama of een katertje?
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Angel-eyes schreef:
Mama Sanneke schreef:
Angel-eyes schreef:
Mama Sanneke schreef: Luka is ook superlief met kindjes :pffff: :lekkerpuh:

Je gaat een poedel niet vergelijken met een boxertje he :eek: ?Een boxertje staat erom bekend dat ze heel lief zijn, poedeltjes staan ook ergens om bekend, maar wat was dat nou??? :denken: .........ze kunnen goed likken, maar waar ze nu heel goed in zijn met likken is me effe ontgaan :mrgreen:

:idea: ....ik weet het weer, ze likken graag aan poesjes en zo, weet ook niet waarom ze altijd aan poesjes likken maar dat hoor je vaak, heb jij thuis ook een poesje mama of een katertje?
:eek:
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Rob*
Zeer actief

Mama Sanneke schreef:
Angel-eyes schreef:
Mama Sanneke schreef:
Angel-eyes schreef:

Ja dat hoor ik weleens dat ze dat doen, is dat zo verbazingwekkend :19:
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

sypke schreef:
Scooby schreef: Een kennisje van ons heeft momenteel haar Stabij teefje drachtig. Ik denk dat ze over een week of zes pups verwacht, maar dat zal nog wel te vroeg zijn, denk ik?
Worden die pups niet via de vereniging bemiddeld?
Hoi,

Nee, is geen nestje via de vereniging...
Bianca
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Bianca »

Scooby schreef:Hoi Bianca,

Een kennisje van ons heeft momenteel haar Stabij teefje drachtig. Ik denk dat ze over een week of zes pups verwacht, maar dat zal nog wel te vroeg zijn, denk ik?
Ja, dat is idd veel te vroeg. We zitten ook nog te twijfelen of we niet beter een wat oudere hond kunnen nemen. (zie topic in alg.: werken en een pup). Toch bedankt.
Bianca
geregistreerd lid

Re: Zoveel rassen..... Help !

Angel-eyes schreef:
Het Duitse Boxertje :pffff:

kijkt jouw vriendje alleen maar of de hond mooi is en bij zijn imago past ofzo?
Hij is echt niet zo'n macho, maar een aantal rassen vindt ie helemaal niks. Ik heb zelf als kind altijd een boxer van de buren uitgelaten en ik vind ze echt te gek, maar ja :19: . Iedereen heeft toch wel rassen die ze niet echt mooi vinden.

Groeten Bianca
Bianca
geregistreerd lid

Mama Sanneke schreef:
Angel-eyes schreef:
Mama Sanneke schreef:
Angel-eyes schreef:
Boxertjes zijn zo lief mama, je kan geen betere en grotere kindervriend hebben dan een boxertje, ze kunnen zo gek zijn met kindjes, ze mogen alles bij ze en ze accepteren het helemaal, in een boxer zit nooit iets kwaads, alleen als ze door andere honden veel aangevallen worden dan houdt het lieve boxergedrag op en kunnen het echte etterbakkies zijn, maar naar mensen zijn het echt lieverdjes :cheer:
Luka is ook superlief met kindjes :pffff: :lekkerpuh:

Boxers :denken: zijn da die die zeverlapjes moeten hebben :pffff:
Ehhhh...wat zijn zeverlapjes nou weer ?
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Bianca schreef:
Mama Sanneke schreef:
Angel-eyes schreef:
Mama Sanneke schreef: Luka is ook superlief met kindjes :pffff: :lekkerpuh:

Boxers :denken: zijn da die die zeverlapjes moeten hebben :pffff:
Ehhhh...wat zijn zeverlapjes nou weer ?
Slabbetjes of in het Vlaams een Bavet.
:mrgreen:
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
pollunder
Zeer actief

Ongelezen bericht door pollunder »

Angel-eyes schreef:
Mama Sanneke schreef:
Angel-eyes schreef:
Mama Sanneke schreef: Ik praat nie meer met je hoor :pffff:

Ja dat hoor ik weleens dat ze dat doen, is dat zo verbazingwekkend :19:
:offt: Vetzakken :mrgreen:
Rob*
Zeer actief

Re: Zoveel rassen..... Help !

Bianca schreef:
Angel-eyes schreef:
Het Duitse Boxertje :pffff:

kijkt jouw vriendje alleen maar of de hond mooi is en bij zijn imago past ofzo?
Hij is echt niet zo'n macho, maar een aantal rassen vindt ie helemaal niks. Ik heb zelf als kind altijd een boxer van de buren uitgelaten en ik vind ze echt te gek, maar ja :19: . Iedereen heeft toch wel rassen die ze niet echt mooi vinden.

Groeten Bianca
Wat maar ja? :19:
Bianca
geregistreerd lid

Maar ja, je moet het toch samen een leuk dier vinden. Don't get me wrong, ik ben echt niet zo'n type die zich overal maar bij neerlegt. Maar met zo iets vind ik wel dat je samen moet overleggen, en hij vindt genoeg rassen wel leuk.
Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Scooby schreef:
sypke schreef:
Scooby schreef: Een kennisje van ons heeft momenteel haar Stabij teefje drachtig. Ik denk dat ze over een week of zes pups verwacht, maar dat zal nog wel te vroeg zijn, denk ik?
Hoi,

Zijn de ouders wel op HD gecontroleerd?
linda
Zeer actief

Ongelezen bericht door linda »

:idea: ....ik weet het weer, ze likken graag aan poesjes en zo, weet ook niet waarom ze altijd aan poesjes likken maar dat hoor je vaak, heb jij thuis ook een poesje mama of een katertje?[/quote]

:sst:
Afbeelding

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
Carly
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Carly »

Angel-eyes schreef: Je gaat een poedel niet vergelijken met een boxertje he :eek: ?Een boxertje staat erom bekend dat ze heel lief zijn, poedeltjes staan ook ergens om bekend, maar wat was dat nou??? :denken: .........ze kunnen goed likken, maar waar ze nu heel goed in zijn met likken is me effe ontgaan :mrgreen:
Ik dacht dat ze dat over Lassie zeiden :mrgreen:
Groetjes Carly en een poot van Pino

Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

sypke schreef:
Scooby schreef:
sypke schreef:
Hoi,

Zijn de ouders wel op HD gecontroleerd?
Hoi,

Ik heb geen idee. Komt HD veel voor bij de Stabij's?
Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Scooby schreef:
Ik heb geen idee. Komt HD veel voor bij de Stabij's?
vroeger wel. dankzij een zorgvuldig fokbeleid van de rasvereniging komt het bijna niet meer voor. ik heb de indruk dat het bij de stamboomloze stabijs meer voorkomt.
Bianca
geregistreerd lid

Ik ben vandaag met de kids naar een recreatieplas gefietst. Daar gingen we "hondenspotten", kijken wat er allemaal rondwandelt. Er liepen toevallig veel honden rond. Er was ook een hele leuke Stabij aan het spelen in het water, echt lachen dat beessie! Het leek wel of hij aan het vissen was. M'n keuze begint toch wel een beetje naar de Stabij gaan, maar ik vind ook de scandinavische rassen nog erg leuk.
ingmar
nieuw lid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ingmar »

Wij hebben een engelse cocker spaniel, deze is zeer aanhankelijk, lief voor kinderen, heb er zelf 3 en hij heeft ze alle drie geboren zien worden zonder jaloers te worden. Ook alleen laten is geen punt, nog nooit iets gesloopt of liggen janken.
Echt een aanrader als ik het mocht zeggen.
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”